Vedeta anului 2020 in domeniul afacerilor a fost comertul electronic. Sunt extrem de multe articole in media despre ascensiunea puternica din e-commerce in Romania, iar foarte multi antreprenori au beneficiat din plin de acest trend. Lucrurile vor evolua foarte bine in mediul online si in anii viitori, deci este inca o perioada foarte potrivita pentru un start-up in domeniu.
Cu o investitie nu foarte mare, se poate lansa rapid un magazin online care poate deveni in scurt timp unul de succes. Totul depinde de alegeri, de inspiratie, de atentie la detalii. Totul conteaza, de la planul de gazduire web pe care il alegi (lucreaza cu un partener de top in materie de web hosting), la domeniu web si platforma de e-commerce. Conteaza enorm si politica de marketing, planul de afaceri in sine, echilibrul dintre cheltuieli si incasari, competenta echipei care administreaza magazinul online... Nimic nu este simplu in afaceri, dar un e-shop are perspective excelente in Romania in acest moment!
Cert este ca un magazin online implica riscuri mult mai scazute fata de o afacere clasica, iar resursele necesare pentru investitia initiala si pentru operare sunt mai reduse. Potentialul este imens, doar ai ca public milioane de romani, trebuie doar sa stii cum sa ajungi la ei si cum sa ii convingi sa cumpere produsele sau serviciile pe care le propui.
Exista extrem de multe nise pe care poti lansa un magazin online in 2021, practic in orice domeniu poti identifica spatiu pe care poti... mai mult
Miercuri, 13 Ianuarie 2021, ora 18:14
In secolul 21 este extrem de dificil de a lansa ceva nou pe piata. Oricum, totul se dezvolta cu o viteza destul de rapida. Cel mai profitabil este mediul online, era tehnologiilor informationale dicteaza viitorul. Astfel, atat domeniul prestarii serviciilor, cat si vanzarile au trecut de pe offline pe online. Astazi, practic totul se afla... la un click distanta.
Magazinele online sunt o posibilitate buna de a dezvolta o afacere fara mari investitii. De exemplu pentru un magazin fizic sau un showroom este nevoie in primul rand de spatiu, iar inchirierea acestuia este destul de costisitoare.
Pandemia a jucat si ea un rol important in dezvoltarea tuturor magazinelor online. Daca fizic nu mai aveam posibilitatea sa mergem la magazin atunci platformele online si livrarile au fost colacul de salvare pentru multi dintre noi.
Astazi putem procura orice dorim in mediul online, haine, electrocasnice, jucarii sau carti. O nisa aparte ocupa produsele cosmetice si parfumurile. Si desi s-ar parea ca este dificil sa alegi fara a pipai sau mirosi aceste produse, exista recenzii care ne ajuta sa facem alegerea corecta.
Un exemplu bun este magazinul online makeup.ro. Acesta face parte dintr-o retea mare care se dezvolta cu pasi rapizi. Primul magazin din reteaua Makeup a aparut in Ucraina. Ulterior acesta s-a dezvoltat si a ajuns o retea internationala cu magazine online in 14 tari. Dupa multe recenzii pozitive si solicitari din partea clientilor, magazinele online makeup au... mai mult
Joi, 22 Octombrie 2020, ora 14:27
In sezonul estival, lista cumparaturilor parca este mai lunga ca oricand.
De la aparate electronice si electrocasnice, pana la produse pentru plaja sau alimente, oamenii aleg sa isi achizitioneze vara tot ceea ce au observat ca le lipseste din gospodarie.
Insa, majoritatea solicitarilor sunt efectuate online, principalele motive ale cumparaturilor pe internet fiind timpul redus, o varietate tot mai mare de produse si posibilitatea de-a compara preturile de la diferite magazine.
Aparitia epidemiei de coronavirus a crescut si mai mult apetitul romanilor pentru cumparaturi online, astfel ca mai bine de jumatate din populatia tarii efectueaza cel putin o data pe luna achizitii de la distanta. Iata care sunt produsele pe care le poti comanda mult mai simplu online, pe timp de vara.
Piscina gonflabila
Distractia tuturor, mari si mici, este asigurata in sezonul cald de o balaceala in piscina. Asadar, daca ai unde sa amplasezi un astfel de produs, comanda o piscina gonflabila de la Auchan si bucura-te alaturi de toti cei dragi de beneficiile pe care ti le ofera.
Stim cu totii ca o baie in bazinele publice reprezinta un risc major pentru sanatate, de aceea este recomandata utilizarea propriei piscine, unde sunt posibile tratarea sau schimbarea apei dupa bunul plac si mentinerea igienei. Iar ca sa-ti fie mult mai usor si sa eviti aglomeratia din magazine, ai posibilitatea de-a comanda online un astfel de produs, plus accesoriile de care ai nevoie.
