Autoritatea Nationala pentru Turism a explicat considerentele luate in calcul pentru a investi peste 790.000 de lei in promovarea brandului turistic national la concertul Tom Jones sau promovarea brandului la cursele de Formula 2 ale pilotului Mihai Marinescu.
Business24 prezinta punctul de vedere al Autoritatii Nationale pentru Turism cu privire la articolul Romania, promovata dupa ureche la concertul Tom Jones. Grapini da vina pe Udrea:
Autoritatea Nationala pentru Turism a finantat concertul lui Tom Jones la Bucuresti din fonduri europene. Studiile realizate de specialisti arata ca evenimentele muzicale atrag un numar semnificativ de turisti in Bucuresti in perioada desfasurarii lor, contribuind la cresterea orasului Bucuresti ca destinatie de city-break.
Ce si-au propus autoritatile prin aceasta campanie
- sa creasca nivelul de constientizare asupra faptului ca Romania este o destinatie turistica la nivel global, astfel neutralizand perceptiile negative;
- sa creasca cererea pentru turism si produsele turistice identificate ale Romaniei, cu precadere in ceea ce priveste destinatiile de city-break;
- Proiectul Concert exclusiv Tom Jones se adreseaza atat publicului intern, cat si celui extern, atras de produsul turistic tip city-break, sustinut de manifestari muzicale, culturale si artistice.
Firma organizatoare a prezentat documente prin care demonstrau existenta exclusivitatii in ceea ce priveste realizarea unor actiuni de promovare cu prilejul... mai mult
Marti, 12 Noiembrie 2013, ora 07:30
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) da bani grei pentru ca brandul national sa fie promovat printre spectatorii nationali. Institutia a platit 140.000 de euro pentru promovarea brandului turistic national la concertul sustinut de Tom Jones la Bucuresti. Maria Grapini, ministrul pentru Turism a declarat ca nu stia de acest contract, insa toate contractele de promovare trebuie verificate de o companie de consultanta cu care Elena Udrea a incheiat un contract si pe care statul o plateste cu bani grei.
ANT a platit 638.556 de lei (143.000 de euro) pentru "servicii de promovare a brandului turistic national cu prilejul concertului Tom Jones, care a avut loc in data de 1 noiembrie la Sala Palatului". Contractul a fost atribuit prin negociere fara anunt de participare firmei D&D Event Entertainment SRL, compania care s-a ocupat de organizarea evenimentului. Contractul ar putea fi subcontractat si nici nu era finantat din fonduri comunitare.
Maria Grapini: Eu nu am stiinta ca din bani publici s-ar fi facut aceasta promovare
Ministrul pentru Turism si Mediul de Afaceri, Maria Grapini, in subordinea careia se afla si Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) a declarat ca nu are nici o informatie legata de acest contract si a subliniat ca toate contractele de promovare sunt "avizate" de o firma de consultanta cu care Elena Udrea a incheiat un contract valabil pana in 2015.
"Nu eu semnez contractele ANT, este persoana juridica distrincta. Nu ma ocup eu, nu semnez... mai mult
Vineri, 08 Noiembrie 2013, ora 13:30