Ford ar putea construi mai mult decat un singur model de vehicul electric bazat pe platforma pentru masini electrice a grupului Volkswagen AG, a afirmat directorul subsidiarei Ford din Europa, Stuart
Numarul autovehiculelor diesel care circula pe drumurile din Europa a ajuns la 51 de milioane, in crestere cu 74% comparativ cu anul 2016, cand a izbucnit scandalul Volkswagen, reiese dintr-o analiza
Volkswagen si Ford au anuntat joi extinderea aliantei lor globale cu acorduri care implica colaborarea in domeniul vehiculelor autonome si electrice, transmite Reuters.
Trei din patru masini diesel Volkswagen poluante din Uniunea Europeana (UE) inca nu au fost rechemate pentru remedii, situatia fiind mai grava pentru consumatorii din Europa Centrala si de Est, unde
Volkswagen si Ford Motor au demarat "discutii exploratorii" pentru a dezvolta in comun vehicule autonome si electrice in cadrul unei aliante strategice care ar permite celor doua companii sa
Romania a importat aproximativ 520.000 de autoturisme second hand, in 2017, din care peste 70% sunt cu motorizare diesel poluanta, in timp ce varsta medie a acestora a crescut la 11,5 ani, de la
Grupul german Volkswagen a reparat milioane de vehicule implicate in scandalul manipularii emisiilor poluante, dar trebuie sa faca mai mult pentru a-i multumi pe clienti, sustine Comisia Europeana.
Compania Audi a decis chemarea in service a aproape 5.000 de masini vandute in Europa, pentru remedierea unor probleme la sistemul emisiilor de oxid de nitrogen.
Romania este criticata, alaturi de alte state europene, intr-un raport al Parlamentului European pentru faptul ca a blocat introducerea unor teste relevante pentru emisiile auto poluante.
Piata auto din tara noastra noastra este dominata de achizitii de automobile second-hand. Majoritatea romanilor prefera o masina la mana a doua in detrimentul uneia noi, pretul jucand un rol extrem
Scandalul Dieselgate, care ne-a facut pe toti sa ne indreptam privirea spre nemtii de la Volkswagen in urma cu o luna, este departe de a fi terminat. Chiar daca nu vom fi la fel de afectati ca alta
Scandalul in care este implicata in aceasta perioada compania auto VAG (Volkswagen Automobile Group) este departe de a fi incheiat, iar efectele sale nu vor influenta numai grupul auto in sine, ci si
Tara noastra a fost in ultimii ani un adevarat magnet pentru investitori din zona pieselor auto, la fel ca majoritatea tarilor din Europa de Est, care face tot posibilul sa atraga investitori straini.