Inscrierile in cea mai mare competitie a magazinelor online din Romania se apropie de final. Tu ai reusit sa-ti inscrii magazinul online?
Agentia de SEO DWF organizeaza un webinar cu fondatorul GPeC si cu castigatorul galei de anul trecut pentru a-ti clarifica procesul prin care sa-ti pregatesti magazinul online pentru competitia GPeC.
Sorin Draghici, managing partner la DWF va fi gazda webinarului de marti, 26 mai, ora 12:00, iar invitatii sunt:
● Andrei Radu, Fondator GPEC;
● Daniel Craciun, CEO Lensa, castigator al premiului magazinul Anului in E-Commerce 2019 GPEC;
● Mihai Vinatoru, Managing Partner DWF si membru in juriul GPEC de 5 ani.
Afla din acest webinar ce trebuie sa faci pentru a te inscrie in competitia GPEC si cum poti beneficia la maximum de aceasta experienta.
Invitatii vor raspunde intrebarilor tale prin vocea organizatorului, a juratului si a participantului.
Inscrie-te aici si vei primi pe mail linkul de Zoom pentru webinar. Daca nu il poti vedea live, nu-ti face griji. Il vei primi pe mail ulterior daca te inscrii.
Despre competitia GPeC
Peste 1.000 de magazine online unice au fost inscrise in Competitia GPeC in cele 14 editii de pana acum, iar 93% dintre ele au considerat participarea extrem de utila pentru dezvoltarea afacerii lor.
Iata de ce:
● Website-urile magazinelor online sunt evaluate de 30 de experti in E-Commerce si Digital Marketing prin peste 200 de criterii esentiale care vizeaza: User... mai mult
Vineri, 22 Mai 2020, ora 14:27
Editia aniversara GPeC de 15 ani a inceput cu pornirea inscrielor pentru doua evenimente majore din portofoliul GPeC: Competitia Magazinelor Online si GPeC SUMMIT - evenimentul de referinta in E-Commerce si Digital Marketing care se va desfasura pe 2 noiembrie 2020 la Sala Mare a Teatrului National Bucuresti.
Cu o traditie de 15 ani, GPeC este considerata cea mai importanta serie de evenimente, comunitate si resurse E-Commerce & Marketing Online din Romania si Europa de Est.
Competitia GPeC - cel mai complex Benchmark E-Commerce si cea mai utila resursa a magazinelor online pentru a-si optimiza website-urile
"Cu totii traversam o perioada nefasta cauzata de pandemia COVID-19, dar nu trebuie sa predam armele si sa capitulam.
De aceea, sfatul nostru pentru magazinele online este sa foloseasca acest interval de timp pentru a-si optimiza website-urile, pentru a primi recomandari avizate de la expertii din Juriul GPeC si, astfel, pentru a-si creste rata de conversie", spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
30 de specialisti cu experienta in E-Commerce si Digital Marketing - membri in Juriul Competitiei GPeC - analizeaza magazinele online inscrise in Competitie prin peste 200 de criterii de evaluare general valabile la nivel international, care vizeaza:
- User Experience - ergonomia website-ului atat pe Mobile, cat si pe Desktop pentru asigurarea unei experiente facile si intuitive de navigare
- Functionalitatile website-ului - functionarea corecta si... mai mult
Luni, 13 Aprilie 2020, ora 16:52
Lansam un apel catre toate antreprenoarele! Pentru a onora Ziua Internationala a Femeii, Visa (NYSE: V) lanseaza initiativa Visa Everywhere Initiative: Editia globala pentru femei, prin care isi exprima sustinerea pentru antreprenoriatul feminin.
Programul global invita antreprenoarele din intreaga lume sa intre in competitiile FinTech si Impact Social pentru sansa de a castiga cate 100.000 de dolari la fiecare dintre cele doua provocari. Programul se va incheia cu un eveniment care va avea loc la debutul Cupei Mondiale de Fotbal Feminin FIFA din Franta 2019™.
"Peste 163 de milioane de femei din intreaga lume si-au deschis propria afacere in ultimii cinci ani, insemnand pana la 37% din forta de munca. Antreprenoriatul feminin este in crestere si Visa este hotarata sa inspire si alte femei sa depaseasca barierele cu ajutorul platformelor precum Visa Everywhere Initiative," a declarat Lynne Biggar, Director Marketing si Comunicare in cadrul Visa.
Inca din 2015, Visa Everywhere Initiative (VEI) a venit cu solutii vizionare pentru viitorul comertului si al platilor.
Programul se deruleaza la nivel regional in 75 de tari si a acordat premii in bani, mentorat si acces la clientii si partenerii Visa unui numar de peste 70 de startup-uri importante.
