Scriitorii, jurnalistii, actorii, pictorii, arhitectii si toate persoanele care inregistreaza venituri din drepturi de autor vor beneficia de o crestere a veniturilor lunare, datorata reducerii fiscalitatii, sustine ministrul Finantelor Publice, Darius Valcov, pe pagina sa de Facebook.
Oficialul MFP prezinta pe pagina sa de Facebook o comparatie a evolutiei obligatiilor de plata aferente veniturilor obtinute din drepturi de autor pentru anii 2015, 2016 si 2017, pe baza modificarilor propuse in proiectul noului Cod Fiscal, transmite Agerpres.
Datele, care se refera la persoanele care in 2015 au venituri exclusiv din drepturi de autor, nu din alte surse, arata ca aceia care au obtinut in 2015 un venit lunar de 1.000 lei vor avea in 2016 un venit suplimentar de 54 de lei, ca urmare a scaderii obligatiilor totale de plata cu CAS, CASS si impozit pe venit, de la 236 lei la 181,92 lei. In 2017, venitul suplimentar va fi de 70 de lei.
Exemplele continua pentru venitul lunar de 2.000 lei, unde veniturile suplimentare se cifreaza la 107 lei in 2016 si 138 lei in 2017, pentru venit lunar de 4.000 de lei - venit suplimentar de 214 lei in 2017 si 275 lei in 2017, pentru 8.000 lei lunar - 429 lei in 2016 si 550 lei in 2017, pentru 10.000 lei lunar - 536 lei in 2016 si 687 lei in 2017, pentru 15.000 lei lunar - 804 lei in 2016 si 1.031 lei in 2017, iar pentru 20.000 lei lunar - 726 lei in 2017 si 1.028 lei in 2017.
Ministrul Finantelor prezinta pe Facebook si o comparatie a... mai mult
Vineri, 20 Februarie 2015, ora 13:07
Veniturile Facebook au inregistrat o crestere solida in trimestrul al treilea, de 59%, la 3,2 miliarde de dolari, de la 2,01 miliarde de dolari in intervalul corespunzator din 2013, contribuind la avansul de 62% din acest an, pe fondul extinderii afacerii din domeniul publicitatii mobile.
Publicitatea pe platformele mobile a reprezentat 66% din veniturile totale din publicitate ale Facebook, in crestere fata de trimestrul al treilea al anului trecut, cand acest sector a generat doar 49% din veniturile din reclame, se arata intr-un comunicat emis de Facebook, transmis deMediafax.
De asemenea, profitul net al companiei aproape s-a dublat in perioada iulie-septembrie, la 806 milioane de dolari, fata de 425 milioane de dolari in aceeasi perioada a anului trecut.
In schimb, costurile au crescut cu 41% in cel de-al treilea trimestru, in conditiile in care numarul anagajatilor Facebook a crescut cu 1.200, in principal dupa preluarea companiilor WhatsApp si Oculus.
Actiunile Facebook au scazut cu pana la 9,7% in prelungirea sedintei de tranzactionare de marti de pe bursa din New York. Titlurile companiei americane au avansat cu aproape 50% de la inceputul anului, potrivit The Wall Street Journal.
Numarul de utilizatori activi lunar a urcat cu 33 de milioane, la 1,35 de miliarde in perioada iulie-septembrie, ceea ce inseamna ca aproape jumatate din populatia conectata la internet la nivel global foloseste serviciul macar o data pe luna, potrivit estimarilor The Wall... mai mult
Miercuri, 29 Octombrie 2014, ora 16:40
Veniturile obtinute de Facebook in primul trimestru al anului au crescut cu 72% la 2,5 miliarde de dolari, depasind estimarile analistilor, care indicau venituri de 2,36 miliarde de dolari.
In acelasi timp, compania a anuntat ca 59% din venituri au fost generate de mobil, in crestere de la 30%, nivel inregistrat in primul trimestru din 2013, a anuntat Reuters.
Facebook avea, la finele lunii martie, la 1,28 miliarde de utilizatori, dintre care 1,01 miliarde utilizau serviciile oferite de reteaua sociala pe terminale mobile.
In acelasi timp, compania a anuntat ca utilizatorii folosesc mai des serviciile oferite, aproape 63% dintre utilizatori accesandu-le in fiecare zi, comparativ cu 59,9% in primul trimestru al anului trecut.
Schimbari in managementul Facebook
De asemenea, a anuntat ca directorul financiar David Ebersman a demisionat, urmand sa se implice din nou in industria sanatatii, sector unde a lucrat pana in 2009, cand a fost angajat de Facebook. Ebersman, care va pleca din functie in luna septembrie, va fi inlocuit de David Wehner, vicepresedinte Facebook.
