Din cauza epidemiei de coronavirus nu va exista un pavilion chinez la editia din acest an a Salonului jucariilor de la New York, iar problemele cu care se confrunta cea de-a doua economie mondiala se resimt si asupra vanzarilor de jucarii, transmite AFP.
Productia Chinei, de departe cel mai mare producator mondial de jucarii, a incetinit brusc pe masura ce activitatea a fost paralizata de epidemia de coronvirus care a provocat decesul a aproximativ 2.600 de persoane si s-a raspandit in mai multe tari, dand nastere la temeri referitoare la o pandemie.
In conditiile in care 25.000 de reprezentanti ai industriei jucariilor se vor reuni saptamana aceasta la New York pentru cel mai mare salon organizat in cele doua Americi, participantii se vor confrunta cu un subiect mai putin vesel: o grava criza de sanatate si efectele sale asupra celui mai mare producator mondial de bunuri de consum.
Din fericire pentru sectorul jucariilor, coronavirusul a lovit dupa sezonul crucial al sarbatorilor de sfarsit de an. Insa masura in care China produce aproximativ 85% din jucariile vandute in SUA, anumite produse ar putea fi victima unei epuizarii stocurilor in vara acestui an.
Epidemia de coronavirus "va avea un efect major la nivel mondial", a declarat Isaac Larian, director general la MGA Entertainment, adaugand ca in prezent firma a recurs la rezervele sale pentru a putea sa isi aprovizioneze clientii cu papusi "LOL Surprise", unul din cele mai bine vandute produse ale... mai mult
Marti, 25 Februarie 2020, ora 11:54
Doi adolescenti americani de 17 ani, Allan Maman si Cooper Weiss, au construit pe parcursul ultimelor luni un mic imperiu in domeniul jucariilor antistres, care le-a adus deja castiguri de sute de mii de dolari.
Totul a inceput toamna trecuta, cand Maman, elev in ultimul an la un liceu din Armonk, New York, cauta pe Internet ceva care sa il ajute cu ADHD (tulburare hiperactiva cu deficit de atentie), scrie Business Insider.
Asa a descoperit pe Kickstarter o campanie de finantare pentru o jucarie de birou care stransese 6 milioane de dolari. Cum gadgetul avea sa fie livrat abia peste sase luni, Maman a decis sa caute ceva similar pe site-uri ca Etsy, unde particulari si magazine vindeau jucarii fidget spinner realizate cu imprimante 3D.
Tanarul a observat ca nu exista nicio companie care sa le produca in masa si, deoarece liceul sau avea o imprimanta 3D, s-a gandit ca poate sa o faca chiar el. Impreuna cu colegul sau Cooper Weiss, cu care crease anterior o aplicatie pentru viitorii studenti, a inceput productia in laboratorul de stiinte al scolii lor.
Fidget spinner, un gadget antistres care exista sub diferite forme inca din anii '90, a fost propulsat de curand la statutul de jucaria momentului. O contributie importanta la acest fenomen au avut si Maman si Weiss.
Jucariile realizate de ei, vandute cu 25 de dolari bucata, s-au bucurat de succes printre colegii lor, iar cei doi au inceput sa faca in jur de 500 de dolari pe zi.
Cand conducerea scolii i-a... mai mult
Sambata, 15 Iulie 2017, ora 14:06
Drama refugiatilor care sosesc zilnic cu miile in Europa nu a lasat insensibile nici marile companii, cum e Google sau Volkswagen.
In ultima vreme, acestea au donat milioane de dolari organizatiilor care ofera adapost, apa, macare si asistenta medicala refugiatilor, relateaza CNN.
Google, de exemplu, a donat deja 1,1 milioane de dolari, Audi 1 milion de dolari, iar Goldman Sachs 2 milioane de dolari. Au mai donat si Zara, Ericsson, Volvo sau H&M.
In numai sase zile, de la oameni de afaceri si companii s-au strans 17 milioane de dolari.
Uber s-a oferit sa trimita soferi care sa colecteze haine si jucarii donate din 20 de tari.
Un consul ...citeste mai departe despre "Criza imigrantilor: Marile companii, alaturi de refugiati - ce le ofera" pe Ziare.com mai mult
Sambata, 12 Septembrie 2015, ora 12:38
Compania daneza Lego Group a obtinut titlul de cel mai mare producator de jucarii din lume, tinand cont de venituri si profit. In primele sase luni ale anului, filmul "Lego" a ajutat la cresterea vanzarilor cu 11%.
