Numarul tranzactiilor online s-a majorat cu 25% saptamana trecuta, in timp ce valoarea medie a comenzilor efectuate a crescut 22% fata de acelasi interval din anul precedent, arata o statistica publicata, joi, de platforma MerchantPro.
La nivelul primelor trei saptamani din luna martie a acestui an a fost inregistrata o crestere de 18% a numarului de comenzi preluate de magazinele online din platforma fata de aceeasi perioada a lui 2019.
Numai in cursul saptamanii trecute (16 - 22 martie), saltul a fost de 25%, in timp ce, in prima saptamana a lunii martie (2 - 8 martie), dinamica s-a situat la plus 13%, comparativ cu perioada similara a anului trecut.
Potrivit sursei citate, in cele peste 1.000 de magazine online care functioneaza pe platforma MerchantPro se remarca o crestere semnificativa fata de anul anterior, "semn ca publicul se indreapta tot mai mult catre comenzile online pentru a-si satisface nevoile de trai si de adaptare la situatia actuala, de la produse de ingrijire, curatenie sau alimentare, pana la produse din categoriile fashion sau home&deco".
MerchantPro, platforma SaaS de e-commerce cunoscuta pana recent ca ShopMania BIZ, anunta lansarea unui program de sustinere a afacerilor locale cu operatiuni fizice, in cadrul caruia acestea sa poata lansa rapid magazine online prin care sa sprijine, cel putin partial, continuarea activitatii. Astfel, compania va aloca o parte din echipa sa pentru a asista afacerile locale cu magazine offline, puternic... mai mult
Joi, 26 Martie 2020, ora 15:12
Comenzile online de mancare romaneasca au crescut cu 120% in ultimul an iar in top se afla ciorba de vacuta, cartofii taranesti, papanasii, clatitele cu dulceata si micii, potrivit unei platforme online de comenzi.
"Bucataria romaneasca ocupa o pondere semnificativa din totalul numarului de comenzi pe care le inregistram pe platforma, iar cererea pentru astfel de preparate este in continua crestere. Observam ca mare parte dintre cele mai comandate preparate din aceasta categorie sunt asemanatoare cu cele pe care le savuram in copilarie. Cei mai multi dintre clientii nostri au un program incarcat, ce nu le ofera timpul necesar pregatirii acestor preparate, preferand astfel o comanda rapida acasa sau la birou", a declarat Andreea Petrisor, managing director Delivery Hero Romania, intr-un comunicat remis joi AGERPRES.
Pe primul loc in topul oraselor in care se comanda online preparate romanesti se afla Bucuresti, urmat de Brasov, Pitesti, Iasi si Timisoara.
In prezent, aproximativ 17% din totalul restaurantelor listate pe platforma foodpanda au specific traditional romanesc.
Din datele centralizate de companie, valoarea medie a unei astfel de comenzi este de 60 lei. De asemenea, cei mai multi dintre clientii foodpanda aleg sa comande preparate din bucataria romaneasca in jurul pranzului, iar cele mai multe comenzi se inregistreaza spre finalul saptamanii in zilele de joi, vineri si sambata.
Potrivit comunicatului, foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero,... mai mult
Joi, 05 Decembrie 2019, ora 12:04
Decembrie e luna cadourilor, ceea ce inseamna ca e o perioada aglomerata pentru comerciantii online. Chiar daca e bine sa comanzi din timp ca sa fii sigur ca vei intra in posesia lor cand ai nevoie, ce poti sa faci in cazul in care cumparaturile facute online intarzie foarte mult?
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) ii sfatuieste pe utilizatori ca, in cazul intarzierilor la livrarea unor bunuri comandate online, sa se adreseze direct comerciantilor, care au obligatia de a se asigura ca produsele ajung, in termenul agreat, la clientii lor, potrivit unui comunicat remis Ziare.com.
Bine de stiut
Iata ce sfaturi are ANCOM:
- Achizitionarea online a unor bunuri reprezinta un contract incheiat prin mijloace de comunicatie la distanta intre comercianti si persoana care comanda. De regula, prin acest contract, comerciantii se angajeaza fata de clientii lor sa furnizeze produsele comandate intr-un anumit termen.
- Expedierea bunurilor ...citeste mai departe despre "Ai facut o comanda online, dar intarzie foarte mult? Ce drepturi ai si unde poti face reclamatie" pe Ziare.com mai mult
Marti, 20 Decembrie 2016, ora 14:56
Sunteti in febra cumparaturilor pentru cadourile de Craciun si planuiti sa comandati online? Trebuie sa luati in calcul ca exista riscul ca surprizele pregatite sa nu ajunga inainte de Sarbatori.
