CNA cere posturilor de radio si TV, la solicitarea Grupului de Comunicare Strategica, rigoare si acuratete in difuzarea informatiilor despre COVID-19.
Informatiile trebuie preluate din surse oficiale si de incredere si trebuie acordata atentie speciala fiecarui mesaj diseminat.
De asemenea, CNA cere intensificarea masurilor redactionale si editoriale pentru a promova informatiile din surse bine documentate si a consolida capacitatea cetatenilor de a recunoaste si de a reactiona la cazurile de dezinformare, dar si pentru a contracara teoriile conspiratiei legate de pandemie.
"Consiliul National al Audiovizualului solicita furnizorilor de servicii media audiovizuale ca in cadrul emisiunilor informative si de dezbatere in care se abordeaza subiectul COVID-19, sa asigure respectarea obligatiilor legale privind informarea corecta a publicului", transmite CNA.
Consiliul National al Audiovizualului precizeaza ca aceste obligatii includ:
-rigoare si acuratete in prezentarea si dezbaterea subiectului COVID-19, evitarea senzationalului sau a infodemiei caracterizata de supraabundenta de informatii ce pot crea confuzie;
-difuzarea de informatii preluate din surse oficiale si surse de incredere, nationale si internationale, astfel incat serviciile media audiovizuale sa poata contribui la combaterea contaminarii publicului cu fake news aparute pe retelele de socializare; verificarea oricaror informatii legate, direct sau indirect, de subiectul COVID-19;
-respectarea... mai mult
Vineri, 26 Iunie 2020, ora 15:22
Agentia de PR si comunicare YOLO Media a oferit, in ultimele doua saptamani, consultanta pro-bono companiilor afectate de criza COVID-19.
Specialistii agentiei au analizat situatia fiecarei firme si au trasat un plan de actiuni menit sa ajute companiile a-si adapta comunicarea cu clientii conform situatiei din prezent.
YOLO Media, agentia de PR in portofoliul careia se regasesc persoane publice, specialisti si companii nationale si multinationale, a anuntat, in data de 16 martie, ca ofera pro bono consiliere in comunicare de criza firmelor afectate de criza Coronavirus.
"La scurt timp dupa ce am anuntat intentia noastra, am primit zeci de solicitari de la reprezentantii companiilor afectate de izolarea sociala a consumatorilor. Am decis sa ne dedicam cateva ore zilnic, dupa timpul alocat clientilor nostri, pentru a concepe un plan de actiuni pentru fiecare dintre cei care ne-au solicitat sprijinul. Acestia au primit din partea noastra un chestionar pe care l-au completat, raspunzand la o serie de intrebari, astfel incat noi sa intelegem situatia in care se afla firmele respective. Am intocmit apoi cate un plan de actiuni pentru fiecare in parte, idei care, implementate, le vor ajuta sa se adapteze mai bine situatiei din prezent. Am ajutat pana acum 35 de companii si urmeaza sa ne dedicam altora care au trimis, intre timp solicitari", declara Sorin Dutoiu, Managing Partner YOLO Media.
"Companiile mici si mijlocii au cel mai mult de suferit, in conditiile in care... mai mult
Marti, 31 Martie 2020, ora 19:18
Staffbase, cea mai populara aplicatie pentru comunicare interna din lume, alaturi de Exploratist, profesionisti locali in employee experience, lanseaza Staffbase Now, un canal sigur si targetat de dialog si feedback cu angajatii, dedicat organizatiilor nevoite sa se adapteze rapid la conditiile muncii la distanta.
In contextul epidemiologic actual, Staffbase si Exploratist asigura implementarea gratuita a Staffbase Now pana pe 30 iunie. Durata implementarii este de 24 ore, iar platforma devine disponibila angajatilor companiei in 3 zile.
Staffbase Now este forma de baza a Staffbase, care poate fi implementata foarte rapid si functioneaza ca platforma pentru comunicarea interna de criza, pentru contexte precum cel actual, in care informatiile trebuie sa fie credibile si disponibile tuturor intr-un timp scurt.
Astfel, in 3 zile, angajatii au acces la un canal de comunicare integrat, unde se informeaza si pot adresa intrebari.
Numarul de cititori ai continutului din cadrul aplicatiilor personalizate Staffbase a crescut cu 74% odata cu inceputul crizei de sanatate globala, in timp ce numarul de utilizatori noi a crescut de la 100 pe saptamana la 100 pe ora.
Este o dovada a faptului ca, in special in vremuri tulburi, comunicarea este ceea ce tine oamenii uniti in cadrul companiilor -declara Silviu Petran, Managing Partner Exploratist.
