Doza de Vanzari este prima emisiune live interactiva din Romania oferita pentru educatia in activitatea de vanzari online si offline.
"Cu ajutorul experientelor directe din emisiune ale publicului si a profesionistilor din domeniu, vom parcurge pasii procesului modern de vanzare si vom afla tehnici dovedite prin care sa ne imbunatatim abilitatile de vanzare si convingere, pentru a deveni vanzatori eficienti.
Vom invata cum sa construim relatii cu prospectii, sa ascultam si sa adresam intrebari pentru a afla nevoile acestora si sa finalizam vanzarea", anunta producatorii emisiunii Doza de Vanzari.
"Oamenilor le place sa cumpere! Nu sa le vinzi! Pe masura ce consumatorul modern invata cum sa respinga vanzarile si sa-si efectueze singur cumparaturile online, metodele si tehnicile de vanzare, fundamentate in decenii de studii, trebuie adaptate la era digitala si perioada de criza pe care o traversam", se mai arata in comunicatul emis de catre producatorii emisiunii.
Specialistii care vor participa in emisiune sunt traineri, experti si antreprenori cu o experienta mai mare de 10 ani in domeniul vanzarilor care sunt dispusi sa ofere suport si know how, pentru a sustine comunitatea locala.
Expertii care vor participa in seria de emisiuni sunt: Bogdan Comanescu | GM Accelera peste 28 de ani de experienta nationala si internationala in marketing, vanzari si dezvoltare comerciala si Andrei Dunuta, Fondator Speakings, unde a antrenat peste 2.000 de speakeri pentru... mai mult
Vineri, 08 Mai 2020, ora 22:32
"Romanian Sales Conference", primul eveniment sales al acestui sezon, va aduce in discutie provocarile din zona de business pe care le intampina profesionistii in vanzari si dezvoltare.
De asemenea, se va analiza modul in care procesele caracteristice acestei profesii pot fi eficientizate, dar si modul in care poti profita de oportunitati si poti depasi dificultatile specifice contextului economic actual prin dezvoltarea unei strategii de business adaptate pietei. Nu in ultimul rand, se vor aduce in discutie aspecte precum importanta comunicarii, a dezvoltarii de soft skills si a capacitatii de negociere.
Romanian Sales Conference este un eveniment ce isi propune sa reuneasca oameni de business, profesionisti ai zonei de sales si dezvoltare, specialisti cu viziune si intelegere aprofundata a mediului de afaceri si a modului de evolutie a pietei.
"Romanian Sales Conference" are in vedere abordarea unei game variate de teme, purtand discutia in zona negociere, strategie de vanzari, dezvoltare personala, comunicare, dar si motivare a oamenilor de vanzari.
Despre toate acestea vor dezbate speakeri, precum:
Razvan Copoiu, Vicepresedinte, Divizia de Industrie, Schneider Electric
Lorand Soares-Szasz, Business coach, trainer, speaker si antreprenor
Bogdan Pirvu, Director, Vopsele si Tencuieli Decorative, Adeplast
Roxana Tisaianu, Director Comercial Romania si Director de Dezvoltare Moldova si Tarile Adriatice, Danone
Stefan Stavrositu, Country Sales... mai mult
Joi, 04 Septembrie 2014, ora 16:54
Cei mai buni manageri sunt cei care ii ajuta pe angajati sa descopere singuri lectiile pe care trebuie sa le invete. Cei "slabi" nu doar tin predici precum un popa, ci mai si tipa... sau chiar ameninta, folosind fraze precum "Daca dai gres cu...", Daca nu iti faci targetul luna aceasta...", sau isi pierd controlul emotional "Innebunesc cand te te vad asa negativ".
Managerii transmit in acest fel mesajele lor pentru a incerca sa se simta mai puternici (pentru a-si asigura o stare de mai "bine" si simti ca sunt valorosi) - cel mai frecvent sub un imbold subconstient. "Predica" nu foloseste la construirea unul caracter puternic in vanzari; din pacate, fie ii face pe vanzatori sa-si piarda respectul de sine, fie sa-si piarda respectul fata de manager, oricum, mai degraba ii demotiveaza sa mai incerce cu adevarat.
Coachingul si mentoringul eficace includ strategii de folosire a intrebarilor puternice, mai ales atunci cand ai senzatia ca deja stii raspunsul, pentru ca cel mai important este sa iti ajuti oamenii sa ajunga la acel "aha", sa li se aprinda "becul" prin propriul efort, pentru aceasta duce la eliminarea adevaratelor blocaje care stau in calea succesului. Si managerii, si vanzatorii stiu ca e nevoie sa asculte si sa foloseasca intrebari eficace in ceea ce fac. Au invatat lucrul acesta, pot sa-l faca si totusi nu il fac (de cele mai multe ori). Aici este cu adevart problema, si intr-un caz, si in celalalt.
