Este clar deja ca inteligenta artificiala va conduce industria marketingului in directii considerate Science Fiction acum cativa ani. Desi guru ca Elon Musk sau Stephen Hawking ne-au atentionat asupra pericolelor la care ne expunem prin adoptarea tot mai masiva a tehnologiei in viata noastra, omenirea a decis, practic, ca e mai indicat (sau comod?) sa se focuseze pe beneficii.
Termenul AI (Artificial Intelligence) a aparut in 1966, in industria computerizata rolul acestor "agenti artificiali" fiind de a maximiza indicatorii de performanta. Acest lucru ni se intampla in fiecare zi, in ultimul secol: telefoanele mobile tin minte pentru noi zilele de nastere ale celor dragi, emailul ne anunta cand avem intalniri, masina ne semnalizeaza prin senzori ca trebuie sa realimentam cu combustibil si tine minte canalele radio care ne plac. Nici marketingul nu s-a lasat mai prejos. Tehnologia i-a servit de minune interesele.
Customizarea, targetarea, evaluarea - demult nu mai sunt niste taskuri dificile, dimpotriva! Dand 'mana' cu inteligenta artificiala, s-a creat ceea ce numim astazi marketing automation. Caci tehnologia sprijina atingerea obiectivelor de marketing prin automatizare.
Folosind varii platforme specialistii pot targeta consumatorii cu mesaje automatizate atat pe email, cat si pe retelele de socializare sau pe chaturile website-urilor.
Atat imaginea companiei, cat si vanzarile acesteia sunt avantajate, singurele bariere in adoptarea strategiilor de marketing... mai mult
Luni, 17 Septembrie 2018, ora 14:20
Cea de-a 7-a editie a conferintei "Marketing in Direct", un eveniment devenit deja traditie in cercul specialistilor marcomm, care aduce laolalta 13 nume de top din industrie, se va desfasura joi, 24 septembrie, la Stejarii Country Club in Bucuresti.
Impreuna cu specialistii si cei 250 de participanti se dezbate un subiect de mare interes, cautandu-se raspunsul la intrebarea "Marketing digital sau promotii offline?".
Printre invitati se numara Alexandru Israil, cel care in 2007 l-a intalnit pe Jay Conrad Levinson - parintele marketingului de gherila. Avandu-l ca mentor a colaborat la cartea "Guerilla Marketing Remix", alaturi de Jeannie Levinson.
Conferinta MID de anul acesta il va readuce in fata participantilor si pe fondatorul agentiei de publicitate Creative Orchestra din Londra, Chris Arnold, care a declarat ca "We are all motivated by a good deal but the real key is understanding the audience and consumer psychology. Interestingly, the most effective marketing discipline online is promotional marketing."
Ne va fi alaturi si Laura Dragomir, Expert in comunicare si fondator Brainguys, care ne spune ca "una dintre asteptarile consumatorului este sa ii spui o poveste pe care sa o creada si sa-si doreasca sa fie parte din ea". Andreea Munteanu, Managing Director Vivid Events crede cu tarie ca "digitalizarea este cea mai mare transformare a timpului nostru, iar in prezent ponderea promotiilor offline este in scadere."
Subiectul acestei editii se va aborda si... mai mult
Marti, 22 Septembrie 2015, ora 13:12
Spre deosebire de marketingul traditional, guerrilla marketing dispune de un atu care face diferenta si ademeneste atentia consumatorului cu o mare usurinta. Fara sa faca rabat de la imaginatie, o campanie de guerrilla pune mare pret pe emotie, pe dezvoltarea de experiente puternice din mentalul colectiv sau viata privata.
Urmarind sa starneasca mai intai sentimente si dupa aceea dorinta de achizitie, brandul capata astfel o atitudine umana, se apropie de consumator si ii impartaseste interesele, preocuparile si valorile.
Pe 26 septembrie, Oana Stinga (Marketing Consultant, Life&Executive Coach) & Daniela Kammrath (Chief Inspirational Designer) striga "Prezent" la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale "Marketing in Direct", care va avea loc la Clubul Diplomatic Bucuresti, si dezvaluie ce lucruri minunate pot iesi din combinatia emotie+imaginatie.
Gherila MULTIsenzoriala sau cum sa-ti folosesti simturile pentru un marketing de impact
Gama bogata de canale media ce deschid larg poarta comunicarii pentru ca mesajul fiecarui brand sa ajunga cu o mai mare usurinta la audienta nu au facut decat sa duca rabdarea receptorului la saturatie. Ce-ti ramane de facut atunci cand ai de-a face cu un consumator care alege sa priveasca in partea opusa cand da nas in nas cu mesajul tau?