Profitul net obtinut de Facebook in primul trimestru a fost de 642 milioane de dolari, comparativ cu 219 milioane de dolari in acelasi interval al anului precedent.
Actiunile companiei au crescut de peste doua ori in ultimele 12 luni, insa, in prezent, au o cotatie cu 13% sub maximul ultimelor 52 de saptamani, de 72,59 dolari, atins la jumatatea lunii martie. mai mult
Joi, 24 Aprilie 2014, ora 09:47
Facebook Inc. a anuntat joi, pe blogul oficial al companiei, ca va lansa spoturi publicitare "premium". Noul serviciu va fi initial disponibil unui numar mic de advertiseri.
Atenta sa nu isi piarda utilizatorii ca urmare a acestei noi forme de publicitate mai invaziva decat actualele reclame publicate pe reteaua de socializare, compania a afirmat ca tranzitia catre noul serviciu se va face "lin", potrivit Mediafax.
De asemenea, va fi analizat modul in care utilizatorii Facebook interactioneaza cu aceste noi spoturi publicitare.
Noile spoturi video vor fi similare celor difuzate de televiziuni, vor avea o durata de 15 secunde si vor porni automat pe "News Feed" (unde sunt prezentate noutatile postate de utilizatori), insa sunetul va putea fi auzit doar daca utilizatorii il vor porni.
Prin intermediul noilor spoturi este vizata atingerea unui "public specific intr-o perioada scurta". Preturile acestor reclame va fi stabilit in functie de targetul pe care il urmaresc, care va fi evaluat de o societate specializata, Nielsen Online Campaign Rating.
Reteaua de socializare nu a precizat tarifele pe care le va percepe in cazul acestor spoturi, insa, potrivit site-ului specializat news.cnet.com, advertiserii vor trebui sa plateasca pentru aceasta noua forma de publicitate pe Facebook intre 1 milion de dolari si 2,5 milioane de dolari pe zi, pentru a ajunge la un numar mare de utilizatori, la anumite intervale orare specifice.
Facebook, considerata in momentul de... mai mult
Vineri, 14 Martie 2014, ora 17:22
Facebook, considerata in momentul de fata cea mai importanta retea de socializare din lume, implineste marti zece ani de la lansare, o varsta a maturitatii, dar totusi un moment dificil pentru acest site care se lupta sa isi pastreze utilizatorii tineri.
Facebook se apropie de a zecea aniversare, o varsta a maturitatii pentru reteaua de socializare, care a reusit sa depaseasca o listare catastrofala pe bursa si sa se transforme intr-o masinarie de atragere a publicitatii, dar care se confrunta totodata cu imbatranirea utilizatorilor sai.
"A fost o calatorie incredibila", a declarat Mark Zuckerberg, cofondatorul si directorul general al Facebook.
"Registrul" online pe care Mark Zuckerberg l-a creat in ianuarie 2004, in camera sa de la Universitatea Harvard, a devenit o companie mondiala, cu 1,23 de miliarde de utilizatori pe luna, iar Zuckerberg, unul dintre cei mai tineri miliardari ai lumii.
"Facebook a facut ca lumea sa fie mai mica, mai interactiva. A unit familii, prieteni, vecini din intreaga lume. Este un adevarat fenomen social", a declarat, pentru AFP, Trip Chowdhry, analist la compania Global Equity Research.
"Peste 20% din timpul petrecut pe internet este pe reteaua Facebook. Cei de la Facebook au realizat cu succes tranzitia de la computerul traditional la dispozitivele mobile. Ce au reusit sa faca este remarcabil", a declarat, la randul sau, Lou Kerner, fondator al societatii de investitii Social Internet Fund.
In decembrie 2013, Facebook avea... mai mult
Luni, 03 Februarie 2014, ora 17:15
Actiunile Facebook au crescut cu aproape 2% in deschiderea sedintei de miecuri, la 38,31 dolari, depasind astfel pentru prima data incepand din mai anul trecut pretul de listare a companiei, de 38 de dolari pe titlu.
Facebook a inchis marti in urcare cu 6,15%, la 37,61 dolari, dupa cresteri puternice in ultimele sedinte, sustinute de rezultatele financiare bune anuntate de companie saptamana trecuta, scrie MarketWatch.
La avansul de miercuri al cotatiei Facebook a contribuit un anunt al companiei privind un program care ar putea creste veniturile prin sprijinirea dezvoltatorilor de jocuri pentru smartphone-uri.
Ce rezultate financiare a inregistrat Facebook
Anul trecut, actiunile Facebook s-au prabusit pana la 17,55 dolari, dupa ce s-au tranzactionat in intervalul 38-45 de dolari in ziua listarii. Ulterior, actiunile au crescut treptat.
