De la visul unui băiat la o companie listată la bursă, recunoscută la nivel global și un suporter al manifestărilor urbane de prestigiu sau de nișă. Când Peter Hajduček avea doar 11 ani,
Adina Basalic avea doar 24 de ani cand a realizat ca in tara noastra lipseste cu desavarsire cultura rochiilor de mireasa premium. Pusa in fata faptului implinit, tanara economista a gasit ceea ce-si
A fi "propriul sef si a nu depinde de nimeni" este o dorinta la care visam din prima zi in care ne-am angajat. Si totusi, dupa 5-10 ani de angajare, putini sunt cei care au curajul sa faca aceasta
Cumparaturile online au schimbat cu totul piata romaneasca. Oamenii nu se mai tem sa cumpere, mai ales de la magazinele cu renume, iar asta a facut ca piata de comert electronic din Romania sa se
Vlad Maris este un inginer cu un simt estetic extraordinar, de care a profitat din plin pentru a-si face propriul business. Creeaza costume made-to-measure pentru antreprenori, manageri de top,
StarShinerS este unul dintre cele mai populare site-uri de e-commerce din Romania, pe segmentul de fashion. In cativa ani, a reusit sa atinga o cifra de afaceri de peste doua milioane de euro, iar
Febra cumparaturilor a inceput deja si timpul ramas pentru a alege cadoul perfect se scurge, incet-incet. Tu ai ales cadoul potrivit pentru fiecare persoana importanta din viata ta, fie ea personala
Victoria Beckham s-a clasat pe locul intai in topul celor mai buni 100 de antreprenori din Marea Britanie din 2014, intr-un clasament realizat de revista britanica de afaceri Management Today.
Daniel Penciuc a intrat in lumea afacerilor in urma cu 12 ani, insa in 2014 vine cu o idee complet noua pentru piata romaneasca: primul magazin de unde doamnele pot inchiria rochii create de mari
Strategiile adoptate de-a lungul anilor de lantul de magazine Comme des Garcons sunt atat de neobisnuite in lumea retailerilor, incat la fel de bine pot fi denumite un stil Zen in comert. Si nici nu
Nilesh Sajnani este CEO si actionar majoritar al brandului Kenvelo Group Intl, ce numara 104 magazine in Europa de Est, dintre care 40 doar in Romania, tara care ii va genera o cifra de afaceri de 20