Intr-un alt workshop, veti invata cum puteti utiliza in cel mai bun mod posibil rolul vital pe care il joaca simturile in comunicarea cu succes a mesajelor si Marian Costache -... mai mult
Miercuri, 18 Septembrie 2013, ora 17:14
Andy Owen, unul dintre cei mai cunoscuti oameni de creatie din marketingul direct vine la Bucuresti, pe 12 decembrie 2012, pentru a vorbi publicului din Romania despre trucurile si tehnicile testate ale marketingului direct care, daca sunt utilizate, asigura un impact puternic si determina raspunsuri din partea potentialilor clienti.
Marketingul direct are caracteristicile sale specifice. Este foarte diferit de abordarile traditionale de marketing si publicitate. S-a dovedit a fi un instrument de succes printre managerii de marketing; un instrument care, daca este folosit corect, poate avea un impact rentabil enorm asupra oricarei afaceri.
Provocarea comunicarii consta in personalizarea ei; Andy Owen va demonstra, prin puterea exemplului, acest aspect indispensabil interactiunii cu clientul. Mai mult decat atat, va detalia aspecte legate de puterea cuvantului intr-o campanile de email bazandu-se pe faptul ca abordarea porneste de la consumator, nu de la pordus.
Evenimentul "Direct Marketing" se adreseaza atat managerilor de marketing, copywriterilor, specialistilor in marketing online, cat si antreprenorilor si celor care doresc sa cunoasca si sa experimenteze noi trucuri si spete ale marketingului direct.
Tematica evenimentului:
* Pregatirea - inainte de a incepe crearea mesajelor publicitare;
* Cum sa gandesti si sa organizezi procesul de creatie a unei campanii de succes;
* Copywriting - reguli de baza, structura, aspect si design; detalii care fac... mai mult
Luni, 26 Noiembrie 2012, ora 13:19
Andy Owen, consultant si expert in marketing direct, va dezvalui publicului din Romania cum sa creeze mesaje publicitare de succes si multe alte trucuri ale marketingului direct.
Un nume cunoscut in domeiul marketingului direct, Andy Owen, va sosi in Romania pentru a sustine un seminar pe data de 12 decembrie 2012.
Andy Owen este unul dintre expertii de influenta ai generatiei sale din domeniul marketingului direct. Andy s-a nascut in Anglia si lucreaza in marketing direct de 29 de ani. In fiecare zi, el si echipa sa creeaza si testeaza campanii publicitare pentru companii din intreaga lume.
Andy Owen & Associates este o companie de consultanta in marketing direct, cu activitati in Dubai, Bucuresti si Moscova. Pe langa activitatea de manager al unei companii de marketing, Andy Owen este speakerul pe care il putem intalni la nenumarate conferinte, seminarii si workshopuri pe tema marketingului direct pe care le sustine in diferite colturi ale lumii.
Andy este o personalitate foarte respectata in domeniul sau si contribuie regulat la scrierea de articole despre arta contemporana a marketingului si publicitate pentru diferite publicatii, cum ar fi: Admap, Marketing Week, Gulf Marketing Review, Direct Response, Direct Marketing Week, Direct Marketing International, Precision Marketing, Directory, AdAsia and Adline.
Principalele teme pe care Andy le va aborda pe parcursul seminarului sunt:
* Pregatirea - inainte de a incepe crearea mesajelor publicitare;
*... mai mult
Marti, 06 Noiembrie 2012, ora 18:00
In perioada 1 - 2 noiembrie 2012 va avea loc o noua editie a Conferintei Internationale de Marketing Direct - RoDirect 2012, la Crowne Plaza Hotel, Bucuresti.
Evenimentul este adresat tuturor specialistilor in marketing si comunicare din companii ce doresc sa isi eficientizeze strategiile si actiunile de marketing direct. Pe parcursul celor 2 zile, participantii vor avea ocazia de a intra in culisele comunicarii directe si de a face cunostinta cu factorii de succes din spatele campaniilor de marketing direct.
Prima zi a evenimentului, 1 Noiembrie, va fi dedicata conferintei, in cadrul careia participantii vor avea ocazia sa il intalneasca pe Frans Reichardt, Chief Customer Ambassador in cadrul Reichardt & Company.
Acesta a fost co-fondatorul primei agentii de Internet din Olanda si consultant pentru o gama larga de companii din industriile de publishing, financiar si industria tehnologiei. In 2006 a fost nominalizat la premiul "DM Man of the Year".
In cadrul RoDirect, Frans Reichardt va prezenta participantilor modalitati prin care se pot conecta cu adevarat cu clientii pentru a stabili legaturi mai puternice si de durata cu acestia, stimuland dezvoltarea afacerii.
Pe 2 noiembrie, Mike Berry, Digital Marketing Trainer / Consultant, va sustine seminarul "The Best of Digital Marketing Show", unde va prezenta cele mai bune studii de caz de marketing digital, acoperind toate domeniile de internet marketing, inclusiv e-mail marketing, social media, motoare... mai mult
Marti, 23 Octombrie 2012, ora 10:35
Salveaza-ti in agenda data de 26 septembrie, cand are loc la Clubul Diplomatic Bucuresti a patra editie a Conferintei Internationale Marketing in Direct (MID) cu tema "The connected direct marketer".
