Este clar deja ca inteligenta artificiala va conduce industria marketingului in directii considerate Science Fiction acum cativa ani. Desi guru ca Elon Musk sau Stephen Hawking ne-au atentionat asupra pericolelor la care ne expunem prin adoptarea tot mai masiva a tehnologiei in viata noastra, omenirea a decis, practic, ca e mai indicat (sau comod?) sa se focuseze pe beneficii.
Termenul AI (Artificial Intelligence) a aparut in 1966, in industria computerizata rolul acestor "agenti artificiali" fiind de a maximiza indicatorii de performanta. Acest lucru ni se intampla in fiecare zi, in ultimul secol: telefoanele mobile tin minte pentru noi zilele de nastere ale celor dragi, emailul ne anunta cand avem intalniri, masina ne semnalizeaza prin senzori ca trebuie sa realimentam cu combustibil si tine minte canalele radio care ne plac. Nici marketingul nu s-a lasat mai prejos. Tehnologia i-a servit de minune interesele.
Customizarea, targetarea, evaluarea - demult nu mai sunt niste taskuri dificile, dimpotriva! Dand 'mana' cu inteligenta artificiala, s-a creat ceea ce numim astazi marketing automation. Caci tehnologia sprijina atingerea obiectivelor de marketing prin automatizare.
Folosind varii platforme specialistii pot targeta consumatorii cu mesaje automatizate atat pe email, cat si pe retelele de socializare sau pe chaturile website-urilor.
Atat imaginea companiei, cat si vanzarile acesteia sunt avantajate, singurele bariere in adoptarea strategiilor de marketing... mai mult
Luni, 17 Septembrie 2018, ora 14:20
BusinessMark anunta organizarea conferintei "SMART Marketing", ce va avea loc pe 25 octombrie la Hotel Radisson Blu, Bucuresti. Aceasta editie lanseaza specialistii in marketing si comunicare intr-o discutie despre branduri cu viziune, care au puterea de a se reinventa si a-si pastra magnetismul si efervescenta.
Evenimentul propune participantilor o serie de subiecte de interes: evolutia consumatorului, idei de stimulare a creativitatii echipelor, modele de comunicare adaptate la contextul autohton, campanii de marketing si comunicare, inovatia - cel mai important element in user experience, rolul influencerilor in crearea de comunitati active, brand-uri si identitati sustenabile, reintoarcerea la consumator, puterea vizualului si evolutia imaginii in marketing, branduri implicate emotional in relatia cu audientele, de la mass customization la individualizare etc.
"Suntem bucurosi sa reunim, la SMART Marketing, specialisti cu viziuni complexe asupra industriei de marketing si comunicare. Sunt acei oameni care incurajeaza ideile creative, consolideaza reputatia unor branduri cu renume, schimba comportamente si demonstreaza ca, de cele mai multe ori, o abordare altfel poate face diferenta. Pornind de la experienta pe care o au, la nivel national si international, vom incerca sa conturam noile tendinte intr-un domeniu aflat mereu sub semnul schimbarii", a declarat Andreea Paun, Managaing Partner, BusinessMark.
Cele doua sesiuni reunesc unii dintre cei mai importanti... mai mult
Joi, 12 Octombrie 2017, ora 16:51
Daca esti interesat de eficienta campaniilor de marketing online si offline, pe 4 octombrie, poti participa la conferinta PR2Advertising.ro - "Targetare si Campanii Eficiente", in Bucuresti.
Specialisti in domenii precum marketing digital, publishing, training sau e-commerce vor discuta, in cadrul celei de a doua editii a conferintei "Targetare si campanii eficiente", despre identificarea publicului potrivit, targetare eficienta si modalitati de eficientizare a campaniilor de promovare si vanzare.
Dintre speakerii conferintei ii amintim pe Radu Ciofu (cofondator SEOmark.ro), Dana Nae Popa (managing director pastel), Ozana Giusca (Small Business Growth Expert, CEO & Founder Tooliers), Raluca Radu (Country Manager Answear.ro, Owner MTH Digital & Co-Organiser GPeC), Andra Nistor (Marketing Manager Romania & Ungaria TUV SUD).
In cadrul conferintei vei primi raspunsul la cele mai importante intrebari legate de identificarea publicului, a canalelor de promovare si conceperea mesajului potrivit campaniei tale, printre care:
- Online sau offline?
- Care sunt cele mai potrivite canale si medii de promovare?
- Cum concepem o campanie care sa ne aduca rezultatele dorite?
- Cum targetam cat mai eficient, astfel incat sa obtinem mai multe conversii?
- Cum concepem cel mai eficient mesaj?