Reprezentantii companiilor de unde se pot face comenzi online pentru cadouri sustin ca livrarea ar trebui sa dureze cel mult trei zile, insa recunosc ca termenul s-ar putea prelungi.
"Sunt multe comenzi in perioada aceasta... Poate sa se prelungeasca termenul, dar nu foarte mult... Totusi, pana la Craciun sunt trei saptamani", sustine un operator, potrivit Stirilor Pro Tv.
Motivul intarzierilor il reprezinta numarul foarte mare de comenzi, astfel ca firmele de curierat nu mai fac fata.
Spre exemplu, sunt cadouri comandate de Black Friday, in urma cu aproape doua ...citeste mai departe despre "Comandati online cadouri pentru Craciun? Grabiti-va, altfel ar putea ajunge dupa Sarbatori" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 07 Decembrie 2016, ora 11:50
Prezentul se confrunta cu o piata a autoturismelor in crestere, mai ales ca renumitul scandal al companiei Volkswagen a atras dupa sine o scadere a preturilor masinilor comercializate, dar si clienti care isi permit sa isi achizitioneze masini la costuri rentabile.
Remedierea defectiunilor din fabrica i-a pus pe cei mai multi proprietari de masini marca VW sa apeleze cu incredere la service-urile auto pentru verificari si inspectii periodice ale masinii.
Alaturi de service-urile auto, Depozitul Auto Online le-a oferit incredere soferilor ca masina pe care o conduc este in perfecta siguranta, datorita pieselor puse la dispozitie.
La un moment dat, o masina necesita implicare, costuri de reparare si implicit o mai buna mentenanta, ceea ce ii face pe soferi sa se confrunte des cu situatii in care schimba sau inlocuiesc piese uzate, piese stricate sau care nu isi mai indeplinesc functionalitatea.
Ajutorul in aceste situatii provine de la comerciantul din Romania care ofera peste 1.000.000 de piese si accesorii pentru masini apartinand celor mai recunoscute si uzuale marci din lume.
Program extins in mediul online pentru comenzi ale clientilor
"Numarul mare de comenzi pentru piese si accesorii auto ne-au ajutat sa ne dam seama ca trebuie sa le oferim clientilor suport non-stop pentru indeplinirea nevoilor masinii detinute.
In acest scop, am extins programul de lucru pentru comenzile online si pentru produsele care se afla in stoc, incat clientii nostri sa... mai mult
Miercuri, 24 Februarie 2016, ora 13:32
Radu Balaceanu, Country Manager al foodpanda Romania, este un tanar scolit in Rusia si cu experienta in una din cele mai importante companii de brokeraj din Sankt Petersburg.
A ales sa se intoarca in Romania pentru a transforma proiectul foodpanda Romania intr-un "eBay al comenzilor de mancare".
De cand a sosit la conducerea companiei, aplicatia pentru mobil foodpanda a fost descarcata de 5 milioane de utilizatori, a adus Black Friday la comanda online de mancare si s-a dovedit ca romanii cheltuie mai mult pe mancare: comanda medie online a crescut la 15 euro, chiar si intr-o perioada in care, traditional, romanii gatesc - de Craciun si Revelion.
Tanarul manager a povestit pentru Business24 despre mediul de afaceri din tara noastra, planurile pentru viitorul foodpanda, dar si despre experienta sa absolut inedita cu Federatia Rusa, atat din punct de vedere personal, cat si ca profesionist in domeniul financiar.
"Consider ca anul 2015 va fi extrem de greu pentru Europa, nu numai din cauza pietei petrolului si a gazelor, ci din cauza faptului ca si-a inchis o foarte mare piata de desfacere: Rusia", spune Radu Balaceanu.
Aveti un parcurs interesant, atat din punct de vedere al studiilor cat si ca profesionist. Ati fost bursier al Universitatii de Economie si Finante din Sankt Petersburg, Federatia Rusa, si al Institutului de limba si literatura rusa Pushkin, din Moscova, dupa ce ati absolvit Facultatea de Relatii Economice Internationale din cadrul ASE... mai mult
Sambata, 24 Ianuarie 2015, ora 00:00
3Magazinul de mobila si decoratiuni interioare IKEA a lansat un serviciu de comenzi online, cu livrare la domiciliu, disponibil in toata tara, potrivit unui anunt postat pe siteul retailerului.
