Cea de-a 14-a editie a competitiei "Votat Produsul Anului®" Romania si prima editie a competitiei "Votat Produsul Anului Marca Proprie Distribuitor" si-au desemnat castigatorii pentru anul 2023.
Cheltuielile pentru alimente ale romanilor au scazut cu 2% in primul semestru din 2012 fata de perioada similara a anului precedent, in timp ce cheltuielile pentru bauturi non-alcoolice si bere au
Aproximativ 90% dintre internautii romani intra zilnic online, majoritatea de pe computer de tip desktop si fac acest lucru acasa sau de la serviciu, potrivit valului de iarna al Studiului Demografic
Coca-Cola detine prima pozitie in topul celor mai puternice branduri din Romania, potrivit rezultatelor Brand Community Power Model, studiul derulat de B&P Brandivia si GfK Romania, fiind urmat
Ritmul de crestere a vanzarilor de bunuri de larg consum, in moneda nationala, s-a redus, la sase luni, cu cinci puncte procentuale, de la 22% la 17%, fata ianuarie-iunie 2008, ciocolata, produsele
Aproximativ 30% dintre consumatorii de ciocolata premium isi vor creste consumul cu aproximativ 5 - 15%, in 2009, 10% dintre consumatori se vor orienta catre segmentul premium, in timp ce 60% dintre
Mergem la fel de des la cumparaturi ca in urma cu doi ani si suntem din ce in ce mai fideli unor marci de cafea sau de cosmetice.
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite