Nu este niciun secret faptul ca tinerii au nevoie sa invete mult mai multe lucruri decat cele inscrise in programa scolara. Din acest motiv, au nevoie de Success Academy, o "altfel" de scoala, care ofera cursuri online copii si adolescenti, menite sa ii ajute pe acestia sa se descurce in lumea reala.
Success Academy este singura scoala din Romania care tine cont de cerintele mediului business, unde tinerii participa la cursuri de dezvoltare personala predate de trainerii cu peste 17 ani de experienta in domeniu. Aici cursantii dobandesc cunostinte de ordin teoretic si practic, menite sa vina in completarea programei scolare traditionale.
In ce constau cursurile online pentru copii?
In cadrul Academiei, se utilizeaza o metoda inovativa de predare, invatarea experientiala. Cu ajutorul exercitiilor de grup, a jocurilor si a experimentelor, tinerii descopera lucruri noi si extrem de utile despre ei insisi. Datorita stilului interactiv de invatare, informatiile acumulate sunt stocate in memoria de lunga durata, de unde cursantii Success Academy le pot accesa oricand.
Trainerii Success Academy stiu ca dezvoltarea personala este un proces individual si de lunga durata, motiv pentru care structura acestor cursuri online pentru copii este adaptata in functie de participanti. Cu toate acestea, de fiecare data, se urmareste dezvoltarea personala si profesionala pe urmatoarele directii:
*Auto-cunoastere (inteligenta intrapersonala);
*Comunicare si relationare... mai mult
Vineri, 13 Noiembrie 2020, ora 18:18
Banca Comerciala Romana declara octombrie Luna Educatiei Financiare si isi propune sa ofere cursuri de educatie financiara pentru 50.000 de romani, conform unui comunicat.
BCR sustine ca vine in ajutorul romanilor cu un program intens si variat cu activitati financiare pentru toate grupele de varste.
Astfel, in octombrie, profesorii de educatie financiara a BCR vor sustine ateliere la nivel national, in fiecare zi a lunii, cu scopul de a-i ajuta pe romani sa-si inteleaga mai bine deciziile financiare. Pe langa atelierele de la sediile BCR, profesorii Scolii de Bani vor mai fi prezenti si in companii si institutii, unde vor sustine ateliere angajatilor, in universitati, licee si scoli, dar si in mai multe orase din tara cu caravana FLIP.
In continuarea acestui demers, BCR lanseaza si provocarea online #31dayschallenge unde toti cei interesati de sfaturi financiare practice si utile se pot inscrie la un newsletter special pe scoaladebani.ro si vor primi zilnic cate un sfat financiar creat de profesorii BCR.
Pentru a atrage atentia asupra nevoii de educatie financiara in Romania si pentru a anunta finalizarea Lunii Educatiei Financiare, pe 31 octombrie, de la ora 11:00, BCR anunta Ora educatiei financiare si ne invita pe fiecare dintre noi sa ne acordam un ragaz pentru a ne gandi la deciziile noastre bugetare si cum ne influenteaza acestea viata. Pe parcursul acestei ore, vor fi sustinute ateliere de educatie financiara simultan in intreaga tara. Toti cei care... mai mult
Marti, 01 Octombrie 2019, ora 14:47
Pentru pregatirea profesionala a angajatilor lor, companiile prezente in Romania aloca in medie 1097 euro/ persoana anual pentru angajatii cu functie de management si 483 euro/ persoana anual pentru cei cu rol de executie, releva "L&D Industry Survey - Romania 2019".
Prima si singura cercetare cantitativa ce masoara tendintele in materie de invatare si dezvoltare / learning & development (L&D) din tara noastra a fost realizata, pentru platforma Learning Network, de Valeriu Frunzaru, Conferentiar si Prodecan al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA, si Maria Predoiu, Antreprenor EdTech si Presedinte al Senatului IAA Romania.
Cursurile la care angajatii romani participa cel mai mult sunt cele de comunicare, leadership si business & management, peste 55% dintre respondenti confirmand ca au derulat in companiile lor astfel de programe.
Tematici precum marketing, creativitate & inovare sau well-being sunt inca destul de putin cautate de companii, doar o treime dintre respondenti optand pentru astfel de programe pentru angajatii lor.
"Intr-o realitate cu transformari profunde, intr-un moment in care atat la nivel local, cat si global criza fortei de munca pregatite sa faca fata provocarilor viitorului este din ce in ce mai vizibila, programele de L&D sunt indispensabile oricarei companii, pentru o dezvoltare profitabila si sustenabila. Dar cum putem dezvolta sectorul L&D fara a avea o imagine de ansamblu a acestei industrii atat de importante in Romania?... mai mult
Vineri, 13 Septembrie 2019, ora 15:48
JediSEO School, prima scoala de SEO din Romania, anunta inceperea unei noi serii de cursuri, in cadrul carora cei care se inscriu au posibilitatea sa invete cele mai noi tehnici SEO, adaptate noului algoritm de cautare de la Google.
