Dupa doua editii de succes organizate la Cluj-Napoca, singura conferinta de marketing dedicata companiilor din sectorul IT din Romania se muta la Bucuresti. In data de 26 octombrie, la Alexander Ballroom, specialistii de marketing si HR vor avea ocazia sa isi actualizeze cunostintele de Employer Branding si Product Marketing.
Conferinta va avea loc sub motto-ul "Sit Down with the Professionals", deoarece evenimentul va fi echivalentul unei "cafenele a profesionistilor": locul in care marketerii si HR-ii interactioneaza direct cu expertii din domeniu si le afla tehnicile si trucurile folosite in campaniile dezvoltate.
"In randul marketerilor si specialistilor HR din companiile de IT exista o sete de cunoastere insatiabila, pe care noi, prin MK4IT, vrem sa o stingem, cel putin pe moment. E imposibil sa o potolim de tot, domeniul si piata sunt extrem de dinamice, mereu in schimbare, asa ca trebuie sa o racorim mereu cu informatii noi, cat mai utile. Asta ne si propunem, sa oferim constant informatii relevante, de la profesionisti, care sa ajute participantii sa fie cat mai buni la ce fac", a precizat Victor Gavronschi, CEO-ul agentiei de marketing Loopaa, organizatorul evenimentului.
Speakerii editiei
Agenda conferintei va include doua paneluri, unul pe Employer Branding si altul pe Product Marketing, un keynote speech international, dar si o serie de workshopuri practice, impartite pe cele doua teme abordate.
Fiecare subiect va fi acoperit de o lista de... mai mult
Marti, 10 Octombrie 2017, ora 16:30
Doi dintre cei mai cunoscuti speakeri la nivel mondial, 5 inovatori romani si 500 de specialisti in resurse umane de la cele mai importante companii din Romania vor fi prezenti joi, 3 noiembrie, la HR Innovation Conference. Cea de-a 12-a editie a conferintei organizata anual de HR Club va incepe la ora 8:30, la Hotel Radisson Blu.
Unul dintre cei mai influenti ganditori ai lumii, Charles Handy, vine la Bucuresti sa le prezinte specialistilor in resurse umane de la cele mai importante companii din Romania o viziune revolutionara asupra modelului de management a unei organizatii de succes.
"O companie trebuie sa functioneze ca o comunitate, ca un sat. Nimeni nu detine un sat, toti sunt membri ai comunitatii si au drepturi. Actionarii sunt recompensati in functie de riscurile pe care si le asuma, dar ei nu sunt numaidecat proprietari. Nici angajatii nu sunt simpli angajati, ci cetateni cu drepturi, care beneficiaza de profitul pe care il genereza", sustine ganditorul Charles Handy.
Participantii la HR Innovation Conference vor avea prilejul sa il asculte si pe Hal Gregersen, director executiv la MIT Leadership Center, care va oferi informatii despre cum sa-ti cultivi cele cinci calitati esentiale ale inovatorilor in business.
De asemenea, la HR Innovation Conference isi vor impartasi experientele de inovatori cinci romani care privesc in viitor si ofera solutii ingenioase:
* Elevul Tudor Popa, de 17 ani, inventatorul ochelarilor inteligenti Mitra, care ajuta... mai mult
Miercuri, 26 Octombrie 2016, ora 16:28
Unul dintre cei mai recunoscuti cercetatori si autori in materie de inovatie, vine pe 3 noiembrie la Bucuresti la HR Innovation Conference, organizata de HR Club. Hal Gregersen este autor, speaker, cercetator si Director Executiv la MIT Leadership Center si lector senior in inovatie si antreprenoriat la MIT Sloan School of Business.
Hal Gregersen exploreaza felul in care liderii dezvolta capacitatea angajatilor si a companiei lor de a descoperi idei noi si de a le implementa cu rezultate pozitive. Alaturi de Jeff Dyer si Clayton Christensen, a scris The Innovator's DNA: Mastering the Five Skills of Disruptive Innovators (Harvard Business Review Press, 2011), carte bazata pe un studiu global in care au fost cuprinsi peste 6000 de manageri si antreprenori. Scopul a fost de a intelege cum apar liderii inovatori si ce rol joaca ei si angajatii in crearea de produse, servicii, procese sau organizatii de succes. Descoperirile lui, relatate in carte, demonstreaza cum efortul fara viziune si inovatie, poate fi un capat de drum daca companiile nu cultiva inovatori in interiorul lor, care sa faca descoperiri noi, cruciale pentru business.