Staffbase Now permite transmiterea de informatii si stiri din surse sigure, raspunsuri pentru eventualele intrebari ale... mai mult
Miercuri, 25 Martie 2020, ora 15:13
Parchetul European condus de fosta sefa a DNA, Laura Codruta Kovesi, scoate la concurs postul de director de comunicare, care urmeaza sa gestioneze activitatile de comunicare ale institutiei si relatiile cu mass-media.
Castigatorul concursului va fi angajat cu contract de munca pe perioada determinata, de 3 ani, cu posibilitate de prelungire. Potrivit anuntului, salariul minim pentru acesta functie pleaca de la 7.845,39 de euro, dar poate creste, in functie de vechimea candidatului, pana la 8.175,07 de euro.
Viitorul director de comunicare al Parchetului European isi va desfasura activitatea la Luxemburg, unde este sediul institutiei.
Termenul limita de depunere a candidaturilor este de 5 ianuarie 2020, potrivit unui anunt postat pe site-ul Comsisiei Europene.
Avantajele pentru ocuparea postului
Candidatii trebuie sa aiba minimum 8 ani de experienta in pozitii cu sarcini relevante pentru postul de director de comunicare al Parchetului European.
Candidatii care au fost manageri de comunicare, ofiteri de presa sau purtatori de cuvant in institutii din sistemul judiciar si din cel de ordine publica si impunere a aplicarii legii au un avantaj.
De asemenea, un avantaj este si experienta profesionala dovedita ca purtator de cuvant intr-o organizatie mare.
Cunoasterea limbii engleze este esentiala pentru ocuparea acestui post.
Fisa postului, pe site-ul Comisiei Europene.
Responsabilitatile
Din responsabilitatile viitorului director de comunicare:... mai mult
Duminica, 01 Decembrie 2019, ora 13:17
Fostul purtator de cuvant al Guvernului Grindeanu, Alina Petrescu, este noul sef de comunicare al OMV Petrom.
Fosta jurnalista de la postul de televiziune Antena 3 ar urma sa preia functia de director al departamentului de comunicare incepand cu 1 mai, scrie Pagina de Media.
Pana acum, aceasta functie a fost detinuta de Dan Pazara.
Petrescu a plecat de la Antena 3, unde era realizatoarea emisiunii Esential, in luna martie 2017, pentru a prelua functia de purtator de cuvant al Guvernului Grindeanu.
Ea are o experienta de 15 ani in presa, debutand la TVR International. A lucrat doi ani la EuroNews, iar apoi, timp de mai bine de 10 ani, a lucrat la Antena 3, unde a realizat mai multe emisuni. ...citeste mai departe despre "Noul director de comunicare al Petrom a lucrat la Antena 3 si in Guvernul Grindeanu" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 05 Aprilie 2019, ora 09:33
La 19 noiembrie 2018, premierul Viorica Dancila a anuntat, la finalul sedintei Comitetului Executiv National al PSD, noua formula a guvernului, iar Alexandru Petrescu este propus pentru functia de ministru al Comunicatiilor si Societatii Informationale.
Urmeaza ca propunerile adoptate prin vot, azi, de PSD sa fie trimise la Palatul Cotroceni si noii ministri sa depuna juramantul.
Vezi ce remanieri s-au facut si ce alte decizii a mai adoptat CEX al PSD.
Citeste mai multe despre: Cei 8 ministri schimbati in Guvernul Dancila: Olguta Vasilescu, mutata la Transporturi. Stanescu e inlocuit cu Ilan Laufer.
Alexandru Petrescu a fost in anul 2015 presedinte al Consiliului de Administratie al S.N.C.F.R. Calatori S.A. si in perioada 2014-2016 director general si membru al Consiliului de Administratie al C.N. Posta Romana S.A..
In 2014, a fost membru A.R.B.A. (Asociatia Romana de Buna Administrare), in 2012 - presedinte al Comisiei pentru Pregatirea si Monitorizarea Procesului de Privatizare C.N. Posta Romana S.A. si in 2012 - director executiv la Directia Strategie si Dezvoltare a C.N. Posta Romana S.A.
In anul 2011 a ocupat functia de vicepresedinte al Raphaels Bank, Londra, Marea Britanie. In 2006 a fost director pentru Europa - Business Development la Advanced Payment Solutions Ltd, London UK & Europe. Prepaid, Postpaid and Transactional Products, in 2002 - Director Business Development la Chequepoint Ltd, London UK. Servicii Financiare si Produse Prepaid, iar in... mai mult
Luni, 19 Noiembrie 2018, ora 19:46
Echipa procurorului special Robert Mueller, care ancheteaza ingerintele ruse in alegerile americane din 2016, a strans probe potrivit carora o intalnire care a avut loc in ianuarie, in Seychelles, a reprezentat o incercare de stabilire a unui canal secret de comunicare intre Administratia Trump si Kremlin.
