Mark Zuckerberg, Sundar Pichai si Jack Dorsey, patronii Facebook, Google si Twitter, au fost din nou convocati de Congresul american pentru a discuta despre dezinformarea platformelor lor, a anuntat
S-ar putea sa fi auzit ca link buildingul este mort. Nimic mai fals. Foarte multe persoane asociaza link buildingul cu tactici de marketing de tipul black hat, dar puteti crea un profil de link-uri
Trei asociatii franceze au anuntat, duminica, ca vor actiona in justitie companiile americane Facebook, Twitter si YouTube, pe care le acuza ca nu si-au respectat obligatia de a modera mesajele
Site-ul YouTube a initiat runde de negocieri cu marile studiouri de la Hollywood, dar si cu producatori independenti, in vederea incheierii unor parteneriate care sa ii permita sa difuzeze continut
Tot mai multe seriale originale, difuzate pe Internet, au inceput sa fie produse de grupurile media, care incearca sa rivalizeze cu posturile de televiziune in incercarea de a obtine aceleasi
Geena Davis Institute on Gender in Media, organizatia infiintata de actrita americana Geena Davis pentru a promova egalitatea dintre femei si barbati in industria de divertisment, a primit o
Copii ale motorului de cautare Google si site-ului de partajare de continuturi video YouTube au fost lansate in China, in conditiile in care adevaratul Google a amenintat de curand ca se va retrage
Site-urile de tipul YouTube, care gazduiesc videoclipuri, au intrat in vizorul marilor companii tehnologice. Ultima care a decis sa achizitioneze un asemenea portal este Sony, care a cumparat Grouper
Reprezentanti ai site-ului YouTube vor face o vizita in Japonia pentru a se intalni cu oficialii mai multor companii media ce au reclamat faptul ca utilizatorii celebrului site posteaza continuturi
Platforma video online YouTube a fost atacata din nou in justitie, de catre reteaua de televiziune NBC si conglomeratul media Viacom, care solicita limitarea traficului de continuturi piratate
Dupa ce ani intregi au considerat videoclipurile piratate de pe YouTube ca o amenintare, mai multe companii de media si-au schimbat parerea si folosesc YouTube ca o oportunitate de reclama, arata un