Le vedem in tot mai multe locatii prin orice tip de localitati, de la cele mici pana la marile orase, semn ca reprezinta un business cu mare potential: este vorba despre magazinele care comercializeaza haine second hand, aduse de obicei din tari precum Anglia, Germania sau Italia, adica din tari mai dezvoltate. In multe cazuri este mica distanta dintre segmentul second hand si cel outlet, fiind magazine care imbina cele doua concepte, in zona preturilor mici.
Piata de produse fashion din Romania se dezvolta astfel nu numai pe segmentul de mall si magazine de brand stradale, ci inregistreaza ascensiuni semnificative si in categoria economica, second hand.
In ciuda cresterii veniturilor populatiei in ultimii ani, se constata o orientare a tot mai multor persoane spre astfel de variante practice, inclusiv in sfera second hand.
Conceptul functioneaza astfel nu numai in zonele cu potential economic scazut, ci si in marile orase, unde consumatorii apreciaza raportul calitate / pret foarte bun, dorind sa profite de imbracaminte si incaltaminte de calitate, la costuri foarte reduse.
Tot mai multi antreprenori se orienteaza spre acest domeniu cu haine second hand - outlet, insa succesul nu este determinat numai de pozitionarea magazinului si de politica de marketing, ci mai ales de calitatea produselor.
Clientii ocazionali pot deveni clienti fideli si chiar agenti de marketing (promovare organica, naturala) daca identifica un magazin second hand cu haine de buna... mai mult
Luni, 25 Noiembrie 2019, ora 15:29