Crema pentru... mai mult
Vineri, 24 Iulie 2020, ora 13:08
Multi subestimeaza natura si puterea vindecatoare ce vine din esenta ei. Atunci cand exista si pozitivism, natura ofera remedii pentru aproape orice afectiune.
Extracte vegetale, organice, naturale - toate au o bogatie de nutrienti, de substante menite sa sustina viata, constribuind la bunastarea intregului organism, dar si a psihicului totodata.
Manicos este producatorul autohton de produse naturiste si cosmetice naturale pe baza de ingrediente atent alese care vine sa faca demonstratia afirmatiilor de mai sus.
Este un brand cu istorie, recunoscut pentru echilibrul pe care il ofera prin produsele sale.
Acesta se distinge prin variantele pe care le propune publicului la o varietate de produse care se disting prin parfumuri si consistente diverse, insa imbogatite de diverse substante chimice.
Pentru ca produsele naturiste sunt o optiune la care se recurge din ce in cel mai des, se cade ca si diversii conservanti si substante de pastrare a acestora sa fie selectate responsabil.
A fost si unul dintre obiectivele expertilor Manicos, care ofera astazi publicului interesat variante cat mai fidele a plantelor, cuprinse in recipiente speciale.
In locul parabenilor, a parfumurilor sintetice cu continut de alergeni, a colorantilor de sinteza, dar si a altor ingrediente sintetice pe care le intalnim in general in cazul cosmeticelor din comert, extractele vegetale sunt alegerea care face diferenta in cazul celor de la Manicos.
Manicos, din respect pentru natura... mai mult
Luni, 27 Aprilie 2020, ora 12:18
WatchShop.ro, in parteneriat cu TEAM Courier, intra pe o noua linie de business si vinde produse alimentare, bauturi, produse de curatenie, de ingrijire personala si cosmetice.
Noua categorie, SuperMarket, este lansata ca raspuns la contextul actual, cand exista o cerere ridicata pentru achizitii online, cu livrare la domiciliu, de produse de uz zilnic.
WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din Romania, va continua sa vanda ceasuri si produse conexe, ca principal obiect de activitate.
Astfel, WatchShop.ro introduce in site sectiunea SuperMarket - Shop in time, ce listeaza aproximativ 8.000 de produse, impartite in 5 mari categorii: alimente, cafea si ceai, bauturi, casa si curatenie, cosmetice si ingrijire personala.
Produsele comandate din sectiunea SuperMarket a WatchShop.ro vor fi livrate in cel mult 2 zile lucratoare si, pentru inceput, doar in Bucuresti.
Decizia de a intra pe o noua linie de business a fost luata in urma cu trei saptamani, iar costurile de implementare au fost de aproximativ 10.000 de euro.
Acestea au presupus, pe langa partea tehnica si documentarea produselor, si schimbarea sediului si showroom-ului WatchShop.ro in Strada Morilor Nr. 42, langa sediul TEAM Courier, pentru a asigura o livrare mai rapida.
Mai mult, TEAM Courier va lucra in doua ture, va face 2 incarcari pe zi, astfel incat produsele comandate sa ajunga cat mai repede la clienti. Capacitatea maxima de comenzi procesate a WatchShop.ro in zona... mai mult
Marti, 14 Aprilie 2020, ora 12:03
Sectorul de e-commerce din Romania a depasit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decat in 2018 cand valoarea comertului online a fost estimata la aprox. 3,6 miliarde de euro, potrivit estimarilor ARMO (Asociatia Romana a Magazinelor Online).
Ritmul de crestere 2019 vs. 2018 a fost mai redus comparativ cu 2018 vs. 2017, cand rata de crestere de la un an la altul a fost de aprox. 30%.
Valoarea de peste 4,3 miliarde de euro face referire la toate tranzactiile generate din Romania atat catre comerciantii autohtoni, precum si catre magazinele online din afara granitelor tarii.
"Daca facem o medie, inseamna ca romanii au cheltuit pentru cumparaturi online aprox. 12 milioane de euro in fiecare zi a anului trecut, in crestere de la 9,86 milioane euro - media zilnica inregistrata in 2018", spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
"Insa, potrivit Eurostat, doar 23% din populatia Romaniei a facut cumparaturi online in 2019, ceea ce ne situeaza pe penultimul loc din Uniunea Europeana, devansand doar Bulgaria cu 22% - fapt care ne arata ca e-commerce-ul romanesc mai are mult loc de crestere", adauga el.
Cifra de 4,3 miliarde euro reprezinta strict segmentul e-tail, adica produsele fizice (tangibile) care au fost cumparate prin internet. Nu sunt incluse serviciile, biletele de avion, vacantele si calatoriile, rezervarile hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente, plata facturilor la utilitati, continutul download-abil... mai mult
Luni, 03 Februarie 2020, ora 17:35
La tot mai mare cautare astazi sunt produse de infrumusetare, acestea avand menirea de a oferi oricarei femei sansa de a se simti eleganta si frumoasa. Desigur, adevarata diferenta cand vine vorba despre make up o face calitatatea cosmeticelor folosite.
