Boeing a pornit intr-un tur global de marketing, cu plecare din China, pentru a-si promova modelul Dreamliner 787 care nu a facut pana acum decat sa-si dezamageasca clientii, din cauza ritmului lent de productie care genereaza intarzieri de pana la trei ani.
Compania spera astfel sa mai castige din entuziasmul clientilor, dupa ce o companie din China a renuntat la intentiile de a achizitiona nava, potrivit The Wall Street Journal.
Deschiderea turului global pentru modelul 787 a avut loc intr-un hangar al Beijing Capital International Airport. Dupa evenimentul de la Beijing, aeronava folosita pentru zboruri de testare se va indrepta catre Guangzhou si Haikou, orasele din sudul Chinei. Mai apoi, Boeing 787 Dreamliner va opri in Africa si in Orientul Mijlociu, zone in care compania are alti clienti nemultumiti de intarzieri, precum Qatar Airilines si Ethiopian Airlines.
Oficialii Boeing sustin ca decizia China Eastern Airlines Corp din octombrie de a anula o comanda pentru 24 de avioane Dreamliner a fost, de fapt, o schimbare de comanda, prin care compania a decis sa cumpere 45 de avioane mai mici, modelul 737.
Totusi, aceiasi directori au recunoscut ca desfasurarea lenta a productiei pentru avionul 787 Dreamliner ingreuneaza vanzarea de aeronave comerciale 787 in intreaga lume, inclusiv in China.
"Daca as putea face un miracol si sa creez dintr-o data o capacitate mult mai mare in sistemul de productie, in mod sigur am vinde aceste avioane cat ai clipi", a... mai mult
Luni, 05 Decembrie 2011, ora 13:14