Producătorul de automobile Dacia a anunțat că va implementa noile reglementări privind siguranţa în cazul autoturismelor, aprobate la nivel european, care vor intra în vigoare în iulie a
Consiliul Uniunii Europene împreună cu Parlamentul European au ajuns la un consens în ceea ce privește noua reglementare Euro 7, care se referă la regulile de omologare a autovehiculelor și a
Dacia a vândut 493.511 vehicule (autoturisme personale şi vehicule utilitare) în primele nouă luni ale anului 2023, în creştere cu 16,7% faţă de perioada similară a anului 2022. Cele mai
Vanzarile de SUV-uri compacte in Europa vor creste puternic in 2018, noile modele oferite de producatori urmand sa convinga cumparatorii sa renunte intr-un ritm mai rapid la hatchbackurile
Duster, Logan si Sandero s-au situat in aprilie in topul celor mai bine vandute 25 de modele in Rusia, conform datelor publicate de Association of European Businesses (AEB).
Dacia va prezenta versiuni aniversare in editie limitata ale tuturor modelelor produse sub marca romaneasca, cu exceptia Dokker Van, la salonul auto de la Geneva din martie, pentru a celebra zece ani
Romania a inregistrat in aprilie a doua mare scadere, de 5,9%, la 4.932 masini, a inmatricularilor de autoturisme noi din UE, unde majoritatea tarilor au raportat cresteri, in timp ce Dacia a avut
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Black Friday a adus anul acesta vanzari duble ca volum, pentru cei mai multi retaileri. Practic, cam tot ce a fost scos la vanzare cu reduceri s-a vandut, de la autoturisme scumpe, la tablete no name.
Ne-am obisnuit, in anii de dupa Decembrie 1989, ca orice produs romanesc sa fie catalogat drept prost. In ultimii ani, Romania a reusit sa "scoata capul" in lume prin intermediul unor branduri precum
Skoda vrea ca Europa sa devina locul in care afacerile sale sa fie cele mai profitabile, a anuntat CEO-ul companiei, in contextul in care majoritatea competitorilor se chinuie sa ramana pe linia de
Salonul auto de la Geneva, care va fi deschis marti pentru presa iar joi pentru marele public, va fi dominat de problema supracapacitatii de productie si de presiunile asupra preturilor din Europa,
"Romania a devenit abia a 4-a tara de desfacere pentru Dacia. Exportul Dacia a atins aproape 270.000 de automobile. Dinamica exportului de Dacii a fost in 2009 cea mai buna din Europa, la fel si rata
Dacia si alte marci ieftine au avut un an bun in Europa, reusind cresteri importante, de aproape 30%, ale inmatricularilor de autoturisme noi, in timp ce gigantii automobilului de lux, BMW, Mercedes
Divizia germana a General Motors pare a fi atat de importanta pentru consiliul director al companiei, incat acesta a ales sa sfideze Guvernul si chiar propriul sau presedinte, insistand sa pastreze
Ford Motor Co. face lobby la guvernele europene, incercand sa obtina continuarea programelor de prime de casare, pentru a evita o noua probusire a pietei in momentul retragerii acestor stimuli, a
In cei 10 ani de la preluarea Dacia, Renault a investit in Romania 1,5 miliarde de euro, iar platforma de la Mioveni a devenit cel mai mare centru de productie din grupul Renault. In zece ani, Dacia
Dupa ce a reusit sa vanda toate cele 1.700 de masini in doar doua saptamani, producatorul roman a cerut dublarea cotei. Ceilalti dealeri fac efosrturi disperata sa ajunga macar la jumatatea cotei.
Vanzarile Daewoo, Renault, Skoda, Chevrolet, Peugeot, Fiat, Hyundai si Volkswagen sunt serios amenintate.Pe o piata mondiala din ce in ce mai saturata, nefiind de acord cu faptul ca 20% din
Cresterea pietei auto a prins in ofsaid infrastructura. Cu toate ca multe domenii au castigat, alaturi de dealerii de masini, daca autoritatile nu vor reactiona rapid, drumurile din Romania risca sa
Piata auto din Romania are cateva nume care reprezinta clasamentul de top al marcilor si, implicit, aprecierile consumatorilor de autoturisme.Pe de o parte, cel care domina toate clasamentele