Dan Matei Agathon, Presedinte al Federatiei Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS), considera ca tot mai multi turisti afla de Romania prin evenimentele si distractiile organizate care au loc aici.
Concertul sustinut de Lady Gaga a insemnat o reclama eficienta in toata lumea, de vreme ce Bucurestiul a fost numit Micul Paris de vedeta, afirmatie citita de milioanele de fani care au putut vedea si crampeie de imagini din Capitala, se arata in comunicatul istitutiei.
"Urmeaza alte concerte si evenimente de acest tip, precum cel al formatiei Red Hot Chili Peppers, estimate sa aduca in Bucuresti mii de turisti. Nu in ultimul rand, promovarea puternica din acest an de la Mamaia, incununata de transmisiunea Fashion Tv, incearca sa puna aceasta statiune, asadar si Romania, pe harta mondiala a destinatiilor turismului de distractie", sustine Agathon.
Potrivit oficialului, toate acestea vorbesc despre un efort de a aduce Romania din punct de vedere turistic in mileniul 3, "cand reclamele prafuite valoreaza mai putin decat un like pe facebook-ul sau pe twitter-ul unei vedete cu milioane de fani".
El vede situatia actuala ca pe o batalie grea in care alte tari au intrat mai devreme, dar unde putem recupera timpul pierdut cu idei inovatoare si cu evenimentele pe care le putem organiza la noi in tara.
"Este esential sa nu stam pe loc, sa nu asteptam ca turistii sa ne caute pe noi si sa ne descopere din greseala, ci sa-i cautam noi pe ei prin toate mijloacele... mai mult
Duminica, 26 August 2012, ora 17:33