Concentrandu-se pe ce poate face zilnic fiecare dintre noi pentru a invata care sunt cele mai bune obiceiuri ale liderilor inovatori, Hal Gregersen va prezenta in cele doua sesiuni: Keynote-ul "ADN-ul inovatorilor" si sesiunea de Master Class "Construirea unei companii creative sustenabile: Cum pui oamenii, procesele si principiile la... mai mult
Vineri, 21 Octombrie 2016, ora 10:42
Fiecare antreprenor isi propune sa faca tot ce ii sta in putinta pentru a transforma afacerea pe care o conduce intr-una de succes.
ADN Antreprenor este evenimentul care prezinta profilul antrepenorului roman si nisele in care s-au dezvoltat in ultimii 20 de ani afacerile antreprenoriale.
In cadrul conferintei vor fi dezbatute si cele mai eficiente strategii de dezvoltare precum si provocarile si oportunitatile pe care le ofera mediul de afaceri romanesc in 2016, chiar de la antreprenorii care si-au demonstrat valoarea de-a lungul timpului.
Conferinta reuneste nume puternice din domeniul de business din Romania, antreprenori, specialisti si consultanti.
Dintre speakeri amintim pe: Radu Timis, Presedinte, Cris Tim; Cristian Constantinescu, CEO, Noriel; Felix Tataru, Presedinte-fondator, GMP Group; Mihai Panfil, Owner, Origo; Cristian Logofatu, Co-Founder, Bittnet Systems; Andrei Popea, General Manager, FIVE'S International, Liviu Nistoran, CEO & Founder, Evolio si Florian Neagu, Director adjunct, Directia Stabilitate Financiara, BNR.
Evenimentului ADN Antreprenor este organizat de echipa revistei Biz pe 30 martie, la Athenee Palace Hilton, Bucuresti.
Mai multe detalii despre program si speakeri regasiti pe site-ul evenimentului ADN Antreprenor. mai mult
Joi, 10 Martie 2016, ora 13:25
Neal Schaffer vine la Bucuresti pentru a sustine evenimentul "Maximize Social Media for Professionals and Businesses", care se va desfasura pe 28 Mai, laCrystal Palace Ballrooms din Bucuresti.
Neal Schaffer, cunoscut social media speaker, creator de succes al platformei de resurse in social media pentru afaceri Maximise Your Social, autor al cartii de success "Maximise Your Social: A One-Step Guide to Building a Social Media Strategy for Marketing and Business Success", profesor in cadrul Rutgers University Mini Social Media MBA Programme, se afla intre primii 5 social sales influenceri si printre primii 50 cei mai puternici social media influenceri, in topul alcatuit de Forbes, timp de doi ani la rand.
In cadrul evenimentului din Bucuresti, Neal Schaffer va discuta despre evaluarea principalelor retele de socializare si obtinerea unui avantaj competitiv prin folosirea acestora, utilizarea retelelor sociale pentru obtinerea obiectivelor profesionale sau de business si crearea unei strategii de social media in care sa iti poti masura eforturile si calcula ROI-ul.
Mai multe detalii despre eveniment si participare, pe digitalexpertshub.com. mai mult
Marti, 17 Februarie 2015, ora 15:51
Prima editie a conferintei Marketing for Men isi propune sa ajute specialistii din industria marcomm sainteleaga mai bine relatia barbatilor din Romania cu shopping-ul.
Tema conferintei este una care nu a mai fost abordata pana acum in tara noastra, majoritatea clientilor indreptandu-si eforturile de marketing catre femei. Dincolo de puterea de decizie a acestora, rolul si influenta barbatului in decizia de cumparare este la fel de importanta, mai ales in contextul unui climat social in schimbare si al cresterii cumparaturilor online.
Dezbaterile se vor purta in jurul consumatorului masculin, analizand barbatul roman din perspectiva psiho-sociologica si la nivel de trend-uri. Laszlo Nagy (Stilmasculin.ro) si Cezar Ionascu (Domni de Romania) vor analiza noua preocupare pentru imagine si stil in randul barbatilor, iar Ionut Codreanu (Active Watch) va prezenta o analiza a imaginii masculine propagate de media.
Virgil Ricu aduce informatii din cabinetul de psihoterapie despre schimbarile la nivel de mentalitate a barbatilor si despre prietenia speciala dintre ei.
Vom afla despre barbati si din rezultatele unor studii de piata realizate pentru acest target la nivel de regiune si tara. Astfel, Ada Roseti(Discovery Channel) va prezenta rezultatele celui mai recent raport "Species", ce investigheaza comportamentul barbatilor cu varste cuprinse intre 25 si 39 de ani, din regiunea EMEA.
Laura Jimbu (Lighthouse Group) vaprezenta in exclusivitate primele rezultate... mai mult
Luni, 02 Septembrie 2013, ora 12:16
Atunci cand trebuie sa organizezi o conferinta, ai nevoie de un spatiu propice unui astfel de veniment, cu conexiune la internet, spatiu suficient pentru circa 100 de invitati si o ambianta placuta, Business24.ro iti sugereaza o seama de locuri potrivite pentru evenimentul tau
Business24.ro iti sugereaza o seama de spatii potrivite pentru evenimentul tau, fie ca iti doresti sa organizezi conferinta in Bucuresti, Timisoara, Cluj, sau Brasov.
