Multi subestimeaza natura si puterea vindecatoare ce vine din esenta ei. Atunci cand exista si pozitivism, natura ofera remedii pentru aproape orice afectiune.
Extracte vegetale, organice, naturale - toate au o bogatie de nutrienti, de substante menite sa sustina viata, constribuind la bunastarea intregului organism, dar si a psihicului totodata.
Manicos este producatorul autohton de produse naturiste si cosmetice naturale pe baza de ingrediente atent alese care vine sa faca demonstratia afirmatiilor de mai sus.
Este un brand cu istorie, recunoscut pentru echilibrul pe care il ofera prin produsele sale.
Acesta se distinge prin variantele pe care le propune publicului la o varietate de produse care se disting prin parfumuri si consistente diverse, insa imbogatite de diverse substante chimice.
Pentru ca produsele naturiste sunt o optiune la care se recurge din ce in cel mai des, se cade ca si diversii conservanti si substante de pastrare a acestora sa fie selectate responsabil.
A fost si unul dintre obiectivele expertilor Manicos, care ofera astazi publicului interesat variante cat mai fidele a plantelor, cuprinse in recipiente speciale.
In locul parabenilor, a parfumurilor sintetice cu continut de alergeni, a colorantilor de sinteza, dar si a altor ingrediente sintetice pe care le intalnim in general in cazul cosmeticelor din comert, extractele vegetale sunt alegerea care face diferenta in cazul celor de la Manicos.
Manicos, din respect pentru natura... mai mult
Luni, 27 Aprilie 2020, ora 12:18
In ultimul deceniu, Clean Beauty a devenit un concept la moda cu ajutorul termenilor "fara parabeni", "fara sulfati", "organic" si altor termeni asemanatori. Nestiind CE si DE CE cumparam aceste produse, multe etichete au aparut fara sa aiba un mesaj clar in spate. Cat este marketing si ce este real?
Despre sulfati, parabeni, arome si coloranti sintetici, dar si despre diferenta dintre bio, organic si natural, am stat de vorba cu Haircare.ro, magazin de produse de ingrijire pentru par si piele.
Impreuna am analizat cele mai in voga logouri si ingrediente Clean Beauty si ce substante se ascund pe etichetele unor produse din trusele noastre de ingrijire!
CLEAN BEAUTY: Ce etichete sunt doar marketing si care sunt cele importante de urmarit?
Clean inseamna atunci cand un produs cosmetic sau de igiena este compus din ingrediente non-toxice, bazate pe plante, pentru a produce rezultatele dorite.
Definitiile conceptului Clean Beauty sunt subiective si adesea se schimba de la companie la companie. Prin ambalajul folosit sau modul in care listeaza ingredientele folosite, gasim o serie de logouri si simboluri care doresc incadrarea produselor in acest categorie.
Putem avea incredere in toate etichetele aparute? Pe scurt, nu. Pentru a ne familiariza cu acestea, trecem in revista cele mai des intalnite etichete din categoria Clean Beauty si selectam care sunt cele care au logouri certificate:
B I O ✔
Certificarea BIO atesta faptul ca produsele sau... mai mult
Joi, 13 Februarie 2020, ora 11:21
Produsele cosmetice din magazine, indiferent daca sunt fabricate in UE sau importate din tari terte, trebuie sa respecte in intregime Regulamentul privind produsele cosmetice, care asigura standarde de siguranta mai stricte si o informare mai buna a consumatorilor.
Cu peste 4 000 de producatori de cosmetice, dintre care multi aflati printre liderii mondiali in acest sector, industria cosmeticelor este un atu major al UE in contextul globalizarii economiei.
Acest sector creeaza, direct si indirect, peste 1,5 milioane de locuri de munca.
Modificari introduse de Regulamentul privind produsele cosmetice
Consolidarea cerintelor de siguranta pentru produsele cosmetice, in sensul ca producatorii trebuie sa respecte anumite cerinte la pregatirea unui raport privind siguranta unui produs inainte de introducerea lui pe piata, si introducerea notiunii de "persoana responsabila", astfel ca pe piata pot fi introduse doar produsele cosmetice pentru care o persoana juridica sau fizica este desemnata in UE drept "persoana responsabila", sunt printre cele mai importante modificari introduse de Regulamentul privind produsele cosmetice adoptat de Consiliu si de Parlament in 2009.
Noul regulament privind produsele cosmetice permite identificarea cu exactitate a persoanei responsabile si precizeaza clar obligatiile acesteia. In caz de inspectie a autoritatilor nationale de supraveghere a pietei, persoana responsabila trebuie sa aiba dosarul cu informatii despre produs... mai mult
Vineri, 12 Iulie 2013, ora 13:42