Consumabilele pentru birou precum hartie, toner, pixuri, dosare reprezinta una dintre cheltuielile cu care se confrunta orice firma, mare sau mica. Iar astazi, depozitele de papetarie si birotica sunt dispuse sa livreze aceste materiale direct la usa clientului.
De regula, de comanda pentru aceste materiale se ocupa office managerul, care inainte de a plasa comanda trebuie sa ia in considerare cantitatea necesara, calitatea si pretul produselor, dar si depozitul care le livreaza.
Fiind o activitate recurenta, periodica, intrucat vorbim despre consumabile, asadar despre produse care se folosesc si se termina, un avantaj major pentru comanda de astfel de materiale este alegerea unui singur furnizor de articole de birotica si papetarie.
Relatia cu un furnizor fix devine, in timp, una privilegiata, transformandu-se de fapt intr-un parteneriat de durata. Astfel, colaborarea pe termen lung cu un furnizor de incredere de articole de birotica si papetarie poate reprezenta una din deciziile de baza in crearea si dezvoltarea unui business.
Printre avantajele care pot fi obtinute de la un furnizor fix, care sa livreze constant consumabilele necesare, se numara pretul preferential ce poate fi obtinut.
Practic, se construieste o relatie parteneriala intre reprezentantul companiei desemnat sa faca aceste comenzi si o persoana de contact din partea firmei de birotica si papetarie care are posibilitatea sa ofere un pret mai bun tocmai pentru a-si pastra clientul pe termen... mai mult
Luni, 26 August 2019, ora 11:21
Cu toate ca tranzitia de la economia centralizata la economia de piata a fost mai lenta in Romania decat in alte tari, precum Polonia sau Ungaria, business-urile autohtone par sa recupereze treptat decalajul si sa-si creeze adevarate strategii pe termen lung din punct de vedere logistic.
Astfel, odata cu evolutia mult asteptata a modelelor de business, s-au schimbat si nevoile firmelor din Romania, care necesita astazi solutii rapide si complete din punct de vedere al organizarii spatiului pentru birouri si nu numai.
In acest context, putem discuta astazi despre dezvoltarea magazinelor online de pe piata din Romania, care tind sa acopere o gama tot mai larga de nevoi ale firmelor. Acestea isi propun sa concureze de la egal la egal cu multitudinea furnizorilor specializati pe diferite ramuri care nu mai reusesc sa se ridice la nivelul asteptarilor clientilor.
Un astfel de exemplu este si Depozitul de Papetarie, fondat in 1998, care se transforma dintr-un furnizor clasic de birotica si Papetarie intr-un integrator de solutii complete pentru birou. Compania prefera sa-si largeasca sfera de activitate odata cu gama de produse, iar astazi poate oferi solutii integrate pentru toate nevoile de functionare ale unei firme.
In prezent, majoritatea firmelor apeleaza la minim 3-4 furnizori pentru a acoperi produsele si serviciile necesare la birou (firme specializati pe amenajari, papetarii, dotari de birouri mobilier, etc).
Depozitul de Papetarie ofere atat consultanta... mai mult
Joi, 18 Iunie 2015, ora 14:00