Acum, in premiera, programul va trece de la evenimente regionale la un program global, axat pe FinTech si Impact Social pentru a aduce in lumina reflectoarelor milioanele de femei lideri in afaceri, care nu beneficiaza... mai mult
Vineri, 08 Martie 2019, ora 14:07
Sony World Photography, organizata de World Photography Organisation, este una dintre cele mai populare competitii de fotografie din lume. Anul aceasta a marcat cea de-a unsprezecea editie la care s-au inscris 320.000 de persoane din 200 de tari.
Premiul Romania National Award a fost castigat, anul acesta, de un fotograf originar din Bucovina. Il cheama Nicu Spinu, este stabilit in Iasi si fotografia sa, "The boot", a fost desemnata de juriu drept cea mai buna imagine realizata de un fotograf roman. Acesta va fi premiat cu cea mai noua aparatura pentru fotografie si, de asemenea, lucrarea sa va fi prezentata la expozitia Sony World Photography Awards din Londra, care are loc intre 20 aprilie si 6 mai. In plus, lucrarile castigatoare vor fi publicate in catalogul anual dedicat castigatorilor.
Vzi aici imaginea si afla povestea unei fotografii pe care toata lumea o va vedea ...citeste mai departe despre "Un roman a castigat o competitie importanta de fotografie" pe Ziare.com mai mult
Marti, 20 Martie 2018, ora 22:51
Echipa CSRmedia.ro a dat startul inscrierilor in cea de-a patra editie a competitiei Romanian CSR Awards®. Evenimentul este dedicat exclusiv companiilor din Romania, indiferent de numarul de angajati sau domeniul de activitate.
Inscrierile in competitie se pot face pana pe 4 martie, ora 24:00! Dupa incheierea perioadei de inscriere, in intervalul 7 -21 martie juriul va delibera si va desemna proiectele castigatoare.
Premiile vor fi acordate in cadrul unei Gale de Premiere - Romanian CSR Awards® ce va avea loc la inceputul lunii aprilie. Companiile vor putea inscrie cate un proiect in fiecare categorie a competitiei. Inscrierea proiectelor in competitie se face prin completarea formularului disponibil pe site-ul dedicat evenimentului www.CSRawards.ro
"Competitia reprezinta deja un eveniment de referinta in domeniul Responsabilitatii Sociale din tara noastra. Romanian CSR Awards aduce in fata publicului proiectele de responsabilitate sociala care s-au remarcat in 2015 si reprezinta o recunoastere a eforturilor companiilor pentru sustinerea comunitatilor in care activeaza", a declarat Lacramioara Botezatu, Director Executiv al CSR Media Network, intr-un comunicat remis Business24.ro.
In cadrul Galei de Premiere Romanian CSR Awards® vor fi premiate campaniile care au dus la imbunatatirea si chiar schimbarea in bine, pe termen lung, a calitatii vietii angajatilor, clientilor si comunitatilor in care companiile activeaza.
Pentri inscrierea in competitie sunt... mai mult
Miercuri, 24 Februarie 2016, ora 17:45
Cea de-a doua editie "Who's King in Public SpeaKING?", un eveniment de public speaking unic in Romania, se va desfasura sambata, 19 decembrie, la Caro Hotel.
Evenimentul este creat urmand conceptul show-urilor TV live, asa cum este "Vocea Romaniei", in care concurentii se "intrec live in speech-uri", iar publicul si juriul decid pe loc cine merge mai departe.
"Who's King in Public SpeaKING?" este o competitie in premiera, in care 12 manageri de top, antreprenori si prefesionisti din diverse industrii, antrenati de echipa SELFTRUST Academy se dueleaza pentru marele trofeu: cel mai bun speaker!
In prima etapa, fiecare dintre cei 12 concurenti va sustine un speech pregatit, de 5 minute si 5 secunde pe tema "Arta este pentru oricine". Cei mai votati 8 concurenti vor merge mai departe in Etapa 2. Acestia se vor intrece doi cate doi si vor sustine speech-uri spontane, pe teme pe care le vor extrage pe loc.
Cei mai populari 4 concurenti vor ajunge in Marea Finala, un mix intre cele 2 runde anterioare: provocarea celor 4 fantastici va fi de a sustine un speech spontan, pe tema "Nu am venit sa tin un discurs", folosind mai multe cuvinte pe care le vor alege pe loc.
Programul evenimentului este urmatorul:
09:30 - 10:10 Inregistrare participanti& Welcome Coffee
10:10 - 10:40 Intro speech
10:40 - 11:30 Runda 1: 6 speech-uri pregatite (Partea I)
11:30 - 11:50 Coffee Break si Networking
11:50 - 13:00 Runda 2: 6 speech-uri pregatite (Partea II)
Alegerea... mai mult
Marti, 15 Decembrie 2015, ora 16:03
FTC (FIRST Tech Challenge: Competitia de Tehnologie FIRST) este un concurs american la origine in care elevii de liceu construiesc roboti pentru a participa la diverse jocuri.