Afli raspunsul la toate aceste intrebari si multe altele in cadrul evenimentului.
Conferinta "Targetare si Campanii Eficiente" face parte dintr-o serie de evenimente pe care... mai mult
Vineri, 23 Septembrie 2016, ora 11:20
Conferinta "Targetarea in campaniile online si offline" se va desfasura pe 3 noiembrie, la Premier Palace Hotel & Spa, incepand cu ora 10:00 si se adreseaza atat specialistilor, cat si antreprenorilor si pasionatilor de advertising, marketing si promovare online si offline.
Petrisor Obae (Paginademedia.ro), Dana Nae Popa (pastel), Adrian Enache (The Masterplan) sunt cativa dintre speakerii care vor discuta despre targetarea eficienta in cadrul campaniilor de branding, media sau e-mail marketing.
Participarea la conferinta este GRATUITA, insa locurile sunt limitate. Pentru a-ti asigura locul la acest eveniment, este nevoie sa te inscrii trimitand un e-mail cu datele tale (nume, functie, varsta) la conferinte@PR2Advertising.ro. Dupa inscriere, vei primi confirmarea organizatorilor pe e-mail, in maxim 48 de ore. Mai multe detalii despre eveniment si inscriere gasesti in pagina conferintei.
Conferinta "Targetarea in campaniile online si offline" face parte dintr-o serie de evenimente pe care PR2Advertising.ro le organizeaza cu scopul de a pune in legatura specialisti si reprezentati ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce inseamna PR, advertising, marketing si promovare online si offline. mai mult
Miercuri, 28 Octombrie 2015, ora 15:12
Cea de-a saptea editie a conferintelor Marketing in Direct se va desfasura pe 24 septembrie, la Stejarii Country Club din Bucuresti.
In cadrul evenimentului participantii au ocazia sa afle know-how valoros despre cele mai bune tehnici pe care ar trebui sa le aplice in business-ul lor pentru a ajunge cat mai aproape de consumator.
Este locul unde sunt oferite informatii de valoare intr-o forma optimizata, un fel de curs intensiv pentru ca fiecare participant sa isi actualizeze si completeze informatiile si de-a doua zi sa le si poata implementa.
Cei 13 speakeri vor aborda tema generala de interes a conferintei de anul acesta - "Marketing digital sau promotii offline?" si totodata vor oferi sfaturi si informatii utile pentru managerii din diverse sectoare de business sau antreprenorii care vor sa isi dezvolte business-ul in directia corecta.
Chris Arnold, unul dintre speakers prezenti este fondatorul agentiei de publicitate si marketing Creative Orchestra.
Inainte de a infiinta propria agentie de publicitate, Chris Arnold a condus departamentele de creatie ale unor agentii de renume precum Saatchi & Saatchi si in acelasi timp a reusit sa isi extinda contributia, aducand industriei de marketing o sursa de inspiratie - cartea Ethical Marketing & The New Consumer, contribuind totodata la redactarea materialelor pe unul dintre cele mai cunoscute bloguri de marketing - Brand Republic.
Laura Dragomir - Expert in comunicare si cofondator Brainguys va vorbi despre... mai mult
Vineri, 11 Septembrie 2015, ora 16:35
Accendo Training va organiza pe data de 25 aprilie 2014, la Bucuresti, conferinta "Marketing la puterea X", un eveniment ce se adreseaza persoanelor care lucreaza in marketing sau departamente afiliate.
Cu 11 speakeri de top, 2 workshop-uri integrate si peste 10 teme premium "Marketing la puterea X" nu este doar un eveniment despre marketing ci si un mediu de networking.
Speakeri propusi in cadrul evenimentului:
Doina Costache - Head of Branding Google Romania
Victor Dobre - Director General IAA
Alin Teodorescu - Director general IMAS
Eugen Margasoiu - The Network,Managing Partner, Management Consulting/Strategie
Lucian Nistoroiu - Online Brand Manager Strauss Group Romania (Doncafe)
Sorin Psatta - Integrated Communication Director BBDO
Bobby Voicu - fost reprezentant Yahoo Romania si Cofondator MavenHut
Catalin Tenita - Managing Partner Treeworks
Ioana Barbu - Social Media Manager Webuzz
Mihai Holhos - Audience Marketing Manager Doza de has
Raluca Duta - Community Manager Golin Harris Bucuresti
Persoanele care se inscriu pana pe data de 1 aprilie beneficiaza de oferta early bird, 70 Euro (TVA inclus). mai mult
Vineri, 21 Martie 2014, ora 13:45
Spre deosebire de marketingul traditional, guerrilla marketing dispune de un atu care face diferenta si ademeneste atentia consumatorului cu o mare usurinta. Fara sa faca rabat de la imaginatie, o campanie de guerrilla pune mare pret pe emotie, pe dezvoltarea de experiente puternice din mentalul colectiv sau viata privata.
