Kim Koellner a fost numit de Consiliul de Administratie al Domo Retail la conducerea companiei in locul lui Dragos Dinu, care a condus compania in perioada de tranzitie.
Koellner va prelua functia de CEO al Domo Retail din 15 noiembrie si va avea ca misiune implementarea unor noi standarde de calitate si dezvoltarea modelelor de retail, deoarece consumatorul are din ce in ce mai multa nevoie de un sprijin eficient, limpede si captivant, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
Noul director al Domo are peste 10 ani de experienta in domeniul retail pe pietele din Franta, Germania si Romania. Este de origine sud-coreana si a urmat studiile in Germania si Statele Unite.
"Noua etapa din dezvoltarea Domo marcheaza trecerea de la o companie de familie la una de anvergura internationala. O astfel de structura permite convertirea conexiunilor internationale in beneficiul clientilor, aducand preturi mai bune si calitate superioara a serviciilor", spune Koellner.
Sud-coreeanul ii va succede lui Dragos Dinu, care a coordonat reorganizarea si eficientizarea proceselor interne creand premisele unei cresteri de aproape 15% a vanzarilor pe metru patrat.
"Mi-am indeplinit obiectivele mai rapid si am ales sa ma concentrez pe cateva proiecte personale. Noua echipa de la Domo este bine pregatita pentru competitia intensa din domeniu si mizeaza pe inovatie si serviciu orientat catre client", a declarat Dinu.
Noul CEO al companiei va avea in vdere Internetul si... mai mult
Miercuri, 13 Noiembrie 2013, ora 10:35
Noul Consiliu de Administratie al DOMO Retail are ca obiective intarirea pozitiei companiei in piata si stabilirea strategiei de dezvoltare pentru urmatorii ani, in vederea atingerii pozitiei de lider de piata.
"Pentru perioada imediat urmatoare, prioritatea noului Consiliu de Administratie va fi in principal continuarea procesului de optimizare si eficientizare a operatiunilor companiei, astfel incat sa devenim o organizatie flexibila si profitabila, capabila sa exploateze oportunitatile din piata si sa satisfaca nevoile si asteptarile clientilor intr-un mediu din ce in ce mai competitiv. Atat pentru conducerea Domo, cat si pentru fiecare dintre angajati, acest mediu competitiv trebuie sa reprezinte o motivatie suplimentara pentru a incerca sa gestioneze cu atentie relatia cu clientii si cu furnizorii, a declarat Dragos Dinu, CEO al DOMO Retail.
Recent, retailerul a modificat componenta consiliului. Astfel, presedintele noului CA al Domo este Eugen Petrov, iar functia de CEO este ocupata de Dragos Dinu din luna martie.
Lorand Szarvadi nu mai face parte din CA al DOMO
Fondatorul Domo, Lorand Szarvadi nu mai face parte din CA
Din Consiliul de Administratie al companiei a iesit Lorand Szarvadi, cel care a pus bazele retailerului, dar a ramas in grup ca General Manager si actionar in Digistore, companie in care DOMO este actionar majoritar, care gestioneaza zona de e-commerce. De asemenea, un alt membru al Consiliului de Administratie, Lucian Ghitescu, a... mai mult
Joi, 03 Octombrie 2013, ora 16:40
Lantul de electrocasnice Domo isi inchide afacerile in Bulgaria, fiind prima victima printre marile lanturi de retail din aceasta tara.
Lantul a venit in Bulgaria din Romania, apoi a fost achizitionat de Equest prin subsidiara sa K&K Electronics.
15 din cele 39 magazine Domo din Bulgaria isi vor continua activitatea, dar sub un alt brand de electrocasnice, Technomarket, care apartine tot fondului Equest, informeaza ziarul sofiot 24 Ceasa.
Brandul Domo se va dezvolta doar in Romania.
Reprezentantii bulgari ai companiei au refuzat sa precizeze care sunt cauzele incetarii activitatii.
Ziarul 24 Ceasa sustine insa ca motivul ar fi chiria mare ceruta de lantul Kaufland, deoarece majoritatea magazinelor Domo din Bulgaria se afla in cladirile magazinelor Kaufland.
mai mult
Sambata, 13 Martie 2010, ora 12:34
Piata de retail din Romania va creste in acest an cu 5,8%, la 90,15 miliarde lei, ritm sustinut de vanzarile de produse alimentare din magazine, si ar urma sa ajunga la 105 miliarde de lei in anul 2011, potrivit datelor firmei de cercetare a pietei Euromonitor International transmise Mediafax.Anul trecut, vanzarile de produse alimentare si non-alimentare au totalizat 85,2 miliarde de lei, valoare care ar urma sa urce in 2010 cu 6,9%, la 96,4 miliarde de lei.
Cu un total estimat la 105 miliarde de lei in 2011, piata va consemna o crestere de 8,9% fata de 2010.
Magazinele care comercializeaza produse alimentare si non-alimentare domina piata de retail, aceste canale avand o pondere de 97% in acest an, respectiv vanzari de 88,14 miliarde de lei. Vanzarile directe, online, homeshopping si de la automate vor trece de doua miliarde lei in acest an.
Analistii Euromonitor anticipeaza pentru acest an vanzari prin intermediul magazinelor de 83,1 miliarde de lei, reprezentand un avans de 6% comparativ cu nivelul inregistrat in 2008, ritm care ar urma sa ajunga la 9% in 2011 (102,8 miliarde lei).
Proiectiile firmei indica pentru acest an o crestere de 13%, la 54,7 miliarde lei, pe segmentul vanzarilor de alimente, bauturi si tutun prin magazine, insotita de un recul de 3,6%, la 33,4 miliarde lei, pe zona produselor nealimentare.
Romanii vor continua sa cumpere in urmatorii doi ani mai multe alimente, bauturi si tutun din magazine, segmentul urmand sa ajunga in 2011 la o valoare de... mai mult
Luni, 07 Decembrie 2009, ora 16:15
Vremurile tulburi prin care trece economia globala, scaderea acordarii imprumuturilor de consum precum si lipsa finantarii, sunt doar cateva din motivele pentru care retailerii de electronice au renuntat la planurile de dezvoltare, au inchis pravaliile din buricul targului si asteapta cuminti.Ionut Pascu, analist al Roland Berger, este de parere ca in lipsa finantarii lanturile regionale vor intra in faliment in cel mai scurt timp."O parte dintre lanturi, poate nu cele mai mari, poate cele medii, cele regionale, este posibil sa intampine dificultati mari si este posibil ca unele sa isi inchida operatiunile", declara Ionut Pascu pentru The Money Channel la sfarsitul lunii ianuarie.Precum alte domenii si sectoare lovite de criza, acesta este de parere ca principala preocupare a retailerilor de electronice ar trebui sa fie capabile sa se diferentieze de concurenta si in acelasi timp sa-si eficientizeze costurile la maximum.Principalul plan pentru 2009: Reducerea costurilorIn 2008, Altex, Domo si Flamingo, aveau planuri marete pentru 2009. Actualmente, marii jucatori de pe piata de electronice indosariaza planurile marete, le pastreaza pentru vremuri mai favorabile, si incearca pe cat posibil diminuarea efectelor crizei.Cea mai mare companie din retailul de electronice, electrocasnice si IT, Altex, a renuntat la planurile de extindere in Bulgaria si Ucraina. Sta in asteptare si urmareste consolidarea pozitiei de lider pe care a ocupat-o in ultimii ani si dezvoltarea... mai mult
Luni, 09 Februarie 2009, ora 12:24