Peste 4.500 de echipe participa in acest concurs anual, iar 128 dintre ele sunt invitate sa ia parte la campionatul mondial ce are loc in St. Louis, Missouri, SUA. Pentru a primi o invitatie la acest concurs, o echipa trebuie sa castige un campionat regional - lucru pe care echipa Scolii Americane l-a indeplinit cu succes la Praga intre 27 si 28 februarie.
Concursul ce a avut loc acolo s-a bucurat de participarea a 13 echipe din 12 tari diferite: cate o echipa din Cehia, Albania, Austria, Arabia Saudita, Rusia, Turcia, Muntenegru, Macedonia, Bulgaria, Polonia si Italia si doua din Romania- AISB si Tudor Vianu (Auto Vortex).
Pentru a construi un robot ce poate fi inclus intr-un asemenea concurs, echipa AISB s-a intalnit in fiecare saptamana incepand din septembrie 2014. Munca elevilor nu consta numai in constructie: robotul trebuie programat, echipa se antreneaza pentru a-l conduce, toata munca trebuie documentata intr-un jurnal si trebuie create si materiale promotionale pentru promovarea echipei.
Nici concursul nu este tocmai o experienta relaxanta: in afara de a conduce robotul, este necesara repararea micilor stricaciuni ce apar chiar inaintea unui meci, programarea robotului, intelegerea strategiilor celorlalte echipe pentru succesul propriei echipe. Adaugand la toate acestea... mai mult
Marti, 17 Martie 2015, ora 11:16
Cat de repede se poate transforma cineva care n-a vorbit niciodata in public intr-un speaker plin de incredere si carisma? Pe 16 noiembrie, la Institutul Cultural Roman, intre orele 12:30 - 17:00, are loc cea mai curajoasa competitie de public speaking din Romania: "Totul pe O Carte".
Evenimentul aduce impreuna profesionisti din diverse domenii, avand in comun motivatia de a deveni speakeri de succes.
"Totul pe O Carte" este o competitie, cu absolventi ai cursului de public speaking al Self Trust Academy, "Nu Am Venit sa Tin un Discurs", care vor arata cat de repede poate avea loc schimbarea, in numai 2 saptamani de curs:
- de la emotii greu de stapanit la emotii "imblanzite", care dau viata unui discurs
- de la gesturi fara forta la un limbaj nonverbal care pune punctul pe "i" intr-un speech
- de la oameni cu zero experienta in public speaking la speakeri care pot tine un discurs pe orice subiect
In timpul competitiei, publicul va avea posibilitatea de a transmite pareri si sugestii legat deprezentarile urmarite si va asista lafeedback-ullive oferit de trainerii Self Trust Academy, pentru fiecare prezentare in parte. De asemenea, trainerii Self Trust Academy, Alin Comsa si Andrei Dunuta, vor oferi un workshop despre public speaking si vanzari.
3 motive pentru a participa la "Totul pe o Carte":
INSPIRATIE & MOTIVATIE
Vei fi alaturi de lideri autentici, care te vor inspira sa-ti depasesti limitele si sa devii mai increzator in propriile forte, dar... mai mult
Luni, 10 Noiembrie 2014, ora 12:30
Romania participa, pentru al treilea an, la una dintre cele mai mari competitii internationale din sectorul industriilor creative, Creative Business Cup (CBC), care va avea loc la Copenhaga, Danemarca, intre 17 si 19 noiembrie 2014.
Cei mai creativi anteprenori romani isi pot pune la bataie ideile pentru premii in valoare de 100.000 de dolari si expunere in mediul international de afaceri, in fata unor posibili investitori si parteneri. Circa 300 de start-up-uri din 60 de tari - fiecare tara organizeaza propria selectie pentru a desemna finalistii - sunt asteptate la editia de anul acesta.
La Creative Business Cup 2014 intra in concurs cele mai bune idei din 60 de tari, inclusiv din Romania, in domeniile: design, arhitectura, arte si mestesuguri, publicitate, film, video si fotografie, artele spectacolului, muzica, moda, gastronomie, edituri si presa, radio si televiziune, software, aplicatii pe computer si publicatii virtuale, jucarii si jocuri.
Inscrierile in competitie s-au prelungit pana pe 20 septembrie
In Romania, selectia nationala este organizata de Creative Seeds, promotor al comunitatii creative romanesti independente. Inscrierile pentru Creative Business Cup Romania au demarat in luna iunie si se prelungesc pana pe 20 septembrie 2014, pentru a permite cat mai multor antreprenori sa-si inscrie ideile in concurs.
Participantii trebuie sa completeze un plan de afaceri bazat pe cifre si propuneri concrete, care ar trebui sa-i convinga pe... mai mult
Vineri, 08 August 2014, ora 13:00