90% dintre participantii la un sondaj derulat de www.glami.ro au raspuns ca au implementat ori sunt in curs de implementare masuri pentru un al doilea lockdown Covid-19.
Ca parte din aceste masuri:
●94% dintre magazine se concentreaza pe social media ca un canal de marketing si vanzare profitabil in aceasta perioada
●59% au instituit reglementari speciale de siguranta in depozitele lor
●53% s-au concentrat pe actiuni de crestere a vanzarilor de Black Friday si in decembrie 2020
●24% si-au reorganizat lanturile de aprovizionare, integrand furnizori locali
●41% au reorganizat si redirectionat bugetele din offline in online, inclusiv prin inchiderea unor magazine fizice si prin upgradarea platformelor lor online
GLAMI, primul motor de cautare online de moda din Romania, a realizat acest sondaj in randul magazinelor partenere inregistrate pe www.glami.ro, pentru a obtine mai multe informatii despre modul in care se pregatesc pentru un potential lockdown in aceasta iarna.
Chiar daca 52% dintre magazinele online considera ca un al doilea lockdown Covid-19 ar avea un impact pozitiv asupra afacerii lor online si ar duce la cresteri, 40% din retailerii omnichannel au raspuns ca veniturile lor sunt mai mici in 2020, in ciuda cresterilor la nivelul veniturilor din online.
In plus, 1 din 5 magazine online a luat in considerare schimbari in achizitii si sortimentatie, inclusiv vanzarea mastilor de protectie, concentrandu-se mai mult pe colectiile de baza si... mai mult
Joi, 26 Noiembrie 2020, ora 12:04
Retailerul german Metro inregistreaza o crestere a vanzarilor in urma panicii cumparatorilor, care achizitioneaza paste, mancaruri gata preparate si conserve, a afirmat directorul general Olaf Koch, intr-un interviu acordat publicatiei germane de afaceri Wirschaftswoche, transmite Reuters.
"Veniturile noastre din Germania si din strainatate sunt peste nivelul de la inceputul acestui an. Acesta s-ar putea aranja in functie de cum progreseaza criza", a explicat seful retailerului german. El a adaugat ca exista o panica in privinta cumpararii de paste, marfuri uscate, mancaruri gata preparate si conserve, dar pana acum nu exista probleme in asigurarea furnizarii.
Increderea investitorilor si consumatorilor germani s-a prabusit in martie, din cauza efectelor negative ale pandemiei de coronavirus, (COVID-19), dupa ce analistii au avertizat ca cea mai mare economie europeana ar putea sa se contracteze cu 0,1% anul acesta. Ar fi prima scadere a economiei germane de la criza financiara din 2009 si ar urma sa duca la reducerea veniturilor din taxe, in timp ce se inregistreaza o majorare semnificativa a cheltuielilor statului pentru sprijinirea companiilor si gospodariilor afectate de epidemie.
Lupta impotriva noului coronavirus este "cea mai mare provocare" pe care a cunoscut-o Germania dupa al Doilea Razboi Mondial, a declarat miercuri Angela Merkel intr-un mesaj televizat catre natiune, o premiera pentru sefa Executivului german aflata la al patrulea mandat, gest la care... mai mult
Joi, 19 Martie 2020, ora 16:41
Desi finalul de an este incarcat pentru magazinele online, impactul acestei perioade asupra vanzarilor totale este semnificativ, daca retailerii dispun de o strategie de marketing bine pusa la punct.
Doina Vilceanu, Business Development Manager al ContentSpeed, prima agentie de e-commerce din Romania care ofera solutii dedicate magazinelor online, detaliaza care sunt pasii necesari pentru a avea o campanie de vanzari cu rezultate sporite in perioada sarbatorilor de iarna.
"Cum fiecare retailer va face tot posibilul sa castige cat mai multi clienti, orice aspect poate face diferenta. Batalia pe atentia si portofelul clientilor este una dura, iar orice componenta in plus in strategia de vanzari si de marketing iti poate aduce un plus in fata competitiei. Vei castiga clienti care altfel ar fi cumparat de la concurenta si nu de la tine. De aceea este important sa iei in calcul orice aspect care iti poate aduce un avantaj.
Daca ai un plan bine pus la punct, cu o strategie de marketing complexa, care sa aiba in vedere promovare social media, reduceri pentru produsele specifice acestei perioade, integrarea in oferta a promotiilor de tip bundle (1+1), transport gratuit, garantie extinsa etc, iti poti creste vanzarile cu 20-30%.", subliniaza Doina Vilceanu.
