Google ia in considerare lansarea unui serviciu online prin intermediul caruia clientii sa primeasca acasa cumparaturile in aceeasi zi, concurand astfel Amazon, care garanteaza transportul cumparaturilor in doua zile de la achizitie.
Liderul cautarilor pe Internet este in discutii cu mari retaileri, precum Macy's, Gap Inc si OfficeMax, pentru a pune in functiune noul serviciu, potrivit Reuters.
Amazon ofera clientilor sai un termen de doua zile pentru transportul cumparaturilor, la un pret de 79 dolari pe an.
Aproape 40% din veniturile Google provin din retail, potrivit lui Scot Wingo, directorul executiv al companiei de comert online ChannelAdvisor.
Prime, serviciul de transport al Amazon, a inregistrat in ultimii ani un succes major, care a inceput sa erodeze veniturile Google, spune Wingo.
Din momentul in care devin clientii Amazon Prime, utilizatorii nu mai cauta produse prin intermediul Google, , spune analistul.
Google intentioneaza sa lucreze cu website-urile retailerilor, combinand o functionalitate existenta pentru cautarea de produse, care directioneaza utilizatorii direct catre site-urile magazinelor, cu acest nou serviciu de transport, pe care intetioneaza sa-l extinda si in afara Statelor Unite.
Noul serviciu va fi proiectat astfel incat sa identifice un magazin fizic cat mai apropiat de client, care sa aiba in stoc produsul dorit. Google ar putea oferi consumatorului, in acel moment, posibilitatea de a alege sa primeasca marfa intr-o zi... mai mult
Vineri, 02 Decembrie 2011, ora 12:52
Amazon.com pregateste noi surprize in urmatorii 20 de ani. Daca in 2001, Amazon.com era mai mult o librarie online, astazi este una din cele mai mari companii care foloseste tehnologia "cloud computing", vanzator de mass-media, dar si creator de gadget-uri. Fondatorul gigantului magazin online, Jeff Bezos, este un antreprenor care anticipeaza “revolutiile” web. Cu siguranta, Jeff Bezos are o idee despre cum va arata Amazon.com in urmatorii 20 de ani.Va fi la fel de mare ca si Walmart
Amazon.com este deja cel mai mare retailer online, insa are o valoare destul de mica in comparatie cu retailerii din mediul offline, precum Walmart.
In 20 de ani, veniturile Amazon.com vor fi de sute de miliarde de dolari, ca si cele ale companiei Walmart.
Vom cumpara produse cu brandul "Amazon"
Amazon.com isi va extinde linia de produse proprii.
Totusi, compania are deja stabilite nisele. In 20 de ani, produsele Amazon vor fi disponibile in intreaga lume.
Ca si eBay, dar mult mai mare
Afacerea Amazon.com, care permite unor terte parti sa-si vanda produsele online, se bucura de un succes enorm care ia din notorietatea eBay.
Pana in 2030, Amazon.com va avea o cota de piata la fel de mare ca si eBay, cu exceptia faptului ca va avea un management mult mai performant.
Amazon.com va lucra cu freelanceri
Deja compania detine Mechanical Turk, un serviciu destinat angajarii de forta de munca ieftina pentru proiecte mici.
Colaboratorii Amazon.com lucreaza de acasa, verifica... mai mult
Joi, 14 Aprilie 2011, ora 19:34