Cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare, desfasurandu-se pe 6 si 7 octombrie.
Punem pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cele care vizeaza comportamentul consumatorului, trenduri in comunicare, pana la trenduri care actioneaza in cele mai importante industrii: FMCG, servicii si bunuri durabile, retail sau tehnologie, toate pentru o buna comunicare cu publicul tinta.
Printre vorbitori ii vei gasi pe: Bogdan Naumovici (23 Communication Ideas), Mihai Barsan (Ursus Breweries), Daniel Enescu (Millward Brown Romania), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Cristina Miclea (Albalact), Valentina Vesler (Valvis Holding), Iulia Carabas (Uber), Stefan Chiritescu (Ogilvy Romania), Raluca Iacob (Publicis Bucharest), Dan Sendroiu (Graffiti BBDO), Ioan Simu (Mercury Research), Dan Petre (D&D Research), Bogdan Nitu (Webstyler), Claudiu Dobrita (FCB Bucharest), Dragos Stanca (ThinkDigital Romania), Catalin Tenita (TreeWorks - Zelist / Facebook Monitor).
Marketing Research & Trends 2015 este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 3 paneluri si cu un workshop aplicat sustinut de Starcom MediaVest Group, partener de know-how al evenimentului, prin Rodica Mihalache si Diana Ionel. Ele vor aborda tema experience map research pentru a genera performanta in digital, pe 7... mai mult
Luni, 28 Septembrie 2015, ora 16:01
Internet & Mobile World 2015, care se va desfasura in Pavilionul Central al Romexpo, in perioada 7-8 octombrie, aduce pe cele patru scene cu tematici diferite peste 80 dintre cele mai sonore nume din industrie, care vor sustine sesiuni despre cele mai recente tendinte in dezvoltarea business-ului digital.
"Lumea, asa cum o stim, se schimba rapid si radical, odata cu intrarea in epoca digitala. Transformarea are o amploare pe care putini au anticipat-o, dar pe care o putem folosi in favoarea noastra. Speakerii invitati anul acesta la IMWorld, nume recunoscute la nivel mondial pentru expertiza pe care o are fiecare in domeniul sau de activitate, vor vorbi despre strategii de crestere a unui business digital, felul in care digitalul transforma marketingul, despre Internet of Things, inteligenta artificiala si multe alte subiecte de impact. La IMWorld, incepem slefuirea viitorului digital impreuna", a declarat Alexandra Dabu, Project Manager IMWorld 2015.
Astfel, participantii la IMWorld 2015 vor avea ocazia sa-l urmareasca, pe Main Stage, pe Andy Chen, omul din spatele Aspiro Group, companie achizitionata de rapperul american Jay Z pentru o suma record. Totodata, pe Digital Marketing Stage, vor fi prezenti, printre altii, Lukas Maixner si Anthony Quigley, nume sonore in social marketing, care vor vorbi despre dezvoltarea pe social media si Mobile Marketing.
Andy Chen, fost CEO Aspiro Group. Investitor in start-up-uri atat din Europa, cat si din Statele Unite si... mai mult
Luni, 07 Septembrie 2015, ora 13:50
10 milioane de romani pe Internet. 8 milioane de romani pe Facebook. 12,8 milioane de romani folosesc Intermetul mobil. In toata revolutia digitala si social media de la noi, avem clar un castigator: mediul mobil.
Subestimat si foarte putin folosit, marketingul in mediul mobil ofera beneficii clare brandurilor care vor sa atinga atat mase mari de consumatori, cat si grupuri mici de client.
Personal si foarte direct, mesajul mobil are un impact mare atunci cand este bine facut. Mai mult, cu noile tehnologii, interactiunea cu consumatorii e mai mare ca oricand.
Revolutia mobila incepe la Mobifest
Mobifest, cea mai importanta conferinta despre marketingul si inovatia in mediul mobil, aduce pe 13 mai, la Crowne Plaza Hotel, solutii concrete de crestere a vanzarilor si idei noi de la specialist straini si practicieni locali cu experienta.
Evenimentul include intr-o singura zi o conferinta, un training specializat in mobile marketing si Mobile Awards, gala de premiere a celor mai inedite campanii si aplicatii mobile de pe piata locala.
Temele conferintei sunt aplicate pe nevoile companiilor actuale, pornind de la creativitatea campaniilor de advertising in convergenta cu instrumentele mobile la tactici concrete de a stimula cumparaturile si generarea de lead-uri prin telefonul mobil.
Participantii vor afla in cadrul Mobifest cum pot crea continut mobil eficient, element esential in crearea si gestionarea unei campanii, care sunt instrumentele mobile ce pot... mai mult
Miercuri, 29 Aprilie 2015, ora 15:38