Cursurile primei promotii JediSEO School au demarat la inceputul lunii februarie, iar la finele lunii martie cursantii si-au primit diplomele. Prima editie a cursurilor JediSEO School a pus la dispozitie 12 locuri, dar au fost acceptati 13 cursanti din totalul celor care s-au inscris.
La cea de-a doua editie s-a decis pastrarea numarului de 12 locuri, prin urmare cei care sunt interesati de cursuri sunt invitati sa se inscrie rapid pentru a beneficia de cursurile care vor incepe pe 3 iunie.
Cursantii din a doua promotie vor avea sansa sa invete noile tehnici privind optimizarea pentru motorul de cautare de la Google, care a introdus un nou sistem de pozitionare in rezultatele cautarilor si care au adus un impact major in topul celor mai vizibile site-uri si branduri.
La fel ca la prima editie, cursurile vor fi coordonate de Ovidiu Joita, fondator JediSEO School si al agentiei de marketing online iAgency, care are o experienta de peste 15 ani in industria de marketing online.
In plus, cursantii vor avea parte si de prezentari speciale din partea unora dintre cei mai importanti specialisti din domeniul marketingului online din Romania.
Prima promotie a putut invata cateva din secretele acestui domeniu de la Liviu Taloi, Ionut... mai mult
Joi, 09 Mai 2019, ora 15:06
Cursurile primei scoli de SEO din Romania, JediSEO School, au inceput, in prima generatie inscriindu-se mai multi doritori decat anticipase creatorul si coordonatorul acestui program, Ovidiu Joita, fondatorul iAgency, una din cele mai importante agentii de marketing online si SEO din Romania
Cursantii JediSEO School au fost intampinati intr-o atmosfera specifica Star Wars, fiind indrumati chiar de Ovidiu Joita, care a condus prima sesiune intr-un costum de Maestru Jedi. Interesul pentru cursurile JediSEO School a fost unul ridicat.
Pe langa faptul ca s-au inscris mai multi cursanti decat erau locuri disponibile, pentru a putea participa la cursurile care au loc in Bucuresti, au venit elevi tocmai din Vestul tarii.
"Am lansat inscrierile in luna decembrie, cand lumea era mai ocupata cu sarbatorile, insa interesul pentru acest curs a fost unul ridicat. Desi au fost doar 12 locuri puse la bataie, am acceptat 13 inscrieri, sa fie cu noroc! Avem cursanti care au venit din Banat. Stau 3 zile pe saptamana in Bucuresti, doar ca sa poata participa la acest curs. Efortul lor vorbeste despre pasiune si dorinta de invatare", declara Ovidiu Joita, fondatorul JediSEO School.
Ovidiu Joita: Este nevoie de un nou val de specialisti in marketing online
Ovidiu Joita, care este si unul dintre profesorii de la JediSEO School, s-a aratat increzator in ceea ce priveste obiectivele stabilite la demararea acestui proiect, tinand cont de modul in care s-a derulat proiectul pana acum.... mai mult
Joi, 14 Februarie 2019, ora 16:36
Cel mai citit psiholog din Romania si fondatorul Kiwi Agency au vandut in cinci zile cursuri in valoare de 100.000 euro si se asteapta la vanzari de 250.000 euro pana in 20 decembrie, ultima zi de inscriere in curs.
Hobby 2 Profit este primul curs in care se formeaza antreprenori exclusiv pe baza vocatiei si a pasiunii lor.
Doru Pelivan, activ de 7 ani in mediul online, este fondatorul agentiei de fullfillment in marketing cu cele mai bune rezultate din vestul tarii. Impreuna cu echipa Kiwi Agency a vandut cursuri de peste 6 millioane USD si au la activ cea mai mare lansare de curs online din Romania, cu cifre de afaceri de peste 1.5 milioane USD castigate pentru clientii sai.
"Este o ocazie nesperata cand cei mai cunoscuti creatori de continut accepta sa isi dezvaluie secretele prin care domina nisa educatiei online din Romania", declara acesta.
"In cadrul cursului avem si o serie de invitati care vor sprijini cursantii si le vor impartasi felul in care fac ei propriile cursuri de succes".
Pera Novacovici este cel mai citit psiholog din mediul online, autor de carti si cursuri, urmarit de peste 150 000 de oameni (social media) si cu 100 000 de abonati la newsletter-ul periodic, aducand o contributie pozitiva in viata lor, atat personala, cat si profesionala, de peste 13 ani.