Erik Prince, fondatorul Blackwater, o firma contractoare in domeniul Apararii, si totodata un sustinator al presedintelui Donald Trump, a declarat anul trecut intr-o audiere in Congres ca a discutat despre relatiile dintre Statele Unite si Rusia in cursul unei intalniri, in Seychelles, cu un om de afaceri rus in legatura cu Kremlinul.
Washington Post, care citeaza surse la curent cu dosarul, a dezvaluit miercuri ca un martor care coopereaza cu echipa lui Mueller le-a spus anchetatorilor ca intalnirea a avut loc in asa fel incat un reprezentant al echipei de tranzitie a lui Trump sa se poata vedea "cu un emisar al Moscovei pentru a discuta despre viitorul relatiilor" americano-ruse.
Potrivit cotidianului, George Nader, un om de afaceri libanezo-american care a declarat ca a ajutat la organizarea intalnirii in Seychelles si a participat la ea, a depus marturie in fata unui mare juriu, in contextul in care anchetatorii analizeaza discutii intre echipa de tranzitie a lui Trump si emisari ai Kremlinului.
Reprezentanti ai lui Prince nu au comentat imediat pentru Washington Post si au refuzat sa dea declaratii privind dezvaluirile anterioare despre Nader si... mai mult
Joi, 08 Martie 2018, ora 12:19
Hope Hicks, directorul de comunicare de la Casa Alba si unul dintre cei mai vechi consilieri ai lui Trump, se va retrage, conform administratiei prezidentiale.
Hicks are 29 de ani si in trecut a lucrat ca model, fiind angajata la Organizatia Trump. Ea este a patra persoana care ocupa postul de sef al comunicarii.
Purtatoarea de cuvant a Casei Albe, Sarah Sanders, a spus ca nu este clar de ce Hicks isi doreste sa paraseasca administratia. Ea a adaugat ca demisia lui Hicks nu are legatura cu declaratiile pe care le-a dat marti in fata Comitetului pentru Servicii Secrete al Congresului.
Exista informatii conform carora Hicks a recunoscut in fata comitetului ca a spus ocazional "minciuni de complezenta" pentru Trump, dar a negat ca ar fi mintit in legatura cu elemente relevante privind amestecul Rusiei in alegerile prezidentiale din 2016.
In timpul campaniei electorale, Hicks a lucrat ca secretar de presa. In august, a preluat postul de director de comunicare dupa concedierea lui Anthony Scaramucci.
"Hope este exceptionala si a facut o treaba extraordinara in ultimii trei ani. Este printre cele mai inteligente si serioase persoane care exista, o persoana cu adevarat minunata", a spus Trump intr-un comunicat.
"Imi va fi dor sa o am alaturi de mine, dar cand mi-a spus ca isi doreste sa caute alte oportunitati, am inteles. Sunt sigur ca vom mai lucra impreuna in viitor", a adaugat presedintele.
Citeste si Directorul de comunicare de la Casa Alba si-a dat... mai mult
Joi, 01 Martie 2018, ora 07:50
Ministrul propus pentru Comunicatii, Bogdan Cojocaru a primit aviz faborabil, luni, din partea comisiilor de specialitate, printre temele abordate de acesta in fata senatorilor si deputatilor numarandu-se si eliminarea fenomenului "fake news".
"Suntem loviti din toate partile de astfel de stiri. Educatia va avea un rol foarte important in ceea ce insamna aceste stiri false. Imi doresc sa putem dezvolta politici in asa fel incat de la varste fragede sa ii invatam si pe cei mici, si pe cei mari si sa cream un cadru prin care sa putem face o diferentiere foarte clara a acestor stiri", le-a spus Cojocaru parlamentarilor.
El a primit aviz pozitiv din partea comisiilor de specialitate, in favoare votand 15 parlamentari, in timp ce "impotriva" s-au exprimat cinci senatori si deputati.
In aceste momente au loc audierile ministrilor in comisiile de specialitate ale Parlamentului, unde acestia isi primesc avizele.
Ziare.com va prezinta audierile din comisii si desfasurarea dezbaterilor din Parlament. Urmariti alaturi de noi prestatiile ministrilor si a premierului Viorica Dancila.
Citeste si:
Ministrul propus al Economiei, despre prioritatile sale: Nu vreau sa intram in detalii. Imi cer scuze ca sunt emotionatSova: Minutul unui ministru al Transporturilor, prea scump pentru a petrece ore in sir calatorindValentin Popa, propus ministru al Educatiei: Pamblica e un regionalism. Dezacordurile sunt de la emotii, copiii sa vorbeasca bine romana (VIDEO)Ministrul propus al... mai mult
Luni, 29 Ianuarie 2018, ora 13:51