"Suntem incantati de aceasta receptivitate fata de produsele noastre, datorata filmului Lego", a declarat directorul John Goodwin, potrivit CNN.
Vanzarile din Europa, America si Asia au crescut cu doua cifre, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Danezii au trecut in fara rivalului Mattel, compania producatoare a ...citeste mai departe despre "Lego, lider pe piata jucariilor" pe Ziare.com mai mult
Sambata, 06 Septembrie 2014, ora 12:08
Maxi Toys, unul dintre cei mai puternici retaileri de jucarii din Europa va deschide primul magazin in Romania pe data de 20 iulie. Magazinul, cu o suprafata de 300 mp va fi deschis in Militari Shopping si va aduce pentru prima data in Romania o colectie de peste 2000 de jucarii, din care peste 30% branduri proprii.
Reteaua Maxi Toys va fi dezvoltata de compania Nicoro Trading, care detine drepturile de francizare pentru Romania, Republica Moldova, Bulgaria, Serbia si Ungaria. Prezenta pe piata din Romania din 1994, compania Nicoro Trading este unul dintre cei mai importanti distribuitori de jucarii la nivel national. Reteaua de distributie include hipermarketuri, benzinarii si magazine specializate.
"Investitia in lansarea unei noi retele de retail in jucarii vine ca urmare a experientei de 20 de ani in acest domeniu pe care o are echipa Nicoro. Credem ca parintii au nevoie de mai multe optiuni atunci cand cumpara jucarii, iar noi venim cu un concept de succes, care a trecut testul timpului in piete extrem de competitive. Scopul nostru este sa oferim jucarii de calitate, cu valoare educativa ridicata, adaptate bugetelor cumparatorilor din Romania" a declarat Mihai Frangulea, director general al Nicoro Trading.
Lantul de magazine Maxi Toys detine, in prezent, 280 de magazine de retail, in Belgia, Luxemburg, Franta, Elvetia si Italia. Din 1997, Maxi Toys este parte a consortiului Blokker Holding, cu cifra de afaceri anuala de aproape 3 miliarde de euro. Din... mai mult
Marti, 15 Iulie 2014, ora 14:30
Traim intr-o perioada in care computerul pune din ce in ce mai mult stapanire pe activitatile umane, devenind o unealta prezenta in aproape toate domeniile de activitate. Copiii sunt atrasi de mirajul computerului de la varste fragede.
Nu contestam dorinta lor de cunoastere si aviditatea din ce in ce mai evident pentru nou, dar paote ar fi bine sa le oferim jucarii adecvate varstei, prin care isi pot dezvolta personalitatea mult mai bine decat utilizand jocurile pe computer.
Una dintre variantele propuse de producatorii de jucarii ar fi jocurile de tip LEGO. Acestea sunt oportune pentru copiii care au varste de 2-3 ani, pana la 10-12 ani. Prin intermediul acestor jucarii inteligente, copiii isi dezvolta nu numai abilitati de manipulare, ci si creativitatea. O alta oportunitate pe care o oafera jucariile LEGo este aceea ca pot fi utilizate la infinit, afera o multitudine de posibilitati de ansamblare, pot fi utilizate de catre un singur copil sau de un grup de 3-4 copii care relationeaza si comunica pentru a dezvolta noi jocuri, pentru a concepe noi modalitati de joc, dezvoltandu-si creativitatea in mod constant, indiferent de varsta.
Pentru acelasi nivel de varsta sunt realizate jocurile lego duplo, cu un colorit variat, asemanator diferitelor obiecte din viata reala, permitandu-i copilului de 3-4 ani sa isi exprime ingeniozitatea atat in realizarea unor ansamblari ingenioase, cat si in utilizarea figurilor obtinute in jocuri creative alaturi de parinti sau de... mai mult
Miercuri, 11 Iunie 2014, ora 10:21
Piata jucariilor din Romania va creste in 2014 cu aproximativ 20%, in contextul in care companiile care activeaza in aceasta industrie isi promoveaza tot mai agresiv produsele si anunta promotii tot mai dese.
