Microsoft aproape ca a aruncat pe geam un miliard de dolari odata cu Surface RT. Desigur, Microsoft este printre putinele companii care isi permit luxul de a pierde o asemenea suma, dar asta nu inseamna ca esecul este mai putin grav pentru companie. Iata care au fost cele mai grave 5 greseli care au dus la esecul Surface RT.
1. Intarzierea, greseala de neiertat in IT
In cele 30 de luni de la lansarea iPad pana la Surface RT, Apple a reusit sa creeze cel mai robust ecosistem, care atrage consumatorii prin numarul ridicat de aplicatii de calitate. Surface RT ar fi putut sa prinda valul daca ar fi intrat in dezvoltare mai repede.
2. Pretul tabletelor Surface RT
Vandute initial la un pret cu aproximativ o suta de dolari mai mare decat iPad, tabletele Surface RT nu au avut nici macar costul de partea lor. Microsoft l-a scazut, dar prea tarziu.
Afla restul motivelor pentru care Surface RT reprezinta unul dintre cele mai usturatoare esecuri ale Microsoft pe HIT. pe Hit.ro. mai mult
Miercuri, 24 Iulie 2013, ora 11:07
Grupul american Microsoft va incepe sa vanda tableta Surface marilor clienti corporate, prin intermediul unor firme specializate in asigurarea de solutii IT, in incercarea de a-si imbunatati vanzarile limitate de interesul scazut al consumatorilor individuali.
Vanzarile de tablete Surface s-au situat la cate 900.000 de unitati in ultimul trimestru al anului trecut si in primele trei luni din acest an, potrivit firmei de cercetare IDC. Analisti ai grupului bancar UBS estimau initial ca Microsoft va vinde 2 milioane de tablete doar in trimestrul al patrulea, potrivit Bloomberg.
Grupul se astepta, de asemenea, la vanzari mai bune. Desi Microsoft nu prezinta date despre vanzari, surse apropiate situatiei au declarat, in martie, ca au fost comandate initial 3 milioane de tablete.
Reducere de 60% la pretul Surface pentru scoli
Microsoft a anuntat in luna iunie reducerea pretului de baza al tabletei de la 499 de dolari la 199 de dolari pentru scolile care cumpara Surface RT direct de la Microsoft. Oferta este valabila pana la sfarsitul lunii august in 26 de tari.
Pana in prezent, Surface a fost vanduta doar in magazine, iar aplicatiile au fost destinate in special pentru consumatorii individuali. Absenta unor programe pentru corporatii a facut tableta mai putin atractiva pentru folosirea la scara larga de catre companii. mai mult
Marti, 02 Iulie 2013, ora 08:32