Max Azarov este CEO si co-fondator Novakid - o scoala globala online cu o platforma digitala interactiva, care ofera lectii de engleza personalizate pentru copiii cu varste cuprinse intre 4 si 12 ani, folosind inteligenta artificiala si realitatea virtuala.
Max a trait intre doua tari (Rusia si SUA) pentru cea mai mare parte a vietii, lucrand pentru mari companii de IT si telecomunicatii, printre care Google si LG (servicii cloud), lansand, de asemenea, propria sa companie de stocare in cloud.
In 2017 si-a schimbat drastic cariera si a pus bazele Novakid, folosindu-si cunostintele internationale si experienta in dezvoltarea tehnologiei pentru a-si ajuta propriul fiu si alti copii din intreaga lume sa invete limba engleza, fara problemele pe care le-a experimentat el insusi.
Ne poti spune cum a inceput povestea Novakid?
Ca pentru majoritatea copiilor din Europa de Est, invatarea limbii engleze intr-o scoala publica a fost destul de ineficienta pentru mine. Cand am crescut, nu am vrut ca fiul meu sa se confrunte cu aceleasi provocari. Astfel a luat viata ideea Novakid - sa oferim o platforma inovatoare de educatie online, care sa ajute copiii din intreaga lume sa-si insuseasca limba engleza de acasa, alaturi de tutori vorbitori nativi.
Care a fost momentul ce te-a convins ca a venit vremea sa lansezi Novakid?
Momentul in care mi-am dat seama ca exista un gol pe piata produselor si serviciilor care sa-i ajute pe copii sa invete engleza ca limba secundara.... mai mult
Luni, 22 Noiembrie 2021, ora 16:43
Desi exista numeroase cursuri SEO in Romania, majoritatea covarsitoare a acestora se desfasoara online, nu dureaza mai mult de cateva ore, iar informatiile prezentate in cadrul lor nu sunt actualizate. Acest lucru se intampla deoarece, de obicei, ele sunt sustinute de cvasi-profesionisti in ale marketing-ului online, de cele mai multe ori autodidacti sau care, in orice caz, nu au o experienta vasta in ceea ce priveste lucrul cu proiecte din diverse domenii.
Din fericire, exista si exceptii, iar cursurile SEO reunite sub "cupola" Jedi SEO School sunt cel mai notabil exemplu. Acestea dureaza doua luni, se ocupa inclusiv de conceptul "the new SEO 2019" si sunt tinute de Ovidiu Joita, CEO si founder iAgency, cu o experienta de peste 15 ani pe aceasta piata extrem de competitiva.
In cadrul acestor cursuri SEO, vei afla atat despre "clasica" optimizare on page si off page, cat si despre indicatorii de User Experience si valoarea brandului in SEO. Acesti ultimi doi metrici sunt luati din ce in ce mai mult in considerare de catre Google, atunci cand ierarhizeaza site-urile in paginile sale de rezultate.
De altfel, in ultima perioada, optimizarea SEO s-a transformat dintr-o activitate preponderent tehnica, in care era suficient sa folosesti de multe ori cuvinte cheie si sa creezi backlink-uri, intr-o activitate mult mai complexa, care de multe ori se confunda cu marketing-ul online. In ziua de astazi, accentul se pune pe utilizator, pe experienta de navigare a acestuia si... mai mult
Vineri, 01 Noiembrie 2019, ora 10:17
Cinci studenti romani au participat la Competitia Globala "CEO Challenge 2019", proiect organizat de P&G, incepand din 2016, pentru tinerii din intreaga lume.
Echipa castigatoare, formata dintr-un student din Serbia, unul din Romania si unul din Grecia, a reusit sa impresioneze juriul format din managerii P&G si va reprezenta Europa de Sud-Est in urmatoarea runda a competitiei, care se va desfasura la Istanbul, in luna aprilie.
In cadrul CEO Challenge, studentilor li s-a cerut sa lucreze in echipe internationale pentru a rezolva un caz de afaceri real, sub indrumarea unor manageri experimentati ai P&G.
In cea de-a 4 - a editie a competitiei, organizata la Bucuresti intre 5 si 6 martie, 21 de studenti din 6 tari din regiune au devenit CEO timp de 2 zile, avand misiunea de a dezvolta o strategie de afaceri castigatoare pentru unul dintre cele mai importante branduri ale P&G.
In cadrul acestui program inovator, absolventii au putut experimenta ce inseamna sa combini cunostintele teoretice deprinse in scoala cu abilitatile necesare pentru a face performanta intr-una dintre cele mai bune organizatii de dezvoltare a talentelor din intreaga lume.
Ei au trebuit sa actioneze asemenea unui antreprenor, dand dovada de proactivitate, dorinta de a testa, a invata si a se adapta in functie de context.