Magazinul trebuie sa fie pregatit pentru sarbatoare
Alegerea unor teme specifice sarbatorilor de iarna nu are doar rolul estetic. Clientii vor intra atat in spiritul sarbatorilor si vor sti, in acelasi timp, ca... mai mult
Luni, 17 Decembrie 2018, ora 10:41
Smart PR Group si "Oferte Unice" organizeaza seminarul gratuit "Cum sa cresti numarul de clienti printr-o imagine de succes", in cadrul caruia vor fi prezentate tehnici concrete si strategii clare de promovare a afacerilor si de crestere a numarului de clienti.
Evenimentul va avea loc pe 8 mai 2014, la ora 18.00, in incinta Dunarea Mall.
Petre Lupu, specialist in marketingul diferential, manager si fondator OFERTE UNICE, va oferi sfaturi practice cu privire la modul prin care companiile se pot diferentia fata de concurenta.
In cea de-a doua parte a seminarului, Radu Turcescu, specialist si coach in relatii publice si imagine, antreprenor si fondator SMART PR GROUP va oferi 15 strategii punctuale pentru cresterea vanzarilor printr-o imagine de succes.
Evenimentul din Galati este primul dintr-o serie de 5 seminarii gratuite, urmatoarele patru avand loc in Braila (15 mai), Buzau (22 mai), Focsani (29 mai) si Bacau (5 iunie). Scopul principal al acestor seminarii este de a sustine mediul de afaceri romanesc, prin oferirea gratuita de strategii concrete de promovare.
Radu Turcescu, coach in relatii publice si imagine, studiaza marketing-ul de 8 ani si este specializat in cresterea numarului de clienti printr-o imagine de succes. Activitatea sa este marcata de implementarea unor campanii de succes, de obtinerea a peste 50 de aparitii gratuite in mass media locala si nationala pentru clientii sai si de participarea in peste 20 de emisiuni tv de promovare a... mai mult
Luni, 05 Mai 2014, ora 10:22
Daca ai o afacere care este la inceput si ai probleme cu cresterea vanzarilor, atunci trebuie sa tii minte 5 sfaturi simple.
Conform Entrepreneur.com, succesul tau va depinde atat de abilitatea de a aduce profit, cat si de modalitatea in care prezinti oferta in fata clientului.
Aminteste-ti ca lucrezi cu oameni
Multe persoane care muncesc in domeniul vanzarilor uita ca, de fapt, ei lucreaza cu alti oameni, in conditiile in care captarea atentiei si mentinerea interesului clientilor sunt cu adevarat o problema in zilele noastre.
Inainte sa mergi la orice intalnire trebuie sa iti amintesti ca fiecare client trebuie tratat intr-un mod individual.
Axeaza-te pe rezultate, nu pe munca in sine
Cheia succesului in vanzari nu consta in organizare, planuri si intalniri, ci in rezultatele obtinute. Multi angajati in acest domeniu se pacalesc singuri si prefera sa faca o munca inutila, in loc sa mearga in fata clientului si sa-i vanda efectiv un produs sau un serviciu.
Citeste mai multe despre 5 secrete despre cum sa iti cresti vanzarile rapid pe Ziare.com. mai mult
Luni, 22 Aprilie 2013, ora 08:26
Scandalul carnii de cal genereaza beneficii surprinzatoare pentru companiile care se ocupa chiar cu vanzarea carnii de cal.
Europa a fost socata sa afle ca, in semipreparatele inghetate pe a caror eticheta scria ca sunt facute din carne de vita se regasea si carne de cal, declansandu-se anchete in cel putin 16 tari, inclusiv in Romania, si o dezbatere privind etichetarea corecta a alimentelor. In Irlanda si Marea Britanie, unde carnea de cal este tabu, stirea a avut un efect negativ, dupa cum era de asteptat.
Insa in mai multe tari, inclusiv Franta si Germania, abatoarele care se ocupa si de carnea de cal au inregistrat o crestere.
Citeste mai multe despre Nu exista publicitate proasta: Vanzarile de carne de cal, in crestere pe Ziare.com. mai mult
Sambata, 09 Martie 2013, ora 16:57
Numarul tot mai mare de romani care fac cumparaturi pe internet ii determina pe proprietarii de magazine online sa estimeze o crestere a vanzarilor de 25-30% in 2010. Estimarile se bazeaza pe aparitia de noi segmente de piata, cum ar fi imbracamintea sau incaltamintea, potrivit Evenimentul Zilei.
"Pentru categoriile deja traditionale, cum ar fi cel al echipamentelor electronice si IT, ritmul de crestere va fi mult mai mic decat cel al noilor segmente" declara Marius Ghenea, proprietarul magazinului online PCFun, pentru cotidianul citat. mai mult
Luni, 23 Noiembrie 2009, ora 15:48