Facebook a inregistrat in trimestrul al doilea venituri de 1,81 miliarde de dolari, in urcare cu 53% fata de perioada corespunzatoare a anului trecut, si un profit net de 333 milioane de dolari, rezultate care au depasit estimarile analistilor si confirma strategia companiei de a investi masiv in servicii mobile. mai mult
Joi, 01 August 2013, ora 08:45
Facebook Inc. planuieste sa introduca spoturile publicitare similare celor difuzate de televiziuni, o strategie care ar urma sa aduca retelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
Cea mai mare retea de socializare din lume, care are in prezent 1,15 miliarde de utilizatori, incearca sa sparga monopolul detinut de retelele de televiziune in privinta bugetelor din publicitate, scrie bloomberg.com.
Astfel, incepand din acest an, pe Facebook ar urma sa apara spoturi publicitare cu o durata de 15 secunde, similare celor difuzate la TV. Aceasta strategie va aduce retelei de socializare venituri de aproximativ 2,5 milioane de dolari pe zi, potrivit unor surse apropiate companiei.
Facebook vrea sa isi creasca veniturile avand in vedere milioanele de utilizatori care viziteaza acest site zilnic, inclusiv in timpul orelor de prime-time (20.00 si 23.00).
In ultimul trimestru, 61% din membrii Facebook au intrat pe aceasta retea de socializare zilnic, numarul acestora fiind in crestere.
"In fiecare seara, intre 88 si 100 de milioane de persoane utilizeaza Facebook in timpul orelor de prime-time, numai in SUA", a declarat Sheryl Sandberg, Chief Operating Officer la Facebook.
Elisabeth Diana, un purtator de cuvant al companiei, a refuzat sa comenteze noua strategie de publicitate a Facebook.
Mark Zuckerberg, "sensibil" la reactia utilizatorilor Facebook in legatura cu publicitatea
Reteaua de... mai mult
Miercuri, 31 Iulie 2013, ora 16:40
Facebook pierde lunar milioane de utilizatori in Statele Unite, Marea Britanie si alte piete mature, potrivit firmelor de analiza a pietei, in conditiile in care retelele alternative de socializare atrag atentia celor aflati in cautarea unor noi platforme online, relateaza The Guardian.
Analistii anticipeaza ca veniturile Facebook au urcat in primul trimestru cu 36%, dar studiile sugereaza ca expansiunea companiei in Statele Unite, Marea Britanie si alte tari europene mari a atins nivelul maxim.
Cea mai mare retea de socializare la nivel mondial a pierdut in luna martie 6 milioane de vizitatori din SUA, reprezentand o scadere de 4% a numarului acestora, potrivit firmei de analiza SocialBakers. In Marea Britanie, numarul utilizatorilor s-a redus cu 4,5%, respectiv cu 1,4 milioane de persoane. In ultimele sase luni, Facebook a pierdut aproape 9 milioane de vizitatori in Statele Unite si 2 milioane in Marea Britanie.
O tendinta similara se inregistreaza in Canada, Spania, Franta, Germania si Japonia, unde Facebook are printre cei mai multi utilizatori. Un purtator de cuvant al Facebook a refuzat sa comenteze.
"Problema este ca in SUA si Marea Britanie majoritatea celor interesati sa se inscrie pe Facebook au facut-o deja. Intervine plictiseala, cand oamenii vor sa incerce ceva nou. Facebook se va duce ca MySpace? Riscul este relativ mic, dar nu se poate spune ca nu exista", a declarat Ian Maude, analist media la Enders Analysis.
Instagram si Path, printre... mai mult
Luni, 29 Aprilie 2013, ora 16:21
Facebook si-a sporit veniturile din publicitatea pe dispozitive mobile intr-un ritm cu mult peste asteptari si a reusit sa-si creasca pretul actiunilor cu 13%.
Facebook a anuntat, marti, ca acum publicitatea pe dispozitive mobile este responsabila pentru 14% din veniturile sale totale, incasate din publicitate. Investitorii au fost reasigurati, cu aceasta ocazie, ca reteaua sociala incepe sa gaseasca metode de a castiga bani de pe urma utilizatorilor de smartphone si tablete, scrie Reuters.
Veniturile din publicitatea pe dispozitive mobile au ajuns aproximativ la nivelul de 150 de milioane de dolari in trimestrul trei al lui 2012, o crestere substantiala fata de estimarile de 40-50 de milioane de dolari pentru trimestrul doi, si castiguri aproape inexistente pe trimestrul intai.
Veniturile totale din publicitate au crescut cu 36% in T3, pana la nivelul de 1,09 miliarde, dupa ce in trimestrul doi au avut o crestere de 28%.
Efectul acestor vesti asupra actiunilor a fost vizibil, pretul lor a crescut cu 13%, pana la nivelul de 21,97$, in tranzactiile de marti, dupa inchiderea bursei. mai mult
Miercuri, 24 Octombrie 2012, ora 16:26