Valoarea piatei de jucarii din Romania ar putea urca anul acesta la aproximativ 120 de milioane de euro. Cele mai multe promotii si oferte vor veni in 2014 din partea magazinelor online de profil, conform estimarilor TOYZ.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de jucarii din Romania.
"In prezent se vand foarte bine produsele care se pot conecta la gadget-uri, cum sunt, spre exemplu, elicopterele care pot fi controlate cu tableta sau cu telefonul mobil, sau produsele, figurinele, care au corespondent intr-un joc online. Cat priveste sezonalitatea acestui business, iarna se vand mai bine jucariile pentru interior, dar si saniile, schiurile sau patinele, iar primavara si vara, jucariile destinate activitatilor in aer liber: premergatoare, biciclete, triciclete, masinute cu pedale, role si asa mai departe", a declarat Mihai Patrascu, CEO TOYZ.ro.
Valoarea medie a comenzilor, circa 100 de lei
Romanii cumpara jucarii, in medie, de trei pana la cinci ori pe an, iar cosul mediu la o singura comanda are o valoare de circa 100 de lei.
"O valoare cu mult sub cea inregistrata la nivel european. Vanzarile de jucarii au in Romania un potential de crestere foarte mare. La noi, vanzarile sunt foarte slabe in comparatie cu tarile din vestul Europei. Spre... mai mult
Joi, 06 Februarie 2014, ora 17:20
Primele pozitii in clasamentul celor mai profitabile companii din industria jocurilor si jucariilor sunt ocupate de trei firme din Sfantu Gheorghe. Recordul in ceea ce priveste profitul brut obtinut anul trecut in detine, insa, "D-Toys" cu 2,59 milioane de lei (580.000 de euro) in conditiile in care urmatorul clasat, From Products, a raportat, pentru 2012, un profit de 695.263 de lei (156.000 de euro).
Business24 prezinta topul celor mai profitabile intreprinderi mijlocii din industria jucariilor pentru anul 2012, potrivit unui clasament realizat de Consiliul National pentru IMM-uri (CNIPMMR):
Locul 1: Locul 1: D-Toys: 2,59 milioane de lei (580.000 de euro)
Firma D-Toys din Sfantu Gheorghe, Covasna, ocupa primul loc in clasamentul celor mai profitabile companii din aceasta industrie in anul 2012. Raportat la o cifra de afaceri de 13,3 milioane de lei (2,99 milioane de euro), D-Toys a obtinut un profit record fata de media industriei din care face parte. Practic, firma a raportat un profit de patru ori mai mare decat urmatoarea clasata, From Products.
D-Toys si-a inceput activitatea in anul 2001, fiind specializata in productia de jocuri tip puzzle, jocuri educative si colective precum si in importul si distributia de jucarii.
Produsele D-TOYS se comercializeaza si in marile retele de magazine ca Metro, Selgros, Carrefour, Cora, Rewe, Auchan etc. In prezent, jucariile sunt exportate in peste 15 tari.
Locul 2: From Product SRL: 695 de mii de lei... mai mult
Joi, 21 Noiembrie 2013, ora 08:04
Cele mai multe companii fac profit prin modalitati evidente. Google obtine multi bani din publicitate, Apple din vanzarea de iPhone-uri si iPad-uri, iar retaileri precum Gap din comercializarea hainelor si a altor produse.
Insa, uneori, o companie gaseste metode surprinzatoare sau mai putin conventionale pentru a-si rotunji veniturile. De multe ori, aceste metode alternative sunt rezultatul unei competitii acerbe, care forteaza organizatiile sa gandeasca creativ pentru a supravietui.
Urmatoarele companii, prezentate de Huffington Post, castiga bani din activitati mai putin obisnuite raportat la profilul lor de activitate.
1. McDonald's obtine cea mai mare parte din profit din chirii, nu din vanzarea de mancare. Inca din anii '50, compania a demarat o serie de achizitii de active imobiliare, pe care le-a inchiriat apoi pentru restaurantele in sistem de franciza.
2. Lucasfilm a incasat mai mult din vanzarea jucariilor inspirate din seria Star Wars decat din filmele propriu-zise. Doar in 2011, jucariile si jocurile Star Wars au adus un castig de 1,5 miliarde de dolari.
Citeste mai multe despre Metode surprinzatoare prin care companiile fac bani pe Ziare.com. mai mult
Duminica, 18 August 2013, ora 09:43