"Pentru orice comanda online platesti 49 de lei pentru colectarea produselor din magazin, indiferent de numarul de articole, la care se adauga 1 leu/kg pentru livrarea prin curier rapid la tine acasa. Pretul total se calculeaza automat pe masura ce adaugi articole in cos. Plata comenzii se face in numerar, la livrare", mentioneaza anuntul.
Ikea arata ca va introduce in curand si optiunea de plata online. Livrarea produselor se face in termen de 48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii.
IKEA a vandut anul trecut de 100 de milioane de euro
Singurul magazin IKEA din Romania, situat in zona comerciala Baneasa din Bucuresti, a incheiat anul de catalog 2013 (1 septembrie 2012 - 31 august 2013) cu vanzari de 440 milioane de lei (aproape 100 milioane de euro), in crestere cu aproximativ 10% fata de anul anterior.
Magazinul, deschis in 2007, a fost vizitat in perioada mentionata de 3,2 milioane de persoane, in crestere cu aproximativ 200.000, care au cumparat 12 milioane de produse. Din valoarea totala a produselor vandute, 56% a fost generata de obiecte de mobilier, iar 44% de accesorii si decoratiuni.
Si Departamentul IKEA Food - compus din restaurantul IKEA, magazinul de delicatese suedeze si bistroul - a inregistrat o crestere cu 7% a vanzarilor, la 32,9... mai mult
Miercuri, 16 Iulie 2014, ora 14:07
Aproximativ 70 de comenzi sunt plasate in fiecare minut pe internet, cu o valoare totala de 10.783 lei, in primele cinci luni ale anului valoarea medie a cosului de cumparaturi achitate online inregistrand o crestere medie cu 20%, potrivit datelor integratorului de plati PayU Romania.
"Primele 5 luni ale anului au adus o crestere cu peste 30% a numarului de tranzactii achitate online de catre clientii magazinelor online romanesti. In acest context, principalele tendinte din industrie anunta schimbari importante in comportamentul de consum al utilizatorilor online" , se arata intr-un comunicat al companiei.
Astfel, spre deosebire de ultimii 3 ani, cand valoarea medie a cosului de cumparaturi a scazut sub efectul diversificarii gamei de produse achizitionate online, in primele 5 luni ale acestui an, aceasta a crescut, in medie, cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cele mai mari evolutii au avut loc pe segmentele turism, jucarii, IT&C si fashion, unde comanda medie s-a majorat cu 52%, 25% si, respectiv, 12%.
"Evolutia inregistrata pe toate segmentele arata o crestere a increderii utilizatorilor in magazinele online si o intelegere a beneficiilor cumparaturilor online. Evolutia unor segmente precum cel al jucariilor, unde valoarea medie o depaseste chiar si pe cea din fashion si se apropie de IT&C, este un alt mod prin care ne putem da seama ca achizitiile online nu mai reprezinta o exceptie, ci sunt parte integranta din viata unui numar tot mai mare de... mai mult
Marti, 17 Iunie 2014, ora 16:50
Zeci de reclamatii legate de Black Friday au fost facute, in intreaga tara, la Protectia Consumatorului, majoritatea acestora vizand neonorarea comenzii facute online, aplicarea incorecta a reducerilor si stocurile insuficiente de produse, au declarat reprezentantii ANPC.
Deocamdata, in Bucuresti, dintre cele 130 de reclamatii primite de vineri pana luni dimineata, doar 10 s-au referit la reducerile de Black Friday, care au inceput la 22 noiembrie, au precizat reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Cateva zeci de astfel de reclamatii s-au inregistrat si in tara, dar mai multe vor fi facute, probabil, in aceasta saptamana, potrivit surselor citate
Ca si in alti ani, multi oameni reclama faptul ca n-au mai putut sa achizitioneze produsele comandate online. "Nu inteleg ca mailul care vine imediat dupa ce au facut comanda, acel mail automat, e de confirmare a primirii mailului prin care s-a facut comanda, nu de procesare a comenzii. Pentru confirmarea comenzii, ei trebuie sa primeasca un mail cu numarul acesteia si informatii privind existenta produselor comandate in stoc si livrarea lor. In mailul care vine automat li se si spune ca vor fi contactati pentru confirmarea comenzii", au aratat reprezentantii ANPC.
Oamenii mai reclama ca, in unele cazuri, reducerea nu s-a facut corect, ei motivand ca pretul la care s-a aplicat aceasta era mai mai mare decat cel din zilele de dinainte de Black Friday.
O alta categorie de... mai mult
Luni, 25 Noiembrie 2013, ora 16:53