Unii aleg sa alerge cu masina in oras, riscand astfel amenzi usturatoare si accidente mortale, iar altii prefera sa isi faca plinul de adrenalina pe terenul de curse. Participarea la RallyCross vine cu considerabil mai putine riscuri, iar investitiile nu sunt atat de mari.
Pilotii de rallycross isi tureaza motoarele pe un circuit inchis, dar in conditiile unui raliu autentic, adica pe o pista cat se poate de accidentata.
Bolizii sunt modificati, desigur, insa nu la nivelul si costurile masinilor clasice de raliu, deoarece nu trebuie sa reziste decat cateva ture si eventual in finala, nu pe parcursul a mii de kilometri.
"Este cel mai ieftin sport cu motor, multa lume are impresia ca sunt investite mii de euro, dar nu este deloc asa. Rallycross-ul este cel mai ieftin si cel mai spectaculos sport cu motor, competitia desfasurandu-se pe o pista.
Spectatorii pot urmari intreaga evolutie a pilotilor, de la start si pana la sosire. Avem si grupa de juniori unde pot concura piloti cu varsta minima de 12 ani, deci nu ai nevoie de permis de conducere sau sa ai 18 ani pentru a participa la acest gen de competitie", spune George Iancu, membru al CS Auto Speed Rally Bucuresti.
Pentru a lua parte la RallyCross trebuie sa fii membru al unui club afiliat Federatiei Romana de Automobilism Sportiv (FRAS), iar inscrierea intr-un astfel de club se face usor si nu este contra cost.
Soferii au nevoie si de o licenta de la aceeasi institutie amintita mai sus, aceasta... mai mult
Sambata, 09 Iunie 2012, ora 00:00