Pfizer, cel mai mare producator american de medicamente, a confirmat luni ca este interesat sa preia grupul AstraZeneca, numarul doi in Marea Britanie, intr-o tranzactie de 58,8 miliarde lire sterline (98,7 de miliarde de dolari).
Daca se va materializa, preluarea AstraZeneca de catre Pfizer va fi una dintre cele mai mari tranzactii realizate vreodata in industria farmaceutica, transmite Bloomberg si, bineinteles, va reface si raportul de forte pe piata pharma. De asemenea, un alt gigant s-ar putea naste daca Allergen va accepta sa fie preluata de catre Valeant Pharmaceuticals International, in schimbul sumei de 47 de miliarde de dolari.
Pfizer a lansat in luna ianuarie o oferta de preluare pentru AstraZeneca la pretul de 46,61 lire pe actiune, insa compania britanica a refuzat sa intre in negocieri.
Pretul oferit la inceputul anului de grupul american este cu 14% peste cotatia bursiera a AstraZeneca de la finalul sedintei de vineri.
"O fuziune intre Pfizer si AstraZeneca ar creste abilitatea companiilor de a genera valoare pentru actionari si ar aduce un portofoliu extins de tratamente importante pentru pacienti. O posibila combinare cu AstraZeneca se aliniaza structurii actuale a Pfizer si sprijina in totalitate strategia de a construi o afacere de talie mondiala", a declarat intr-un comunicat directorul general al Pfizer, Ian Read.
Tranzactia ar crea cea mai mare companie din domeniul sanatatii la nivel global dupa venituri.
Pfizer a inregistrat anul... mai mult
Luni, 28 Aprilie 2014, ora 13:28
Pe 12-13 februarie 2014, la Crowne Plaza Hotel, Evensys organizeaza prima editie Pharma Marketing Conference, eveniment dedicat comunicarii si marketingului in domeniul farmaceutic si al serviciilor medicale.
"Evenimentul promite o editie complexa si intensiva, in cadrul careia unii dintre cei mai buni specialisti locali si internationali vor prezenta cele mai bune practici de marketing si comunicare, solutii si idei aplicabile din industrie", afirma Cristian Manafu (Managing Partner, Evensys).
Prima zi (12 februarie) include doua conferinte specializate, unde producatorii si distribuitorii de produse farmaceutice, dar si practicienii din clinici, cabinete stomatologice si SPA-uri, vor avea ocazia sa invete strategii eficiente de marketing.
Conferinta de marketing pentru domeniul farmaceutic va analiza indeaproape noile tendinte si oportunitati din industrie, aducand in prim plan aspecte legale privind publicitatea, tactici eficiente de relatii publice si marketing.
Cea de-a doua conferinta, adresata promovarii serviciilor medicale, isi propune sa prezinte tehnici de promovare in mobile, social media si tactici eficiente de optimizare a site-urilor si derulare a campaniilor de marketing pe Google.
In a doua zi a evenimentului (13 februarie) va avea loc un training intensiv sustinut de catre un specialist international.
Printre vorbitorii acestei editii se numara: Felix Tataru (General Director, GMP Group), Ioana Manoiu (Managing Partner, GMP PR),... mai mult
Marti, 05 Noiembrie 2013, ora 14:15