Producatorul german de masini de lux Bayerische Motoren Werke AG (BMW) a vandut anul trecut 2,5 milioane de vehicule BMW, Mini si Rolls Royce, ceea ce reprezinta un nivel record.
Este o crestere de 1,1% fata de 2017, transmit DPA si Reuters.
"Grupul BMW a inregistrat vanzari record in 2018. Cele 2,49 milioane de vehicule fac din grupul BMW, lider global pe segmentul automobilelor premium pentru al 15-lea an consecutiv", a afirmat directorul general Harald Krueger.
Daimler inca nu a publicat datele anuale privind livrarile de masini Mercedes-Benz, astfel incat nu se stie inca daca in 2018 vanzarile brandului BMW le-au depasit pe cele ale Mercedes-Benz in topul principalilor producatori de masini de lux din lume.
In 2017, livrarile de vehicule BMW, Mini si Rolls Royce au fost mai ridicate decat cele ale Mercedes-Benz.
Recent, BMW a anuntat majorarea investitiilor in noile tehnologii, cum ar fi vehiculele electrice si autonome, care ar urma sa transforme industria in urmatorii ani.
Cheltuielile de cercetare-dezvoltare (R&D) au urcat cu 400 de milioane de euro in primele noua luni din 2018, la 3,8 miliarde de euro, si vor totaliza 7% din vanzari. mai mult
Marti, 08 Ianuarie 2019, ora 14:40
Constructorul auto german Mercedes-Benz a anuntat vineri ca in 2013 vanzarile sale au crescut cu 10,7% pana la o cifra record de 1,46 milioane de vehicule, recuperand decalajul care il separa de rivalul Audi, al doilea mare producator mondial de automobile de lux, transmite Bloomberg.
"Ne uitam in urma la cel mai bun an pentru brandul Mercedes-Benz in conditiile in care am depasit vanzarile din anul precedent cu peste zece procente. Strategia noastra de crestere functioneaza avand in vedere cresterea cotei de piata in Europa si SUA si cresterea cu doua cifre a vanzarilor in China", a declarat directorul general de la Daimler, Dieter Zetsche.
Anul trecut vanzarile Mercedes-Benz au crescut pe toate continentele, in special in SUA, cea mai mare piata a sa, unde a inregistrat o crestere de 14% pana la 312.534 vehicule. De asemenea, Mercedes-Benz a livrat 218.045 vehicule in China, in crestere cu 11,1% comparativ cu 2012. In plus, in pofida mediului dificil de anul trecut, Mercedes-Benz a reusit sa castige noi clienti in Europa. Constructorul german a vandut 660.566 vehicule in Europa, cu 5,9% mai mult decat in 2012.
Cresterea vanzarilor cu 10,7% inregistrata de Mercedes-Benz a permis companiei sa reduca decalajul care o separa de Audi, divizie a Volkswagen, care in 2013 a vandut 1,58 milioane vehicule, in crestere cu 8,3% comparativ cu 2012. Diferenta dintre cele doua firme s-a redus anul trecut la aproximativ 113.800 vehicule de la 135.026 vehicule in 2012.
Cel... mai mult
Vineri, 10 Ianuarie 2014, ora 12:46
Grupul german Daimler AG a informat vineri ca luna trecuta a vandut un numar record de 139.920 autoturisme marca Mercedes-Benz, aceasta fiind cea mai mare cifra de vanzari inregistrata vreodata intr-o singura luna de constructorul german.
Vanzarile Mercedes-Benz au crescut cu 10,5% in regiunea Asia-Pacific si cu 6,5% in SUA. In Europa Occidentala, vanzarile au crescut cu doar 2,5%, afectate de recesiunea din zona euro, transmite Reuters.
"Ne-am depasit din nou rezultatele solide din anul precedent si am inregistrat cea mai buna luna din istoria companiei", a declarat directorul de vanzari de la Mercedes, Joachim Schmidt.
Gratie rezultatelor record din luna martie, in primul trimestru al acestui an vanzarile Mercedes au crescut cu 3,5% pana la nivelul record de 324.898 unitati.
Printre modelele marca Mercedes-Benz, cele mai bune rezultate s-au inregistrat in cazul automobilelor din clasa compacta, 77.044 unitati A-Class si B-Class, in crestere u 49,4%, au fost livrate clientilor in primul trimestru. De asemenea, Mercedes a livrat 77.227 automobile de teren, in crestere cu 30,6%, in primul trimestru.
Obiectivul Daimler este sa redevina cel mai mare producator mondial de autoturisme de lux pana in 2020. mai mult
Vineri, 05 Aprilie 2013, ora 17:42
Constructorul auto german Mercedes a afisat venituri in crestere pe primele trei luni ale acestui an, contrar asteptarilor, pe fondul unei productii record in primul trimestru.
Castigurile Daimler, inainte de taxe si impozite, au crescut cu 4,9%, pana la 2,13 miliarde de euro, de la 2,03 miliarde de euro, in perioada similara din 2011. Veniturile au crescut si ele cu 9,2 procente, ajungand la 27 de miliarde de euro, in ciuda faptului ca a fost raportata o scadere record a vanzarilor in luna martie. Profitul a depasit estimarile initiale ale analistilor - de 1,94 de miliarde de euro.
Directorul executiv la Daimler, Dieter Zetsche, a readus in discutie tema cresterii vanzarilor in acest an si atingerea unei tinte de profit operational macar la nivelul inregistrat anul trecut, adica noua miliarde de euro.
Zetsche, care este si directorul executiv al marcii Mercedes, a declarat in repetate randuri ca 2012 va fi un an de tranzitie, premergator lui 2013, cel in care compania va isi atinge tintele de profit. "Am inceput anul cu un prim trimestru puternic, in pofida investitiilor in dezvoltarea productiei si a unei piete auto imprevizibile", a declarat Dieter Zetsche.
Marjele de profit ale marcii Mercedes, in comparatie cu principalii rivali, BMW si Audi sunt cu 90% mai mici fata de anii precedenti, reprezentand doar 8,4% din totalul vanzarilor.
Compania Mercedes, care include si marca Smart, trebuie sa ajunga la o marja de profit de 10% din vanzarile anuale pana... mai mult
Vineri, 27 Aprilie 2012, ora 18:09