Daca in editia trecuta s-a discutat despre consumul responsabil de "E"-uri in retetele de comunicare si strategiile de marketing, anul acesta vei interactiona cu specialisti care iti vor povesti despre omul de marketing interconectat cu toate mediile si legatura virtuala / fizica cu consumatorul.
Cei 17 speakeri invitati la MID anul acesta iti vor spune cum sa ramai "connected" chiar si atunci cand ti se pare ca tehnologia se metamorfozeaza prea repede in jurul tau: Marc Borgers (fondator si membru onorific al Asociatiei olandeze de email, partener in Borgers&Straathof - Amsterdam), Chris Arnold (co-fondator Creative Orchestra Agency - Londra), Alexandru Israil (Guerrilla Marketing Master Trainer), Bogdan Nedelcov (Mailagent).
Mai vin: Bogdan Mihalascu (speaker motivational), Bogdan Nitu (Webstyler), Cosmin Lacatusu (Create Direct), Constantin "Noro" Ferseta (GM Ferseta e-Consulting Cabinet), Cristian China-Birta (blogger, alias Chinezu), Florin Mindirigiu (GM ABplus Events), Liviu Pandrea (Netopia), Loredana Caradimu (New Business & Strategy Director, Ogilvy Group), Lucian Despoiu (Kondiment), Marius Deak (Green Pixel), Paul Cristian Stefanescu (Brand4Brands), Radu Ionescu (Kinecto) si Rares Rusu (Google).
Intr-o lume in care ideile stralucite pot aparea din... mai mult
Luni, 10 Septembrie 2012, ora 10:59
Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) anunta inceperea inscrierilor pentru Conferinta Internationala de Marketing Direct - RoDirect 2011, ce va avea loc in perioada 1-3 noiembrie 2011, la Hotel Pullman (Sofitel), Bucuresti.
In perioada 1-3 noiembrie 2011, ARMAD organizeaza o noua editie a Conferintei Internationale RoDirect 2011. Evenimentul se adreseaza tuturor specialistilor in marketing si comunicare din companii ce isi doresc sa isi eficientizeze strategiile si actiunile de marketing direct.
Pe parcursul celor 3 zile, participantii vor avea ocazia de a intra in culisele comunicarii directe si de a face cunostina cu factorii de success din spatele campaniilor de marketing direct.
Pe data de 1 noiembrie, la Masterclass-ul "E-mail Marketing & Social Media", sustinut de Michael Leander, participantii vor invata cum pot folosi e-mail marketingul si social media ca instrumente de forta intr-o strategie de marketing multi-canal si vor afla care sunt cele trei elemente cheie ale unei strategii de marketing direct si digital de success.
Taxa de participare este de 150 Euro + TVA / persoana pentru membrii ARMAD si 200 Euro + TVA / persoana pentru non-membri.
Principalii invitati internationali ai acestei editii sunt:
- Jan Moore, autorul cartii "Does your marketing sell?" care va prezenta modelul NEW AIDA - un principiu de marketing aplicat pentru marketingul direct;
- Mathilde Fiquet, reprezentant FEDMA, care va prezenta cele mai noi reglementari pe plan... mai mult
Luni, 24 Octombrie 2011, ora 20:39
Marketingul Direct sta sub semnul ‚E’-urilor la cea de-a 3a editie a conferintei: e-mail, e-commerce, e-marketing. Luand in considerare tendinta marketingului de a se muta pe online, Conferinta Internationala „Marketing in Direct” (MID) va despica firul in trei prin intermediul a 21 specialisti.Pe 1 iunie, la Clubul Diplomatic Bucuresti, 250 de practicieni din domeniul marcomm vor afla cele mai eficiente instrumente de comunicare directa aplicate in mediul digital.
In prima parte a zilei specialistii internationali Dela Quist, Rogier van der Veen, Michael Straathof impartasesc noile tactici si solutii de promovare, iar Marius Ghenea si Silviu Hotaran ofera insight-uri inspirationale din culisele antreprenoriatului, astfel incat viziunea asupra strategiei de comunicare integrata sa fie completa.
A doua parte a conferintei, propune trei workshopuri: E-Mail Marketing, cu tema Targeteaza precis, fii rapid, optimizeaza!, Online & Social Media Marketing: Promoveaza-te eficient in mediul online si E-commerce / Marketing Afiliat: Maximizeaza afacerea ta online!
Nume sonore vor participa la cele 3 workshop-uri desfasurate concomitent: Lucian Despoiu (Kondiment), Oana Dereli (Pictas), Andrei Georgescu (White Image), Calin Rotarus (ArboInteractive), Bogdan Nedelcov (Mail Agent), Victor Kapra (consultant online), Alin Chiriac (Strateg Ad), Dragos Stanca (Q2M & Publio), Adrian Alexandrescu (Interactions), Alin Zainescu (Media IQ & Status Pimp),... mai mult
Marti, 24 Mai 2011, ora 12:36