Grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, a anunţat miercuri, 25 octombrie, că va investi trei miliarde de euro până în 2027 pentru a lansa opt noi vehicule şi a creşte vânzările de
Constructorul auto francez Renault, proprietarul Dacia, si-a anuntat joi intentia de a asambla doua modele low-cost (Logan si Duster) in Nigeria via un joint venture cu conglomeratul local Coscharis,
Renault a prezentat un plan ambitios ce vizeaza extinderea in Orientul Mijlociu pana in 2017, prin lansarea de 11 noi modele ce vor fi disponibile in regiune in urmatorii trei ani, transmite
Grupul auto german Volkswagen a dezvaluit in data de 18 decembrie, la un eveniment intern dedicat directorilor grupului, un concept al propriul sau vehicul cu pret scazut, modelul urmand sa fie
Grupul auto francez Renault a decis sa transfere, din India in Romania, productia autovehiculelor de teren Duster destinate pietei din Marea Britanie, a declarat joi directorul de tara pentru Renault
Investitorii sunt greu de convins sa aloce bani pentru achizitia de companii din Europa Centrala si de Sud-Est, inclusiv Romania, iar fara Polonia "regiunea nu este deloc sexy", desi, fata de anul
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Faptul ca masina cu cea mai puternica crestere a vanzarilor in Europa este o marca romaneasca spune multe despre strategiile de produs ale constructorilor auto mondiali pe pietele dezvoltate, arata
Grupul francez Renault ar putea produce monovolumul Dacia Lodgy, dar si SUV-ul Duster, in Indonezia, pentru a profita de cererea de pe piata din Asia de Sud-Est.
Constructorul auto japonez Nissan, partenerul Renault, a lansat luni pe piata din India noul sau automobil ieftin marca Datsun, care ar urma sa joace acelasi rol pentru Nissan ca si marca romaneasca
Vanzarile Dacia au crescut cu 16,5% in primul semestru, la 211.400 unitati, cu evolutii pozitive in toate regiunile, datorita succesului Duster, dinamicii mai bune a modelelor Lodgy si Dokker si
Ford s-a decis sa produca in India modelul EcoSport destinat pietelor europene, desi anterior acesta era asteptat sa devina urmatorul model produs la Craiova dupa Ford B-max.
Alianta Renault-Nissan va investi 30 de miliarde de yeni (250 milioane de euro) intr-o noua uzina de asamblare in India care va produce automobile ieftine, informeaza un articol publicat vineri in
Marii producatori auto muta concurenta pe segmentul low cost, pregatind mai multe lansari pentru perioada urmatoare, intr-o incercare de a recupera din pierderile incasate pe alte segmente.
Constructorul auto francez Renault, care detine si marca Dacia, tinteste o cota mai mare din piata europeana si planuieste sa ajunga la acest rezultat cu ajutorul noilor modele lansate in acest an,
Volkswagen doreste sa se extinda pe piata masinilor ieftine prin dezvoltarea unui model al carui pret s-ar situa la 6.000 - 7.000 de euro. Acesta ar urma sa intre in productie in 2015 si sa fie
Dacia era, in 2004, doar o marca anonima din Europa de Est. Dar in 8 ani, presedintele vizionar al Renault, Louis Schweitzer, a reusit sa transforme marca auto romaneasca in fenomenul Europei, scrie
Inmatricularile Dacia in Elvetia au ajuns la 6.205 unitati anul trecut, iar in primle noua luni ale acestui an au depasit 4.000. In prezent, marca controlata de grupul francez Renault are o cota de
Cel mai mare producator auto din Europa, Volkswagen, va fabrica masini low-cost, cu preturi incepand de la 5.000 de euro, pentru pietele in dezvoltare.
In doar cativa ani, constructorul Dacia cu autoturismele sale ieftine s-a impus pe piata automobilelor gratie unui concept inedit ale carui beneficii ajuta acum compania-mama, Renault, sa se mentina
Constructorul auto francez Peugeot Citroen vrea sa vanda o parte din actiunile Gefco catre Russian Railways, tranzactie estimata la 800 de milioane de euro.
Toyota are ca obiectiv majorarea vanzarilor cu 50% pe pietele emergente pana in 2015 si va lansa opt modele compact in urmatorii ani, a anuntat vineri Yukitoshi Funo, vicepresedintele celui mai mare
Lansarea Lodgy puncteaza doua premiere ale companiei Dacia: primul monovolum din istoria marcii, dar si prima Dacie care va fi asamblata in alta parte decat la Pitesti: mai precis, in fabrica Renault
Dupa Maroc, Renault a decis sa investeasca intr-o fabrica magrebiana, de data aceasta in Algeria. Angajatii Dacia Pitesti nu mai au motive de temere, pentru ca, spre deosebire de fabrica din Tanger,
Skoda vrea ca Europa sa devina locul in care afacerile sale sa fie cele mai profitabile, a anuntat CEO-ul companiei, in contextul in care majoritatea competitorilor se chinuie sa ramana pe linia de
Grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, a dezmintit miercuri informatiile aparute in presa franceza potrivit carora intentioneaza sa lanseze un nou model low-cost de 2.500 de euro destinat
Skoda, producatorul ceh de automobile preluat de Volkswagen dupa caderea comunismului, vrea sa se dezvolte de doua ori mai rapid decat compania-mama, devenind urmatoarea "masina populara", dupa ce