Autovehiculele frigorifice - camion sau duba frigorifica?
Transportul frigorific este specializat in mentinerea si transportarea intacta a marfurilor sensibile la conditiile atmosferice, care trebuie pastrate la o temperatura joasa. Poate fi vorba despre marfuri perisabile, precum anumite alimente, dar si de unele medicamente. Nu toate firmele de transport au dotarile necesare pentru a se ocupa de astfel de produse, iar in unele cazuri, chiar daca firma sustine ca poate oferi astfel de servicii, transportul frigorific nu este realizat in conditii corespunzatoare. De aceea, cei care au nevoie de acest tip de servicii trebuie sa stie care sunt criteriile de alegere a unei firme care se ocupa de transportul frigorific in conditii optime.
In functie de marfa care trebuie mutata dintr-un loc in altul si de distanta care trebuie parcursa, poate fi aleasa o firma care pune la dispozitia clientilor cea mai buna modalitate de transport frigorific. In ceea ce priveste transportul frigorific, exista trei optiuni care pot fi luate in calcul:
autovehiculele frigorifice;containerele de depozitare pasiva si transport;sistemul de depozitare activa si transport.
Autovehiculele frigorifice sunt de doua tipuri: duba sau camion frigorific. Aceasta categorie include vehicule conventionale, care sunt prevazute cu compartimente de marfa controlate termostatic. Astfel, este posibila mentinerea intervalului de temperatura necesar pentru a transporta marfa in cele mai bune conditii.... mai mult
Joi, 01 Iulie 2021, ora 18:19
In urma unor ani de munca, si in Romania sunt destule firme care reusesc sa se plaseze la un nivel de calitate a serviciilor prestate egal cu al oricarei firme din strainatate. Una dintre aceste firme ele este Universal Spedition SRL, o companie specializata in transporturile de marfuri.
Firma activeaza intr-un domeniu greu, unde este nevoie de foarte multe invesitii si unde referintele bune si feedback-ul de calitate nu circula chiar atat de repede precum transporturile lor. Totusi, se poate atinge performanta prin calitate si profesionalism, firma oferind servicii complete de transport, in conditii optime si pentru categorii de marfuri diverse.
Transport intern si international la costuri competitive
Orice firma care se respecta trebuie sa poata sa transporte marfuri in toate colturile tarii. Si chiar sa depaseasca acest nivel, ajutandu-si clientii sa livreze sau sa primeasca marfuri in toate tarile europene si chiar mai departe de granitele UE. Universal Spedition a incercat mereu sa isi depaseasca limitele si, in timp, chiar a reusit asta, fie ca ele au insemnat sa ajunga intr-un timp scurt in orice parte a Romaniei, sau intr-o tara indepartata.
Valoarea unui transport, de orice tip ar fi el, se calculeaza in functie de mai multi indici si, printre acestia, se numara distanta, greutatea, volumul marfurilor, dar si numarul de drumuri necesare pentru a le transporta pe toate sau serviciile speciale de care este nevoie. Astfel, se poate ajunge la un pret... mai mult
Joi, 03 Decembrie 2015, ora 20:27
Turcii au reticente in ceea ce priveste demararea proiectului, cu toat eca studiul de fezabilitate a fost finalizat, au declarat surse apropiate discutiilor, conform NewsIn."Proiectul este de importanta strategica nu numai pentru Romania, ci si pentru Turcia. Este in interesul Turciei sa fie cat mai interconectata la sistemele UE si interconexiunea Constanta-Istanbul are tocmai acest rol, de a lega si mai puternic Turcia la Europa.
Studiul de fezabilitate a fost finalizat, dar exista unele dificultati. Nu intelegem daca sunt de comunicare, de intelegere cu partea turca.
Practic, cred ca in perioada urmatoare va fi necesar sa intelegem mai bine de ce partea turca, care este principalul beneficiar al acestui cablu, are dubii privind proiectul", au afirmat sursele mentionate.
Potrivit acelorasi surse, se va putea trece la etapele urmatoare in acest proiect in momentul in care partea turca accepta studiul de fezabilitate.
Transportatorul national de electricitate Transelectrica a avizat proiectul cablului electric submarin dintre Romania si Turcia, proiect de circa 600 de milioane de euro, iar o delegatie a companiei s-a aflat la 24 februarie in Turcia pentru ca si partea turca, TEIAS, sa aprobe aceasta investitie.
"Studiul de fezabilitate al proiectului a fost deja finalizat. Urmeaza cateva clarificari pe tema acestui cablu electric submarin. Noi am avizat aceasta investitie, dar e nevoie si ca partea turca sa isi dea acordul", declara pentru NewsIn directorul general al... mai mult
Joi, 01 Septembrie 2011, ora 08:06
Transportul de marfa a scazut in prima jumatate a anului cu 50%, iar cel de persoane intern si international cu 40% si va mai scadea pana la sfarsitul anului din cauza economiei precare si a disponibilizarilor, a estimat joi presedintele Federatiei Operatorilor Romani de Transport , Augustin Hagiu, precizeaza NewsIn."In momentul de fata, Ministerul Transporturilor acumuleaza datorii de peste 120 milioane lei fata de operatorii de transport. Aceste companii, la randul lor, datoreaza statului peste 80 milioane lei.
Din cauza penalitatilor pe care statul poate sa le impuna societatilor comerciale, companiile de transport se afla deja in situatia de a avea conturile blocate sau de a fi declarate ca fiind insolvente", a spus Augustin Hagiu.Totodata, Hagiu il acuza pe Ministrul Tranporturilor, Anca Boagiu, ca nu a reusit sa se intalneasca cu patronatele din transporturi, iar legat de absorbtia fondurilor europene, ?i aare dubii privind modul cum vor fi administrati acesti bani.
"Avem suspiciuni despre modul in care se vor 'toca' acesti bani", a precizat presedintele FORT.Acesta a adaugat ca transportatorii cer sa plece politicul din MTI, "ca avem specialisti destui si sa se ia ghiara mafiei politice de pe CNADNR, ARR si alte structuri din minister"."Jumatate din angajatii Companiei Nationale de Drumuri CNADNR nu au bacalaureatul, dar semneaza contracte de sute de milioane. Nu pot sa nu spun ca transporturile din Romania pot fi comparate cu autostrada A1, cu infrastructura... mai mult
Joi, 30 Septembrie 2010, ora 14:01