Programul CEO Challenge a fost lansat in Europa de Sud-Est in urma cu 4 ani, timp in care 130 de studenti din diferite tari au participat la competitie, multi dintre ei... mai mult
Joi, 14 Martie 2019, ora 17:43
Cel mai citit psiholog din Romania si fondatorul Kiwi Agency au vandut in cinci zile cursuri in valoare de 100.000 euro si se asteapta la vanzari de 250.000 euro pana in 20 decembrie, ultima zi de inscriere in curs.
Hobby 2 Profit este primul curs in care se formeaza antreprenori exclusiv pe baza vocatiei si a pasiunii lor.
Doru Pelivan, activ de 7 ani in mediul online, este fondatorul agentiei de fullfillment in marketing cu cele mai bune rezultate din vestul tarii. Impreuna cu echipa Kiwi Agency a vandut cursuri de peste 6 millioane USD si au la activ cea mai mare lansare de curs online din Romania, cu cifre de afaceri de peste 1.5 milioane USD castigate pentru clientii sai.
"Este o ocazie nesperata cand cei mai cunoscuti creatori de continut accepta sa isi dezvaluie secretele prin care domina nisa educatiei online din Romania", declara acesta.
"In cadrul cursului avem si o serie de invitati care vor sprijini cursantii si le vor impartasi felul in care fac ei propriile cursuri de succes".
Pera Novacovici este cel mai citit psiholog din mediul online, autor de carti si cursuri, urmarit de peste 150 000 de oameni (social media) si cu 100 000 de abonati la newsletter-ul periodic, aducand o contributie pozitiva in viata lor, atat personala, cat si profesionala, de peste 13 ani.
In luna decembrie, cursul Hobby2Profit a fost lansat in premiera nationala de catre psihologul Pera Novacovici si partenerul sau, Doru Pelivan - marketer, antreprenor. Cei doi si-au... mai mult
Joi, 20 Decembrie 2018, ora 11:38
Echipa SilkWeb lanseaza primul hub de educare specializat pentru piata de comert online din Romania, Academia de eCommerce. Daca esti pasionat de marketing si vanzari si doresti acces la continut original, personalizat pentru piata auhotona, te poti inregistra gratuit.
Cauti informatii despre marketing, vanzari sau comert online? Te-ai saturat sa gasesti tot felul de idei care se bat cap in cap in toate colturile internetului?
Echipa SilkWeb ti-a pregatit cea mai convenabila solutie - Academia de eCommerce, primul hub de educare 100% online, dedicat pietei de comert online din Romania. Academia reprezinta un club larg deschis pentru antreprenorii romani si nu numai, in care gasesti resurse extrem de variate pe cele mai importante subiecte de discutie din eCommerce.
Acestea incep de la tutoriale video, ghiduri, sabloane personalizate, foi de lucru, webinarii, infografice, articole si pana la cursuri si certificari in diverse strategii de marketing si vanzare: eCommerce, SEO, SEM, Social Media, Email Marketing, Growth Hacking, optimizarea ratei de conversie, Data & Analytics.
Esti curios cum arata Academia de eCommerce? Vezi site-ul si inregistreaza-te gratuit!
Pentru cine este Academia de eCommerce?
In primul rand, site-ul imbina colectii de resurse educationale pentru antreprenorii si proprietarii de afaceri online din Romania. Majoritatea oamenilor de afaceri isi doresc sa fie bine informati asupra optiunilor de promovare si vanzare pentru business-urile... mai mult
Miercuri, 20 Decembrie 2017, ora 11:29
Intr-o lume din ce in ce mai competitiva, multi parinti sunt gata sa faca orice pentru a le da copiilor lor o sansa in plus. Iar unii considera ca niciodata nu este prea devreme sa ii pregateasca pe cei mici pentru o cariera de succes.
In China, varsta potrivita pentru a invata sa fii lider este de trei ani, se pare. Copii cu varste cuprinse intre trei si doisprezece ani participa la un curs care ii pregateste pentru o viitoare cariera de CEO. Cursul este oferit de o institutie de educatie timpurie din Guangzhou, provincia Guangdong, potrivit South China Morning Post.
Lectiile au loc de doua ori pe saptamana, iar parintii platesc o taxa anuala de aproximativ 7.500 de dolari (50.000 de yuani). Salariul mediu in Guangzhou este de 6.913 yuani pe luna.
In timp ce expertii avertizeaza cu privire la presiunile exercitate la varste atat de fragede, un parinte recunoaste ca si-a inscris copilul la acest curs pentru ca multi dintre copiii din comunitate participa la el. "Nu vrem sa ...citeste mai departe despre "Copiii din China sunt invatati sa devina CEO de la trei ani. Parintii platesc o avere pe cursuri" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 28 August 2016, ora 09:46
Violeta Luca, noul CEO Flanco, are o experienta de 10 ani in domeniul electroIT, iar in CV-ul sau se regasesc studii economice, de management, dar si functia de Director Comercial Whirpool. Nu crede in succesul peste noapte si nici in limitarea sa la un bilant de sfarsit de luna, ci are propria perspectiva asupra reusitei.