Asa ca Fii Coach, nu Popa. Da-ne un semn daca vrei... mai mult
Luni, 30 Iunie 2014, ora 09:05
Multi directori de vanzari sunt promovati din echipa - fiind fosti vanzatori, poate nu chiar cei mai mai buni vanzatori, dar oricum dintre cei cu rezultate constant bune. In plus, prospat promovatii directori sunt destul de buni la raportarile saptamanale. Bineinteles ca aceste calitati sunt de apreciat. Totusi, cel mai important motiv pentru existenta directorului nu e sa faca vanzari. Obiectivul lui principal e sa-i faca pe vanzatori sa finalizeze vanzari, inclusiv pe cele pe care obisnuia el sa le faca.
Acesta e un lucru greu de acceptat pentru multi directori de vanzari - sa se rupa de situatiile vanzator / prospect si sa-i invete pe ceilalti cum sa le faca fata. Din ce cauza le e greu? Pentru ca pana acum, acesta era modul prin care directorul de vanzari percepea succesul - abilitatea de a finaliza vanzarile.
Acum, insa, succesul e total diferit. In aceasta pozitie noua, in loc sa defineasca succesul prin finalizarea vanzarii, e corect sa-l defineasca prin cum reuseste sa-i motiveze pe ceilalti sa finalizeze vanzarile.
Iata o poveste care ilustreaza foarte bine aceasta situatie:
- "Intelegi", a raspuns Petre, directorul de vanzari, unuia dintre vanzatorii angajati recent, "acesta e motivul pentru care raportul lunar de vanzari e in acest format."
- "Imi cer scuze", spune George, unul dintre ceilalti vanzatori, bagand capul pe usa biroului lui Petre, "Un domn, Ilie Ionescu, a venit la receptie si intreaba daca esti aici."
- "Ilieee", tipa Petre din usa,... mai mult
Luni, 19 Mai 2014, ora 08:27
O imagine de succes iti garanteaza incredere si deschidere din partea clientilor, iar asta inseamna vanzari. Este o notiune ravnita de antreprenori si promisa de specialistii de PR, dar inteleasa gresit de cele mai multe ori, explica Radu Turcescu, PR Coach in cadrul Smart PR.
Este motivul pentru care Radu Turcescu a decis sa se implice in organizarea unei serii de seminarii gratuite in cinci orase din tara, cu tema "Cum sa cresti numarul de clienti printr-o imagine de succes".
"Consider ca cei care se vor adapta la noile viziuni si valori si care vor accepta faptul ca este nevoie de strategii de comunicare vor rezista pe piata", a spus specialistul in PR, in cadrul unui interviu acordat Business24.
Cum se masoara "succesul" imaginii unei companii?
In primul rand, as dori sa subliniez importanta imaginii in viata unei companii. Desi, imaginea nu se masoara direct in vanzari, aceasta joaca un rol esential in sustinerea procesului de vanzare.
Unii ar spune ca este suficient sa fii pe facebook, sa ai un website si un blog... Eu as spune ca, esential, este mesajul transmis, nu prezenta in sine pe un canal de comunicare "la moda".
Eu le recomand clientilor mei sa creeze doua categorii de imagini:
- imaginea responsabilului social
- imaginea expertului in domeniul sau de activitate
Din punct de vedere al modului de masurare, o campanie are succes in momentul in care oamenii incep sa vorbeasca : "Wow, ai vazut ce super campanie a realizat compania X"... mai mult
Joi, 08 Mai 2014, ora 08:51
Smart PR Group si "Oferte Unice" organizeaza seminarul gratuit "Cum sa cresti numarul de clienti printr-o imagine de succes", in cadrul caruia vor fi prezentate tehnici concrete si strategii clare de promovare a afacerilor si de crestere a numarului de clienti.
Evenimentul va avea loc pe 8 mai 2014, la ora 18.00, in incinta Dunarea Mall.
Petre Lupu, specialist in marketingul diferential, manager si fondator OFERTE UNICE, va oferi sfaturi practice cu privire la modul prin care companiile se pot diferentia fata de concurenta.
In cea de-a doua parte a seminarului, Radu Turcescu, specialist si coach in relatii publice si imagine, antreprenor si fondator SMART PR GROUP va oferi 15 strategii punctuale pentru cresterea vanzarilor printr-o imagine de succes.
Evenimentul din Galati este primul dintr-o serie de 5 seminarii gratuite, urmatoarele patru avand loc in Braila (15 mai), Buzau (22 mai), Focsani (29 mai) si Bacau (5 iunie). Scopul principal al acestor seminarii este de a sustine mediul de afaceri romanesc, prin oferirea gratuita de strategii concrete de promovare.
Radu Turcescu, coach in relatii publice si imagine, studiaza marketing-ul de 8 ani si este specializat in cresterea numarului de clienti printr-o imagine de succes. Activitatea sa este marcata de implementarea unor campanii de succes, de obtinerea a peste 50 de aparitii gratuite in mass media locala si nationala pentru clientii sai si de participarea in peste 20 de emisiuni tv de promovare a... mai mult
Luni, 05 Mai 2014, ora 10:22