TeCOMM, Evenimentul Premium de Comert Electronic din Europa de Est este SOLD OUT! In fiecare an continutul de calitate, tematicile complexe si speakerii inediti contureaza evenimentul dedicat proprietarilor de magazine online si profesionistilor din eCommerce.
7 si 8 martie devin zilele eCommerce-ului in Bucuresti la Radisson Blu Hotel***** unde peste 350 participanti vor lua parte la +20 prezentari, purtate pe 4 scene in cadrul Conferintei Plenare si a Workshop-urilor TeCOMM.
Structura evenimentului
Timp de doua zile, profesionistii din eCommerce se reunesc pentru a dezbate subiecte actuale, sa identifice problemele din industria de comert electronic si sa ofere solutii personalizate si eficiente.
Intre 7 si 8 martie, Bucuresti devine punctul de intalnire al profesionistilor din eCommerce ce vin sa afle ultimele noutati in materie de digitalizare, inteligenta artificiala si strategii de marketing.
Ziua I - Conferinta plenara (prezentari ample, dezbateri concrete, subiecte inedite)
Cei mai mari jucatori de pe piata din eCommerce din lume vin la TeCOMM sa imparta din know-how-ul dobandit prin intermediul strategiilor aplicate, a provocarilor intampinate si nu in ultimul rand, a experientei dobandita in urma anilor de activitate.
Tematicile de actualitate vor fi purtate de reprezentantii companiilor premium precum eBay, Site Tunners, Google, eMAG, C-Solution, Liquidity Services, Holition, DHL sau NETOPIA Romania.
Ziua II - Workshopuri (accentul cade... mai mult
Marti, 06 Martie 2018, ora 12:09
Magazinele online mai au 7 zile la dispozitie pentru inscrierile la cel mai important eveniment de comert electronic din Romania, care se va desfasura in Bucuresti, in zilele de 26-28 mai, reunind unii dintre cei mai buni speakeri romani si internationali.
In cele 3 zile de eveniment, peste 40 de specialisti in e-commerce, romani si internationali, vor urca pe scena la GPeC Summit.
Chris Goward, Presedinte si CEOWiderFunnel, este creierul din spatele metodelor LIFT™ si Kaizen™ si a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienti precum Google, Electronic Arts, Magento sau BuildDirect.com. Acesta vine pentru prima oara in Bucuresti, la GPeC Summit, unde va sustine atat o prezentare in cadrul Conferintei din 26 Mai, cat si un workshop de optimizare a conversiilor in ziua de 27 Mai.
De asemenea, este invitat si Jacob Kildebogaard, cel care coordoneaza serviciile de PPC si Analytics pentru agentia de marketing online scandinava,Webjuice.dk , la care este co-fondator.
Caroline Hey, International Business Manager laFACT-finder , Europe's Leading Conversion Engine va vorbi pentru prima oara in Romania la GPeC Summit despre cum pot magazinele online sa transforme vizitatorii in clienti.
Pe langa specialistii internationali,lista speakerilor romani este impresionantadin punct de vedere al numelor invitatilor care vor sustine prezentari, workshopuri sau vor fi prezenti in panel-urile de dezbatere publica: Radu Butufei (Carrefour Romania), Claudia... mai mult
Joi, 15 Mai 2014, ora 11:11
Grupul de internet american Yahoo! a anuntat, miercuri, ca a cumparat platforma de comert electronic Lexity, aceasta fiind cea de-a 20-a achizitie de cand conducerea companiei a fost preluata de Marissa Mayer.
Valoarea tranzactiei nu a fost insa dezvaluita, scrie AFP.
Lexity este un start-up lansat in urma cu patru ani de Amit Kumar, un fost angajat al Yahoo!. Lexity este o aplicatie software care ajuta companiile mici sa atraga consumatori si sa le satisfaca cerintele acestora. Lexity are mii de clienti in 114 tari.
Oficialii Yahoo! au anuntat ca, intr-o prima faza, Lexity va continua sa functioneze intr-un mod independent. "Pe termen mediu, ne-am propus sa integram aceasta aplicatie in oferta Yahoo! de servicii destinate micilor companii", au mai spus acestia.
Achizitia face parte din incercarea grupului de a-si revigora imaginea si a atrage mai multi tineri, sub conducerea actualului director general al companiei, Marissa Mayer.
Ce "cumparaturi" a mai facut Yahoo
Astfel, la inceputul lunii iulie, Yahoo! a anuntat ca a cumparat compania Qwiki, care dezvolta o aplicatie ce ii ajuta pe detinatorii de smartphone sa realizeze propriile filme cu ajutorul fotografiilor si clipurilor lor.
Totodata, in luna mai, Yahoo! a anuntat ca va prelua Tumblr, serviciu care gazduieste 108 milioane de bloguri, pentru 1,1 miliarde de dolari, dupa cum a relatat la momentul respectiv Bloomberg. Tranzactia urmeaza sa fie finalizata in a doua jumatate a lui 2013, conform... mai mult
Joi, 01 August 2013, ora 12:47
Google a abandonat planurile de a lansa un card fizic, Google Wallet, care a fost in dezvoltare in ultimul an.
