Dan Dascalescu, co-fondator BlueSeed, vorbeste despre o idee indrazneata care s-a transformat in business de succes. Romanul a facut parte din echipa Yahoo!, dar si-a insusit o multime de principii ale Google si Apple, pe care incearca sa le puna in aplicare, pentru a produce o schimbare radicala in ecosistemul antreprenorial.
BlueSeed este un startup din Silicon Valley ce isi propune lansarea unui vas de croaziera la 22 de kilometri de coasta, in ape internationale, prin urmare in afara jurisdictiei Statelor Unite.
Amplasarea vasului de croaziera permite antreprenorilor din intreaga lume sa-si porneasca propria afacere, fara a avea nevoie de un permis de lucru in Statele Unite. Si daca credeti ca sunt blocati pe vas, nimic mai gresit - pot merge pe teritoriul Statelor Unite prin obtinerea unei vize de turist sau de business.
Lansarea oficiala a vasului de croaziera este programata pentru a doua jumatate a lui 2013, iar pana acum peste 850 de antreprenori din 50 de tari si-au manifestat interesul de a face parte din comunitatea BlueSeed.
Dan Dascalescu a fost prezent in Romania pe 31 mai la cea de-a cincea editie VentureConnect si vorbeste despre ideea lui intr-un interviu acordat Business24.
Spuneti-ne mai multe despre proiectul dumneavoastra de business. De unde a pornit ideea?
Nu trebuie sa fii "paranoic" pentru a observa modurile in care guvernele de la ora actuala incalca din ce in ce mai mult drepturile cetatenilor lor. In SUA, UK, China si... mai mult
Sambata, 07 Iulie 2012, ora 00:00