Ești pasionat de lumea antreprenoriatului și vrei să afli secretele succesului de la persoane din domeniu? Participa la evenimentul organizat de Ziare.com “Antreprenoriatul Profesie vs Vocație:
Numărul atacurilor de tip smishing în România a crescut de peste şase ori în 2023 în comparaţie cu anul anterior, potrivit unei analize interne realizate de sendSMS, iar în primele luni din
Quarterly Report, evenimentul #1 pentru companii la BVB, marca Ziare.com, alături de partenerul principal TradeVille, care a avut loc luni, 11 decembrie, a bifat o nouă ediție de succes. Peste 100
Un studiu publicat de Banca Centrală Europeană (BCE) sugerează că băncile din zona euro care vorbesc cel mai mult despre schimbările climatice sunt, de fapt, cele mai mari finanțatoare ale
Între 13 și 17 noiembrie este marcată la nivel european Săptămâna Europeană a Jocurilor de noroc în Siguranță (European Safer Gambling Week), o amplă campanie anuală având drept obiectiv
Gabriel Țecheră, Director Guvernanță Corporativă și Relația cu Investitorii la Transport Trade Services, a participat la Quarterly Report - evenimentul #1 pentru companii la BVB, unde a vorbit
Zi de zi, sute de mii de companii fac schimb de date în format electronic. Digitalizarea este unul dintre procesele cheie în companiile moderne. Sprijinind automatizarea, digitalizarea contribuie
Începutul e întotdeauna promițător, însă de puține ori se întâmplă ca scenariul creionat să fie și confirmat la final. Un factor important care influențează rezultatul este unul care,
Prin marketing digital, înțelegem crearea și distribuirea de conținut prin canale media digitale, cum ar fi site-uri web, rețele sociale, e-mail și aplicații mobile.
Interviurile de angajare sunt văzute de către companii, indiferent de mărimea lor și domeniul de activitate, drept etape esențiale în selecția personalului. Cu toate acestea, statistica
Asistența Call Center este o parte esențială a experienței clienților, iar calitatea acesteia este crucială pentru succesul unei companii. Din anii pandemiei, când interacțiunile clienților
București, 10 august 2022 – Data Revolt aniversează primii patru ani de activitate. Compania a ajuns în 2021 pe locul 7 în topul agențiilor digitale din România, după o creștere cu 69% a
Huawei a deschis in Romania hub-ul de coordonare a noua tari din regiune pentru serviciul Huawei Ads. Serviciul are ca scop constituirea unei noi modalitati de comunicare intre partenerii si
Divizia de Data Analytics & Insights din DWF a început o campanie națională de sprijinire a business-urilor cu prezență online, care au un site de tip lead generation, un magazin online sau un
Aproape fiecare aspect al vietii noastre se poate desfasura in online, de la comunicare, consultatii medicale, pana la shopping si divertisment. Dar una dintre cele mai importante schimbari a fost
Compania specializată în SMS Marketing & Mobile Advertising, sendSMS, adaugă în portofoliu o nouă integrare și un nou parteneriat cu SelectSoft, dezvoltator de soluții software integrate.
Numeroase companii au prioritizat pe durata pandemiei desfășurarea neîntreruptă a afacerii în detrimentul securității cibernetice. S-a traversat rapid un interval marcat de eforturi
Modul in care se realizeaza astazi vanzarile este profund diferit de cel in care se intamplau lucrurile in urma cu 2-3 ani. Cine crede ca se poate mentine la un nivel inalt bazandu-se doar pe
Al doilea an de pandemie a adus pentru Visma Software Romania crestere, dezvoltare si adaptare. In 2021, compania nordica a continuat planurile de expansiune cu o echipa mai mare, achizitionarea mai
Pentru multi oameni, apa si cafeaua sunt bauturile fara de care nu pot face fata sarcinilor cotidiene, mai ales la birou. Desi unele companii nu pun mare pret pe a le oferi angajatilor aceste bauturi
Anul 2021 a însemnat vânzări record pentru DABSTORE.ro, unul dintre cele mai noi magazine online lansate în România. Pentru prima dată de la înființare, DAB MSP, compania care deține
Orange România și SendSMS.ro au implementat cu succes prima campanie Chat Messages, care permite brandurilor să trimită clienților SMS-uri interactive cu funcționalități multimedia. Serviciul
În această eră când clientul este principalul motor al oricărui tip de business, succesul unei companii este, în mare parte, datorat unei soluții de tip CRM personalizată. Soluția software
In acest an, in ciuda crizelor de pe piata, se creeaza noi companii si multi alte business-uri sunt inca in curs de dezvoltare. Daca esti antreprenor si iti doresti sa ramai competitiv in piata, ar
Politica de recrutare a unei companii de top este una care pune accent pe doua elemente esentiale. Primul astfel de element este reprezentat de identificarea candidatilor cu cele mai bune competente
Munca a jucat dintotdeauna un rol important în viața noastră socială, dar niciodată la fel de mare ca în timpul pandemiei, când lunile de lockdown au afectat sănătatea emoțională a
Pentru a susține practicile flexibile de lucru necesare normalității post pandemice, companiile de pretutindeni apelează la utilizarea tehnologiei digitale. Deși giganții tehnologici, precum