Urmarind sa starneasca mai intai sentimente si dupa aceea dorinta de achizitie, brandul capata astfel o atitudine umana, se apropie de consumator si ii impartaseste interesele, preocuparile si valorile.
Pe 26 septembrie, Oana Stinga (Marketing Consultant, Life&Executive Coach) & Daniela Kammrath (Chief Inspirational Designer) striga "Prezent" la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale "Marketing in Direct", care va avea loc la Clubul Diplomatic Bucuresti, si dezvaluie ce lucruri minunate pot iesi din combinatia emotie+imaginatie.
Gherila MULTIsenzoriala sau cum sa-ti folosesti simturile pentru un marketing de impact
Gama bogata de canale media ce deschid larg poarta comunicarii pentru ca mesajul fiecarui brand sa ajunga cu o mai mare usurinta la audienta nu au facut decat sa duca rabdarea receptorului la saturatie. Ce-ti ramane de facut atunci cand ai de-a face cu un consumator care alege sa priveasca in partea opusa cand da nas in nas cu mesajul tau?
Intr-un alt workshop, veti invata cum puteti utiliza in cel mai bun mod posibil rolul vital pe care il joaca simturile in comunicarea cu succes a mesajelor si Marian Costache -... mai mult
Miercuri, 18 Septembrie 2013, ora 17:14
Timp de doua zile, 4 si 5 iulie, la Hotel Ramada Majestic din Bucuresti va avea loc conferinta Marketing for Women, unde peste 20 de specialisti in publicitate vor vorbi despre ce le face pe femei fericite.
De asemenea, la eveniment vor lua parte doi invitati internationali: Claire O'Connor (Senior Research Consultant, Discovery Networks) si Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worldwide).
Cu peste 23 de ani de experienta in cercetare, cu focus pe industria de media & advertising, Claire O'Connor este implicata in coordonarea celor mai importante proiecte pan-regionale de cercetare in cadrul Discovery Networks. Claire este recunoscuta pentru gandirea creativa si pentru livrarea unor insight-uri care influenteaza felul in care companiile dezvolta proiecte de continut si strategii de marketing sau dezvoltare de brand.
Pe 4 iulie, in cadrul primei zile a conferintei Marketing for Women, Claire va prezenta in premiera pentru Romania rezultatele celui mai recent studiu Discovery Networks intitulat "SHE: Her research for happiness".
Este vorba despre un studiu global realizat in randul a 5.500 de femei din Europa, Rusia si Africa de Sud, care identifica 5 surse majore ale fericirii femeilor din ziua de azi. Punand laolalta atat datele obtinute din studiul online, cat si rezultatele interviurilor in profunzime realizate cu femei din aceste regiuni (inclusiv din Romania), SHE reprezinta o analiza complexa a vietii femeii moderne.
Pentru a-i ajuta pe cei care... mai mult
Marti, 25 Iunie 2013, ora 18:24
Pe 27 si 28 martie va avea loc Promotions Now 2013, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesionistilor in marketing si comunicare din Romania.
Pentru ca odata cu intensificarea activitatilor promotionale se pune problema impactului acestora asupra capitalului de imagine al brandurilor, la patru ani de la prima conferinta SMARK KnowHow despre promotii si de la inceputul crizei, analizam modificarile in comportamentul consumatorilor si schimbarile in conditiile de piata impreuna cu reprezentanti ai brandurilor, ai companiilor de cercetare de piata, ai agentiilor de creatie, media, digital si BTL si specialisti in strategie de marketing si comunicare care au aplicat diferite tactici promotionale in tot acest interval.
Conferinta Promotions Now 2013 este structurata in doua jumatati de zi, fiecare cu cate 3 paneluri. Principalele teme care vor fi dezbatute in cadrul conferintei sunt:
- Evolutia activitatii promotionale a brandurilor in ultimii ani in relatie cu comportamentul de consum si de cumparare a publicului tinta
- Efectele promotiilor asupra atributelor de imagine ale brandurilor
- Influenta evolutiei tehnologice asupra activitatilor promotionale ale brandurilor
- Mecanisme inovatoare de promotii, de la in-store la digital
- Criterii de originalitate in promotii si limita repetabilitatii unor mecanisme deja consacrate
- Studii de caz despre promotii care au functionat sau nu - exemple locale si internationale
Prima zi pune accent pe schimbarile... mai mult
Joi, 07 Martie 2013, ora 17:56