Perioada sarbatorilor de iarna ii determina pe romani sa fie mult mai generosi decat in restul anului, asa ca aloca mai multi bani pentru cadourile comandate din florarii, in conditiile in care florile nu sunt singurele produse din cosul de cumparaturi, potrivit retelei de florarii Magnolia.
Consumatorii romani se indreapta in aceasta perioada a anului catre florile si aranjamentele florale specifice. Ei comanda cu predilectie buchete si aranjamente care contin flori rosii si albe, mai ales trandafiri.
Craciunitele sunt vedetele sezonului, in timp ce coronitele de Craciun se numara si ele printre cele mai populare produse comandate in aceasta perioada.
Potrivit datelor Magnolia, clientii finali genereaza cea mai mare parte a vanzarilor, circa 80-85%, dar segmentul corporate este intr-o dezvoltare rapida. Atat clientii B2C, cat si cei business prefera in aceasta perioada a anului pachete tematice, respectiv cosuri cadou si flori.
"Luna decembrie este, fara indoiala, o perioada in care oamenii sunt mai generosi si mai atenti cu cei pe care-i iubesc. Sumele alocate sunt mai mari in luna decembrie, intrucat valoarea comenzilor este potentata de cadouri, respectiv cosuri cu alimente care intregesc comenzile in aceasta perioada.
Romanii aloca in aceasta perioada intre 300 - 350 lei pentru cadourile oferite cu ocazia sarbatorilor de iarna, cifra care a crescut si datorita produselor adiacente (alimente, cosuri cadou, etc.) adaugate in comenzi", declara Gabriela... mai mult
Miercuri, 19 Decembrie 2018, ora 10:00
Si traditional si modern. Acestea sunt cuvintele care descriu cel mai bine cadourile de Craciun Fabulous Baskets. Te invitam sa descoperi combinatiile minunate de produse traditionale romanesti, ambalate intr-un design modern si condimentate cu optimismul echipei Fabulous Baskets.
Traditie si bucurie. Aceasta este promisiunea Fabulous Baskets. Promisiunea ca fabuloasele cosuri, indelung cautate, cu drag descoperite si atent selectionate, cuprind ce-i mai bun din traditia produselor romanesti autentice pentru a oferi mari bucurii celor ce le primesc.
Am realizat in acest an 39 de cadouri deosebite, create special pentru tine. Cadourile propuse in acest an sunt compuse dintr-o gama variata de produse atent selectionate, punandu-se accent pe producatori locali pentru care primeaza calitatea. Totodata, variantele numeroase de personalizare a produselor au scopul de a asocia experienta placuta primirii unui cadou inspirat cu imaginea companiei ce il daruieste.
Citeste mai departe despre "Cadouri traditionale si moderne de la Fabulous Baskets" pe Ziare.com. mai mult
Sambata, 19 Noiembrie 2016, ora 00:00
Si traditional si modern. Acestea sunt cuvintele care descriu cel mai bine cadourile de Craciun Fabulous Baskets. Te invitam sa descoperi combinatiile minunate de produse traditionale romanesti, ambalate intr-un design modern si condimentate cu optimismul echipei Fabulous Baskets.
Traditie si bucurie. Aceasta este promisiunea Fabulous Baskets. Promisiunea ca fabuloasele cosuri, indelung cautate, cu drag descoperite si atent selectionate, cuprind ce-i mai bun din traditia produselor romanesti autentice pentru a oferi mari bucurii celor ce le primesc.
Am realizat in acest an 39 de cadouri deosebite, create special pentru tine. Cadourile propuse in acest an sunt compuse dintr-o gama variata de produse atent selectionate, punandu-se accent pe producatori locali pentru care primeaza calitatea. Totodata, variantele numeroase de personalizare a produselor au scopul de a asocia experienta placuta primirii unui cadou inspirat cu imaginea companiei ce il daruieste.
"Craciunul e ...citeste mai departe despre "Cadouri traditionale si moderne de la Fabulous Baskets" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 02 Noiembrie 2016, ora 08:00
Craciunul 2014 este aproape, la fel si agitatia pe piata cadourilor. Pe piata cadourilor corporate, cea a cosurilor cadou pentru mediul de business, au inceput deja cererile de oferta, primele comenzi ferme si pregatirile pentru livrarea cadourilor.
Cat de dinamica este piata cadourilor corporate, ce inseamna o afacere bazata pe producerea de cosuri cadou pentru firme si cata munca se afla in spatele cadourilor frumos ambalate pe care le primim la birou, aflam de la Floriana Tiron, CEO Gourmet Gift, firma care de mai bine de un an domina piata online a cadourilor corporate prin magazinul online www.gourmetgift.ro
Se apropie sarbatorile de iarna. Cum s-a pregatit Gourmet Gift pentru a face fata sezonului?
Chiar daca Craciunul este inca departe calendaristic, departamentele de marketing, achizitii sau HR, ale clientilor, au inceput sa ne solicite oferte si ajutorul in pregatirea cosurilor cadou pentru partenerii de afaceri sau dupa caz, angajatii proprii. Am definitivat la sfarsitul lunii august, pregatirile aferente acestui sezon. Vom lansa cat de curand oferta si Catalogul Craciun 2014, asadar recomandam companiilor interesate sa ofere cosuri cadou, sa ne contacteze in vederea unei potentiale colaborari sau sa isi inscrie adresa de email si numarul de telefon in sectiunea de Newsletter a site-urilor noastre.
Pentru a fi competitivi pe o piata din ce in ce mai dinamica, ne bazam pe importuri proprii de ambalaje si accesorii pentru cadouri, dar si pe o selectie... mai mult
Luni, 06 Octombrie 2014, ora 12:40
Piata romaneasca de cosuri cadou corporate este in crestere de la an la an. Estimarile analistilor pentru anul in curs arata ca vanzarile pot depasi usor 5 milioane EUR.
Producatorii romani, printre care amintim GiftSolution, Le Manoir, Gourmetgift, KarinGift si Borealy, livreaza direct clientilor produse de calitate superioara si la preturi destul de competitive, intrand astfel in concurenta directa cu marii producatori internationali de cadouri, in special din Italia. Distributia cadourilor din import se desfasoara prin marile lanturi, atat hypermarketuri cat si cash&carry.
In ultimii 5 ani pe piata romaneasca au aparut companii locale ce ofera astfel de produse, punand accentul foarte mult pe personalizarea continutului din cos si unicitatea ambalajului. Astfel, doi din marii producatori internationali de cadouri, Drink IT si Il Rovere, au pierdut un segment important din piata romaneasca de cadouri si cosuri cadou.
Majoritatea producatorilor locali de cadouri corporate folosesc preponderent canalul de vanzare online cheltuind sume importante de bani in promovare. Surse din domeniul IT ne spun ca pe acest domeniu numai catre Google se scurg peste 120.000 Euro in fiecare an. Totusi, sunt si producatori romani, cum este GiftSolution, care de cativa ani au decis sa semneze parteneriate strategice cu mari lanturi de magazine din tara noastra pentru distributia nationala a cadourilor de tip corporate.
Astfel segmentul de vanzare online nu mai are pondere... mai mult
Joi, 31 Octombrie 2013, ora 09:00