Grupul Ford a inregistrat pierderi de 1,993 miliarde dolari in primul trimestru din 2020 si estimeaza ca rezultatul din al doilea trimestru va fi chiar mai slab, cu pierderi de cinci miliarde dolari,
Pandemia Covid-19 va determina o contractie economica, probabil cea mai mare dupa Marea Depresiune din 1929, iar recuperarea va fi decisa de durata acestei perioade de blocaj, sustine Dmitry Pankin,
Actiunile companiilor din sectorul auto au fost responsabile pentru cresterile inregistrate miercuri dimineata de bursele europene, dupa ce un cotidian italian a sugerat ca discutiile privind o
Fiat Chrysler Automobiles (FCA) a redus volumul de productie la fabricile care produc modelele marcilor Alfa Romeo si Maserati din cauza scaderii semnificative a vanzarilor pe piata chineza.
Bitcoin si alte crypto-monede (nu emise de banci centrale/BC) anima de ani buni discutii intre experti, intre oameni de afaceri, privind banii, viitorul sistemelor bancare.
Italia arata ca o tara cu doua fete diferite. Nordul puternic industrializat respira ceva mai usor, dupa ce efectele crizei economice au inceput sa se risipeasca, in vreme ce partea de sud a saracit
Piata auto se afla in revenire dupa ce criza economica mondiala i-a facut pe europeni, deci si pe romani, sa fie mai precauti cu achizitile de masini. Acum, ea s-a dezghetat, iar fiecare noua luna
Luxemburgul si-a inaugurat recent zona libera de taxe in care vinurile vechi, operele de arta, bijuteriile si alte bunuri scumpe sunt ferite de mana inspectorilor fiscali. Nimic neobisnuit totusi ca
Peninsula italiana nu mai ofera sanse investitorilor locali de a-si duce la bun sfarsit planurile de afaceri. Confruntata cu recesiunea continua si cu un val de supra-impozitare, economia italiana
Regizorul Andrei Cohn este Creative Director, Managing Director si Managing Partner la agentia de publicitate Cohn and Jansen JWT, o companie pe care a creat-o in 2002 sub numele Cohn & Jansen si
A ajuns aproape obsesiva referirea pe care oficalitatile o fac la experienta poloneza. De la regionalizare, constitutie, politica agrara si pana la accesarea fondurilor europene, experienta poloneza
Grupul italian Fiat ia in calcul mutarea sediului central in Statele Unite dupa ce va finaliza fuziunea cu Chrysler, preferand sa acorde mai multa atentie pietei americane, aflata in plin boom dupa
Fiat analizeaza lansarea unui brand low-cost care sa concureze Dacia, iar daca planul va fi aprobat automobilele vor fi construite in afara Europei pentru reducerea costurilor de productie, a
In 2012 industria auto s-a caracterizat prin pierderi masive pe piata europeana si nevoia de reorientare a companiilor fie catre noi piete, fie catre noi strategii pentru a reusi sa ajunga din nou la
Dan Akerson, directorul general al grupului auto american General Motors, a dat asigurari joi conducerii Opel ca GM vede brandul Opel ca o parte integrata a operatiunilor sale globale si a respins
Producatorii auto germani au inceput sa simta puternic efectele crizei economice. Volkswagen va raporta cea mai mare scadere a profitului din 2009, in timp ce Daimler va reduce costurile pentru a
Producatorii de automobile nu vor putea obtine profit in urmatorii ani in Europa, au declarat mai multi reprezentanti ai principalelor companii din domeniu, in cadrul Salonului Auto de la Paris.
Guvernul de la Roma va sprijini grupul Fiat sa creasca exporturile de masini in afara Europei. Anuntul vine dupa ce Fiat si-a reiterat intentia de a ramane in Italia, calmand astfel temerile
Dupa ce rezultatele financiare din prima jumatate a anului arata deja ca 2012 va fi cel mai prost an din ultimii 17, Porche si Daimler au confirmat ca si in industria germana auto a ajuns criza, in
Starea economiei italiene nu se masoara doar prin indici si statistici, ci si prin numarul de masini de lux de pe strazile tarii, spun analistii internationali.
Volkswagen (VW) a cerut vineri demisia directorului general al Fiat, Sergio Marchione, de la conducerea asociatiei producatorilor europeni de automobile ACEA si a amenintat ca ar putea sa se retraga
Efectele crizei asupra industriei auto din zona euro ar putea cauza pierderea a peste 500.000 de locuri de munca, producatorii de automobile si de piese incercand sa scada costurile si sa adapteze
Presedintele francez Francois Hollande a criticat dur PSA Peugeot Citroen pentru decizia de a inchide o fabrica din Franta si a renunta la inca 8.000 de locuri de munca, angajandu-se sa faca presiuni
Inmatricularile de autoturisme Dacia in Europa s-au cifrat in iunie la 24.664 unitati, in crestere cu 7,8% fata de perioada similara din 2011 (22.876 unitati).
Francois Hollande a promis ca va face presiuni pentru a determina PSA Peugeot Citroen sa evite inchiderea unei fabrici si concedierea a 14.000 de persoane, insa infruntarile trecute dintre liderii de
Fiat va reduce investitiile in Europa cu 500 de milioane de euro, iar PSA Peugeot Citroen intentioneaza sa vanda o participatie de cel putin 50% la divizia sa de camioane, din cauza evolutiei
Comisia Europeana va lansa un plan de actiune pentru a ajuta industria auto din UE sa depaseasca criza, insa fara a interveni asupra reducerilor de capacitati cerute de constructori, a afirmat
Peter Imre, unul dintre cei mai bogati oameni de afaceri din Romania, sustine ca a ajuns unde este fara sa-si fi propus vreodata asta si ca nu a avut niciodata "idoli" in business.