Brandingul este important pentru o companie pentru ca poate aduce venituri suplimentare si poate consolida imaginea unui produs sau a unui serviciu in ochii consumatorilor.
La nivel mondial, cel mai cunoscut si mai valoros brand este Coca-Cola. Producatorul american de bauturi racoritoare valoreaza mai mult de 77 miliarde de dolari.
Puterea unui brand: Coca Cola valoreaza 78 de miliarde de dolari
Coca-Cola este urmat de Apple, IBM si Google, potrivit unui studiu Interbrand. Asadar, nu ar trebui sa mire pe nimeni faptul ca obiectele care au imprimate logourile acestor companii reprezinta o garantie pentru calitate.
Iuliana Butuc Cerchez, director de comunicare in cadrul Gecad, a explicat, pentru Business24 Cum sa construiesti un brand profitabil si Cat costa procesul de rebranduire.
In vremuri de criza, reticenta companiilor de a investi suplimentar in bugete pentru rebranduire poate fi explicata. Totusi, fara promovare, nu exista vanzare, subliniaza directorul de comunicare de la Gecad.
"Stiu o poveste de la Radu Georgescu, care spunea ca l-a abordat o doamna, la un eveniment si ca i-a spus "am cel mai frumos parfum din lume. Este nemaipomenit, genial si miroase foarte bine". "Si cum se numeste?", a intrebat Radu. "Pai nu i-am dat inca un nume, dar nu reusesc sa il vand". Pai daca nu i-ai dat un nume, o imagine si nu l-ai promovat, cum vrei sa se vanda?"
Nu poti sa vinzi un produs de care nu stie nimeni. Marketingul si comunicarea te ajuta sa faci... mai mult
Vineri, 19 Octombrie 2012, ora 07:15