Desi isi ia in serios rolul recent primit, intotdeauna isi pastreaza timp liber pentru a citi o carte sau a merge la un film, lucruri care o ajuta sa observe mai bine transformarile din jurul sau.
Printre planurile de viitor pentru Flanco se numara implementarea unui nou tip de magazin, "touch and feel", nascut chiar din cerintele clientilor sai, dar si obiectivul de a ajunge lider pe piata in care activeaza.
Violeta Luca recunoaste ca este un om aspirational, dar isi pastreaza doza de pragmatism si a invatat inca din facultate ce inseamna time managementul, tocmai de aceea noua pozitie in companie nu ii va aduce un dezechilibru intre viata personala si cea profesionala, sustine CEO-ul Flanco, intr-un interviu acordat Business24.
Iulian Stanciu, actionarul Flanco, spunea despre dumneavoastra ca aveti "expertiza si motivatia necesare pentru a conduce compania spre noi standarde de performanta". Spuneti-ne mai multe despre dumneavoastra: cine este noul CEO Flanco?
Am o experienta de peste 10 ani in domeniul electroIT, cea mai mare parte castigata in cadrul Whirlpool, unde ultima functie ocupata a fost aceea de Director Comercial. In ceea... mai mult
Sambata, 22 Septembrie 2012, ora 00:00
O data cu responsabilitatile, un manager trebuie sa faca fata si nevoii de cunostinte pe care trebuie sa le aiba pentru a-si indeplini jobul cu succes. Iata care sunt cele mai eficiente cursuri care pot ajuta cariera de manager de top.
Comunicare in afaceri
In cadrul cursului vei putea invata tehnici de negociere, vei vedea care sunt componenetele comunicarii interpersonale cu influenta in negociere si, nu in ultimul rand, vei invata elementele de baza ale comunicarii in afaceri.
Cu toate ca principalul obiectiv al cursului il reprezinta dezvoltarea abilitatilor tale de comunicare, accentul va fi pus stric pe comunicarea cu angajatii. Asa ca, daca te-ai angajat recent in cadrul unei companii nu strica sa te inscrii la un curs de perfectionare. Vei sti exact cum trebuie sa-ti abordezi angajatii si, de ce nu, sa-i motivezi.
La finalul programului, in urma examinarii absolventii vor primi certificatul de absolvire al cursului, insoltit de suplimentul descriptiv al competentelor. Certificatul este eliberat de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei si Cercetarii.
Vei avea ocazia de a-l avea trainer pe fostul ministru al Turismului, Dan Matei Agathon.
Pretul unui astfel de curs este de 1200 de lei de persoana.
Curs manager de proiect
Daca vrei sa te specializezi in managementul proiectul, atunci acesta ar fi un bun inceput.
Trainingul se adreseaza tuturor celor care doresc sa acumuleze abilitati in domeniul... mai mult
Luni, 16 Ianuarie 2012, ora 12:14
PepsiCo, General Electric si Kraft sunt doar cateva dintre cele mai puternice companii din lume conduse de femei care au invartit miliarde de dolari pentru a aduce gigantii corporate in top.Patricia Woertz
In 1974, Woertz a absolvit Penn State University, cu o diploma in contabilitate. Mai tarziu, a devenit consultant pentru Ernst&Young, in Pittsburgh si s-a mutat la Gulf Oil.
Dupa ce Gulf Oil si Chevron au fuzionat, in 1984, Woertz si-a creat numeroase contacte noi si a controlat operatiunile de downstream ale companiei.
Desi era pregatita pentru functia de CEO, Woertz a realizat ca directorul actual, David O’Reilly, mai are destui ani inainte de pensionare.
Din aceasta cauza a demisionat, in februarie 2006. Doua luni mai tarziu, Tom Neff de la Spencer Stuart a chemat-o pe Woertz pentru o functie de CEO la ADM. Restul e istorie.
Angela Braly
Nascuta in Dallas, Angela Braly a urmat cursurile Texas Tech University, unde a obtinut licenta de drept, care potrivit acestia i-a modelat cariera.
Angela Braly are trei copii si a intampinat dificultati pe urcarea “scarii ierarhice”.
Familia i-a fost, insa, de ajutor si a lasat-o sa conduca WellPoint, compania care a generat venituri de peste 57.8 miliarde de dolari, in 2010.
Indra Nooyi
Nooyi s-a alaturat PepsiCo in 1994, iar in 2001 a fost numita Presedinte si director financiar al companiei.
Nooyi s-a concentrat pe diversificarea ofertelor PepsiCo, insa a continuat sa promoveze si clasicul Pepsi... mai mult
Miercuri, 13 Iulie 2011, ora 18:35