IAA Romania, BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) si ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor) propun un proiect educational comun dedicat tinerilor cu mai putin de 3 ani experienta in media. Este vorba de Modulul Strategie si Planificare Media, care se lanseaza in aceasta iarna si va avea loc in perioada 15 martie - 8 iunie. Inscrierile sunt deschise pana la 1 martie.
Programul este potrivit celor care lucreaza in agentii de media, la un publisher sau intr-un departament de media dintr-o companie, insa si studentilor. Este cel mai potrivit cadru de invatare pentru cei pasionati de creativitate si de stiinta din spatele ei: alaturi de cei mai seniori oameni din industrie si folosind chiar instrumentele reale.
"Scoala IAA si Modulul de Media in mod particular, ofera studentilor si absolventilor cu interes pentru zona de marketing si comunicare o sursa unica de formare, in care curricula si predarea se face de catre un grup de profesionisti de cel mai inalt nivel, direct implicati in industrie. In acest context as sublinia in primul rand oportunitatea unica de orientare profesionala, companiile reprezentate fiind de la Agentii de media, companii digitale si de research, pana la televiziuni de top, dar si organizatiile de research ale industriei. Practic girantii progresului in publicitatea media din Romania", explica Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann, Vicepresedinte BRAT, profesor la Modulul de Media.
Modulul Strategie si Planificare... mai mult
Miercuri, 19 Decembrie 2018, ora 10:16