Nimeni nu poate spune cat de mult se va scufunda concernul auto german in urma scandalului emisiilor poluante. Pentru furnizorii de piese din Europa Centrala si de Est incertitudinea este din ce in
In 2012 industria auto s-a caracterizat prin pierderi masive pe piata europeana si nevoia de reorientare a companiilor fie catre noi piete, fie catre noi strategii pentru a reusi sa ajunga din nou la
Dupa ce rezultatele financiare din prima jumatate a anului arata deja ca 2012 va fi cel mai prost an din ultimii 17, Porche si Daimler au confirmat ca si in industria germana auto a ajuns criza, in
Efectele crizei asupra industriei auto din zona euro ar putea cauza pierderea a peste 500.000 de locuri de munca, producatorii de automobile si de piese incercand sa scada costurile si sa adapteze
Europa, cu o populatie de aproximativ 500 de milioane, s-a transformat intr-un cosmar pentru industria auto. Vanzarile au scazut de la an la an si nu se intrevad semne de recuperare.
Indicele care masoara increderea in economia romaneasca s-a mentinut, in octombrie, fata de luna anterioara, in contextul in care, la nivelul Uniunii Europene (UE), indicatorul a crescut, in medie,
Evolutiile din acest an ale firmelor, statisticile ca si estimarile contradictorii venite atat din surse interne, cat si externe, schimba radical imaginea realitatii economice cu care ne-am obisnuit.
Cu o traditie multimilenara, tara noastra beneficiaza de numeroase atuuri in producerea vinului. Renascuta cu fonduri europene, viticultura romaneasca poate juca o mare sansa, data de o productie
Agentia de consultanta media GroupM si-a revizuit, joi, previziunile cu privire la piata mondiala de publicitate, asteptandu-se acum la o scadere de 5,5% pentru 2009, fata de 0,2%, cifra care se
"2010 s-ar putea sa ni se para mai greu ca 2009. Cand o sa inceapa sa dea faliment mall-urile, abia atunci vor simti si romanii ca e criza. Nu cred ca vom iesi din aceasta criza mai devreme de toamna
Martin Winterkorn, presedintele celui mai important concern european de automobile, Volkswagen, se arata ingrijorat, intr-un interviu citat de AFP, de caracterul "protectionist" al planului in
Romania incaseaza lunar din exporturi in medie aproape trei miliarde de euro, suma care nu acopera valuta care iese din tara platind importuri. Dezechilibrul asa-numitei balante comerciale externe,
Industria de textile si IT-ul vor trece pana in 2010 de la un deficit acut de personal la excedent. Transporturile si logistica, insa, domenii care acum nu au probleme, se vor confrunta in anii