In luna decembrie, cursul Hobby2Profit a fost lansat in premiera nationala de catre psihologul Pera Novacovici si partenerul sau, Doru Pelivan - marketer, antreprenor. Cei doi si-au... mai mult
Joi, 20 Decembrie 2018, ora 11:38
Inainte de '89, nu se putea vorbi despre stil personal in comunicare in mediul de afaceri. Depersonalizarea si lipsa propriilor opinii era o politica necesara supravietuirii. Pentru o evolutie profesionala ascendenta, se cereau "calitati" mult mai dezumanizante.
Contrar a ceea ce ne asteptam, libertatea nu a venit cu modelul perfect de comunicare. Mediul de afaceri romanesc a imprumutat modelul occidental corporatist si l-a grefat pe reflexele de dinainte de '89. Ca si in alte dati, am impus cu harnicie niste forme fara fond.
Spiritul nostru mimetic a copiat modelul de success occidental. Femeile au lasat acasa feminitatea, barbatii au facut la fel cu spiritul masculin. Mastile de birou s-au prins atat de bine de fiecare dintre ei, incat dupa un timp relativ scurt sunt incapabili sa le mai scoata. Ajung sa creada ca asta e normalitatea, fara trairi personale sau sentimente. Seriozitatea, loialitatea, competenta, amabilitatea, empatia, simpatia, toleranta au devenit doar atitudini studiate astfel incat sa dea bine.
Intalnesc prea multi oameni in top management care au credinta ferma ca sentimentele nu au ce cauta in comunicarea in mediul de afaceri. Motivul invocat este ca partenerul de discutie nu ar trebui sa vada slabiciune, indecizie, etc. iar o atitudine de genul "poker face" este singura solutie gasita.
Cursurile de comunicare, public speaking, teatru, inteligenta emotionala si multe altele aduc o schimbare radicala a modului in care este privita... mai mult
Miercuri, 31 Decembrie 2014, ora 00:00
Dupa succesul primei editii din luna aprilie, Evensys lanseaza pe 12 -13 septembrie, cea de-a doua editie a platformei de cursuri intensive dedicate industriei de comunicare, PR Academy.
PR Academy este o platforma ce inglobeaza o serie lunga de workshop-uri avansate dedicate practicienilor din relatii publice si comunicare. Cursurile se vor desfasura pe parcursul zilelor de 12 si 13 septembrie si vor oferi participantilor cunostinte practice si un maximum de interactivitate.
In prima zi, 12 septembrie, va avea loc PR Innovation, workshop interactiv de o zi care imbina creativitatea, inovatia si practica pentru a oferi participantilor cele mai bune studii de caz si exemple practice. Printre temele ce vor fi abordate in cadrul workhop-ului se regasesc: Real Time Marketing, Visual Communication, Integrated Communication, Content Curation, Creativity in PR si News Jacking, Gamification.
Pe 13 septembrie va avea loc Advanced Facebook Strategies, in cadrul workshop-ului specialistii in PR isi vor dezvolta abilitatile de comunicare online, vor afla si aplica cele mai noi strategii de comunicare pe Facebook. Vorbitorii vor aborda teme precum: Facebook Content Strategy, Measurement, Ad Campaign, Engagement si Facebook Graph Search.
Evenimentul va reuni cei mai buni specialisti locali in comunicare si PR, care vor oferi informatii avansate, studii de caz concrete si exercitii practice. Printre vorbitorii confirmati se regasesc: Larisa Petrini, Managing Partner,... mai mult
Vineri, 02 August 2013, ora 13:50
Universul DallesGO organizeaza o noua serie de cursuri after work in domeniile Stilism & Tendinte in Moda, Make-up, Hairstyling, Fotografie, Design Interior, Comunicare Online si Relatii Publice.
Inscrierile se pot face pana la data de 30 aprilie, de luni pana vineri, intre orele 11:00-19:00, la sediul Universul DallesGO de la adresa str. Ion Otetelesanu, nr. 2, et. II (zona Universitate).
Cursantii care la inscriere achita integral plata cursului beneficiaza de oreducere de 10%. In cazul inscrierii la doua dintre cursurile Universul DallesGO impreuna cu un prieten este oferita o reducere de grup de 20%.
Universul DallesGO este cea mai vizibila platforma de cursuri after work din Bucuresti, atragand cu fiecare generatie de cursanti o comunitate din ce in ce mai mare de young professionals interesati de servicii de training in domeniul industriilor creative.
Dupa trei ani, cinci sezoane si peste 600 de cursanti, platforma de learning continua sa se dezvolte si sa le rezerve cursantilor o experienta din ce in ce mai interactiva si full access la cele mai creative nume din industrie, cota de popularitate a cursurilor crescand cu fiecare editie. mai mult
Miercuri, 17 Aprilie 2013, ora 10:28