AllThingsD scrie ca decizie Google vine la scurt timp dupa ce Osama Bedier, seful proiectului Google Wallet, a anuntat ca paraseste compania, chiar cu o saptamana inainte de marea conferinta a dezvoltatorilor Google, arata Arstechnica.
Google a dezvoltat initial cardul ca o modalitate de plata pentru tranzactii, prin intermediul tehnologiei NFC, atunci cand acestea n-ar fi fost posibile prin intermediul smartphone-ului sau prin intermediul unui terminal dedicat.
Pleacarea sefului de proiect Google Wallet a fost anuntata miercuri, iar oficialii companiei nu au anuntat un inlocuitor pentru pozitia ramasa libera.
Profitul Google a crescut in primul trimestru al acestui an cu 16%, la 3,35 miliarde de dolari, cu venituri in crestere, in timp ce pretul publicitatii vandute pe site-uri si prin aplicatii mobile a continuat sa scada, chiar daca mai lent decat in trimestrele anterioare.
O parte mai mare a activitatii pe motorul de cautare online al Google vine de pe smartphone-uri si tablete, segment pe care publicitatea este in general mai ieftina decat cea care tinteste utilizatorii de PC-uri.
Google avea la sfarsitul primului trimestru lichiditati de 50,1 miliarde de dolari, in urcare de la 48 de miliarde de dolari la finele anului trecut. mai mult
Duminica, 12 Mai 2013, ora 11:10
Platile online prin intermediul cardului bancar au fost privite, la inceput, cu temere de catre consumatori, dar astazi nu exista serviciu sau produs care sa nu poate fi platit prin aceasta metoda.
In acelasi mod, tehnologia pentru platile digitale prin intermediul telefonului mobil exista deja, iar provocarea retailerilor este de a convinge publicul ca este sigura.
Platile prin intermediul telefonului mobil ofera consumatorului posibilitatea de a plati rapid si comod in acelasi timp, a declarat Phil Curtis, directorul general al First Data Solutions, citat de Travolutions.
Oficialul companiei a declarat ca factorul principal care contribuie la adoptarea tehnologiilor care asigura plati rapide, precum cele de tip NFC (o tehnologie care functioneaza la nivelul smartphone-urilor si care permite plata prin intermediul acestor dispozitive), este un raspuns la cererea consumatorilor pentru tranzactiile de tip contactless.
"Din punctul meu de vedere, consumatorul nu stie nimic despre aceste tehnologii. Consumatorul foloseste ceea ce i se ofera", a spus Phil Curtis.
"Multe dintre lucrurile de care avem nevoie in prezent sunt guvernate de timp si de cat de ocupati sunt oamenii".
Curtis a spus ca dezvoltarea noilor dispozitive, precum smartphone-urilor si tabletele si utilizarea crescanda a Internetului, pentru cercetare si recomandare, prin intermediul retelelor sociale, schimba modul in care consumatorii apeleaza la firmele de turism.
First Data proceseaza... mai mult
Vineri, 05 Octombrie 2012, ora 18:10
Peste 100 de milioane de dolari vor ajunge in buzunarele hackerilor in perioada sarbatorilor de iarna, in urma cresterii volumului de achizitii online.
Shoppingul online din perioada sarbatorilor a crescut in acest an cu 10% fata de anul trecut, pana la aproximativ 30,9 miliarde de dolari cheltuiti deja pana acum, potrivit unui raport comScore.
Zile precum Cyber Monday sau Free Shippin Day, au generat vanzari de 1,25 miliarde de dolari, respectiv 1,72 miliarde de dolari. Practic, in patru zile de reduceri dedicate sarbatorilor de iarna au fost generate vanzari de peste un miliard de dolari pe zi.
Potrivit companiei de securitate F-Secure, infractorii informatici sunt mult mai activi in aceasta perioada si vor profita de neatentia cumparatorilor online, reusind sa fure peste 10 milioane de dolari, la cumparaturi totale estimate la o valoare de 60 de miliarde de dolari.
Practic, hotii online vor reusi sa fure aproximativ sase centi de la fiecare cumparator online.
Pentru a nu intra in categoria celor pagubiti, F-Secure le recomanda utilizatorilor online sa viziteze site-urile de cumparaturi in mod direct si nu prin intermediari, precum cautare pe Google, pentru ca exista riscul ca in loc de magazin sa intra pe un alt site, pirat, care copiaza intocmai originalul.
In fiecare ora exista 35 de atacuri informatice, potrivit F-Secure.
Urmareste infograficul de mai jos pentru mai multe informatii despre cum te poti proteja si ce inseamna infractionalitate... mai mult
Luni, 19 Decembrie 2011, ora 18:39