Liderii departamentelor de IT se intalnesc, pe 12 mai 2015, la a III-a editie a Conferintei Nationale CIO Council din Romania: "Accelerating change. Fast Agile CIO"- unicul eveniment de business
Danone Romania, cel mai mare producator local de iaurturi, anunta lansarea unei noi platforme de brand: "Gusta viata zambind". Noul concept propune consumatorilor o filosofie de viata care
Marii retaileri si furnizorii lor s-au reunit la Conferinta Progresiv "Rethink Retail", evenimentul anului din FMCG, care s-a desfasurat la Sinaia in perioada 12-14 martie.
Dupa cinci ani in care jucatorii din piata au luptat, au supravietuit si au inovat, trebuie acum sa-si regandeasca strategiile. "Rethink Retail" este si tema celei de-a 14-a editii a Conferintei
Pilonii economiei franceze, multinationale prezente, de altfel, si pe piata din Romania, au recuperat o parte din scaderile inregistrate in 2011, potrivit unei analize Noble Securities.
Dieter Schulz este, incepand cu 1 aprilie, noul director general al Danone in regiunea Europa Centrala si de Sud, preluand responsabilitatile legate de toate activitatile diviziei de produse lactate
Investitorii straini au redevenit interesati de sectorul agricol al economiilor emergente din Balcani, atrasi de pretul redus al terenurilor si al muncii din regiune, dar si incurajati de temperarea
Dora Strezova este noul director de marketing al producatorului de lactate Danone Romania, inlocuindu-l in functie pe Kiril Hadzhidinev, care a preluat postul de director de marketing la Danone
Stephane Batoux este licen?iat in ?tiin?e economice la Universitatea englez? din Kent, a ob?inut titlul de MBA la Inalta ?coal? de Comer? din Bordeaux, iar cariera ?i-a inceput-o in 1989. Batoux are
Lachlan Grave, fost manager general la divizia de biscuiti Kraft din Rusia, a fost numit director general al Kraft Foods Romania, in locul lui Peter Mueller, devenit director de stategie pentru
Fabrica de ciocolat? de la Bra?ov, cu o vechime de peste 100 de ani, i?i mut? produc?ia in Bulgaria. Kraft Foods va inchide pan? la finele anului viitor fabrica de ciocolat? de la Bra?ov. Aceast?
Brinza de bivolita sau de burduf, tinuta business, ia sau palinca sint citeva dintre produsele romanesti care ar putea entuziasma piata occidentala. Cu conditia ca romanii sa fie mai agresivi si mai