Daca intreprinderea ta activeaza in Brasov sau imprejurimile sau aceasta zona se potriveste cel mai bine cu evenimentul pe care vrei sa-l organizezi, poti gasi locatii pe gustul tau.
Astfel, in Sinaia si Poiana Brasov Hotelul Rina Vista iti poate pune la dispozitie sala de conferinte, cu o capacitate de 120 de locuri, unde exista acces la internet wireless, si care este dotata cu videoproiector, ecran de proiectie, sistem de sonorizare si microfoane.
In Brasov, sala de conferinte a hotelului Aro Palace de cinci stele, are o capacitate de 150 de locuri si detine toate echipamentele necesare unei conferinte.
In plus, sala beneficiaza si de facilitati precum spatii pentru servicii catering, servicii catering, restaurant si parcare cu 100 de locuri, iar pretul de inchiriere pentru o zi este de 700 de euro.
Sali de conferinta in Timisoara si Cluj-Napoca
In ceea ce priveste oferta de sali de conferinta din Timisoara, iti recomandam sala de conferinte Ambasador ,a hotelului Best Western Ambassador, de patru stele, cu o... mai mult
Sambata, 28 Ianuarie 2012, ora 00:00
Prima editie a Rotaract Sparks, conferinta dedicata antreprenoriatului social, organizata de catre Clubul Rotaract Triumph, va avea loc vineri, 9 decembrie, intre orele 10.00-18.30.
Conferinta, care se adreseaza atat publicului larg, pentru a il familiariza cu principiile antreprenoriatului social, cu impact pozitiv asupra comunitatii, cat si tinerilor cu viziune antreprenoriala, va avea loc la Biblioteca Centrala Universitara din Bucuresti.
Participantii sunt incurajati sa descopere si sa implementeze noi modele de business,sustenabile, cu beneficii pentru toti stakeholder-ii implicati si orientate pe termen lung catre dezvoltarea societatii si cresterea bunastarii comunitatii in care traiesc.
In cadrul conferintei vor fi prezentate principiile de baza ale antreprenoriatului social, precum si modele de succes si exemple de buna practica in domeniul afacerilor sociale.
Conferinta are si o componenta practica, care va consta in patru workshop-uri functionand pe principiul de "crowd-source consulting". Patru tineri selectati in prealabil, cu idei de afaceri sociale, isi vor prezenta ideea si planul lor de afaceri unui public de specialisti, care le vor oferi astfel feedback si consultanta gratuita pentru imbunatatirea planului lor de afaceri.
Vorbitorii care au confirmat prezenta:
- Julie Caulier-Grice, programme manager pentru Dialogue Cafe network - o afacere sociala care se bucura de sustinerea ONU prin programul Aliantei Civilizatiilor;
- Olivier... mai mult
Miercuri, 07 Decembrie 2011, ora 19:03
Trebuie sa organizezi un eveniment deosebit de important, in Bucuresti. Ai peste 200 de invitati, ai nevoie de acces la internet 24 de ore din 24, de camere luxoase pe care sa le pui la dispozitia oaspetilor selecti si trebuie sa stii din timp ce meniu le vei servi acestora, in conditiile in care evenimentul s-ar putea prelungi pe parcursul a mai multor ore. Bloombiz.ro a consultat oferta hotelurilor de cinci stele din Bucuresti, in asa fel incat sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine pentru evenimentul tau.Intercontinental
Dotari sali de conferinta
Hotelul are 8 sali de conferinte iar cea mai mare, Ronda Ballroom, are o capacitate de 600 de persoane. Printre dotari se numara proiectorul digital, flip chart, proiector tip LCD, microfon, instalatie audio, dvd player si overhead projector. Rapsodia Ballroom are o capacitate de 250 de persoana, in timp ce Fortuna Ballroom poate gazdui pana la 180 de persoane.
Meniu
In ceea ce priveste meniul, poti alege atat preparate care sa contina carne, cat si feluri de mancare exclusiv vegetariene. Interesant este ca hotelierii au elaborat trei meniuri gourmet intitulate sugestiv Grigorescu, Caragiale si Eminescu.
Pe langa acestea, poti opta pentru un pachet "pauza de cafea", "pranz de afaceri" sau "gustare". Pauza de cafea, pentru dimineata, cuprinde o selectie de ceaiuri si cafea, apa minerala si plata, mini cornuri simple si cu ciocolata, la pretul este de 5 euro/persoana.Dupa-amiaza, pauza de cafea presupune, pe langa bauturile... mai mult
Luni, 16 Mai 2011, ora 18:11