Se regasesc la ora actuala pe piata solutii dintre cele mai diversificare, insa nu toate ofera ceea ce doresc reprezentantele feminine - calitate la superlativ. Atat continutul, cat si ambalajul produselor trebuie sa se ridice la inaltimea asteptarilor, iar cand vine vorba de asta, Pandera este un reper.
Acest magazin online constituie o solutie la indemana, rapida, ce ofera calitate si diversitate privind produsele cosmetice si accesorii diverse. Pe site-ul pandera.ro gasesc cele interesate optiuni diverse in functie de produsul de interes, vizand branduri consacrate precum Focallure.
Cosmetice profesionale de la Pandera - avantajele beneficiarelor
Atunci cand vine vorba despre o astfel de achizitie, interesul este de a beneficia de produsul cosmetic ce se va comporta bland cu tenul, ba mai mult care ii va oferi acestuia un grad inalt de protectie.
Iata care sunt cateva dintre avantajele de care se bucura cele ce opteaza cu incredere pentru paleta de cosmetice si accesorii oferite de magazinul online Pandera:
Diversitate de produse
Indiferent de cosmeticele dorite, ca sunt pentru ochi, buze, sprancene, obraji, etc., in cadrul magazinului mentionat gasesc cele interesate produse special concepute pentru... mai mult
Miercuri, 08 Mai 2019, ora 12:20
Incepand de luni, romanii pot face cumparaturi online de pe orice site din Uniunea Europeana, fara sa mai fie directionati catre un site din tara noastra.
Comisia Europeana a elaborat un regulament pentru comertul electronic, care va intra in vigoare pe 3 decembrie, in urma caruia discriminarile de acest tip vor fi interzise.
Asadar, daca pana acum romanii care voiau sa cumpere, de exemplu, haine sau produse electronice de la un brand international de pe un site dintr-o tara din UE erau directionati catre site-ul din Romania, de unde le achizitionau la preturi mai mari, astfel de practici vor fi interzise.
"Daca vrem sa cumparam un bilet la un concert de pe un site din Franta, pana acum eram redirectionati catre site-ul corespondent din Romania, unde preturile poate sunt mai mari. Nu exista acele oferte speciale. Acum, vom beneficia si de aceste discount-uri, reduceri, oferte speciale ca si cum am fi un cetatean francez", a declarat Stefan Turcu, purtator de cuvant la Comisia Europeana, citat de ProTV.
De exemplu, biletul de acces pentru parcurile de distractii, cum ar fi Disneyland, costa diferit in functie de tara, iar noi putem alege acum varianta cea mai ieftina.
Purtatorul de cuvant al Comisiei Europene a mai precizat ca, potrivit consumatorilor, in peste 60% dintre site-urile de pe care au incercat sa faca cumparaturi au intampinat probleme.
"Din ce ne-au spus consumatorii, in 63 la suta dintre site-urile pe care au incercat sa cumpere produse in... mai mult
Marti, 27 Noiembrie 2018, ora 12:14
Mai mult de jumatate dintre romani fac cumparaturi online, in general de pe telefonul personal, in cursul orelor de program, timpul alocat, in medie, in acest sens fiind de o ora si jumatate, conform unui studiu remis, marti, AGERPRES.
Astfel, aproape 6 din 10 angajati romani admit ca fac cumparaturi online in timpul orelor de program cel putin odata pe luna, iar cei mai multi (52%) spun ca aloca, in medie, 30 de minute pentru fiecare sesiune de cumparaturi. Exista insa si angajati care iau o pauza de la atributiile de serviciu pentru a face cumparaturi pe internet mai des de cateva ori pe saptamana (7%) sau chiar zilnic (aproape 2%), iar in unele cazuri timpul alocat pentru cautarea produselor si finalizarea cumparaturilor depaseste o ora (2%), potrivit unui sondaj realizat de BestJobs.
Cei mai multi angajati (54%) prefera cumpere pe internet dupa-amiaza, intre orele 15:00 si 18:00, in timp ce 19% dintre respondenti gasesc timp pentru astfel de cumparaturi dimineata, intre 9:00 si 11:00. Doar 15% dintre respondenti spun ca fac pauza de la birou pentru cumparaturi in jurul pauzei de pranz.
Unul din doi angajati foloseste cel mai adesea telefonul personal pentru a face cumparaturi online in timpul orelor de program, iar 32% folosesc calculatorul sau laptopul de serviciu. Alte dispozitive folosite de catre angajatii romanii pentru cumparaturi online sunt PC-ul/ laptop-ul personal (7%), tableta personala (4%), telefonul de serviciu (2%) sau tableta oferita de... mai mult
Marti, 04 Septembrie 2018, ora 11:35