Operatorul de telefonie mobila, Orange Romania, a avut in prima jumatate a anului venituri de aproximativ 450 milioane euro, valoare apropiata de cea raportata pentru aceeasi perioada a anului trecut.
Acest lucru de datoreaza unei cresteri a numarului clientilor companiei cu 154.000, la 10,2 milioane, si diminuarii tarifelor de interconectare.
Veniturile Orange Romania au coborat cu 0,6%, la 449 milioane euro, e la 452 milioane euro in primul semestru al anului trecut, ar au urcat usor in trimestrul al doilea, cu 0,2%, la 230 milioane euro, potrivit unui comunicat transmis joi de operator.
10,2 milioane este numarul declientii de la finalul lunii iunie, fata de 10,283 milioane la sfarsitul anului trecut, potrivit raportului financiar prezentat joi de grupul francez Orange.
"Se inregistreaza o tendinta de migrare a utilizatorilor dinspre cartele preplatite catre abonamente. Astfel, in ultimele 12 luni umarul de abonati a crescut cu peste 6%", se spune in comunicatul Orange Romania.
In acelasi timp, traficul de internet pe mobil inregistrat in reteaua Orange a urcat cu 90% fata de perioada similara a anului trecut, odata cu cresterea vanzarilor de smartphone-uri, dezvoltarii aplicatiilor si serviciilor oferite.
Orange Romania a lansat la finalul anului trecut serviciile de date la mare viteza 4G pentru tablete si modemuri, disponibile si pentru smartphone-uri incepand din luna aprilie.
Totodata, operatorul a intrat in iunie pe piata serviciilor de... mai mult
Joi, 25 Iulie 2013, ora 12:29
Orange Romania a inregistrat in primele noua luni din acest an venituri de 800 milioane de euro, in scadere cu 18,1% fata de aceeasi perioada din anul anterior, cand a avut venituri de 977 milioane de euro, din cauza conditiilor economice si a presiunilor competitive, a comunicat joi grupul Orange, potrivit NewsIn.
"Veniturile din Romania au continuat sa fie afectate de mediul economic dificil si presiunile competitive puternice", potrivit raportului grupului Orange.
In ceea ce priveste cel de-al treilea trimestru, veniturile Orange Romania au scazut la 269 milioane de euro (-22,9%), de la 349 milioane de euro in aceeasi perioada a anului trecut.
"Desi indicatori precum traficul in retea si numarul de clienti au revenit pe o curba pozitiva, veniturile sunt in continuare sub presiunea generata de deteriorarea conditiilor economice, de reglementari si de diminuarea tarifelor ca masura de a raspunde necesitatilor clientilor rezidentiali si business in perioada de criza economica", a declarat CEO Orange Romania, Thierry Millet.
La 30 septembrie 2009, Orange Romania avea 10.694.000 de clienti, in crestere cu 4,8% fata de perioada similara a anului precedent si cu aproape 340.000 de clienti in plus fata de trimestrul anterior.
"Evolutia este conforma cu prioritatile anuntate de companie de a majora numarul de clienti prin intermediul unor oferte inovative si a unor initiative de crestere a valorii serviciilor, sustinute de lansarea francizelor si dezvoltarea canalului online",... mai mult
Joi, 29 Octombrie 2009, ora 10:17
Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, va renunta la cateva sute de angajati temporari din call center, au anuntat surse din cadrul companiei. Aceleasi surse, citate de Ziarul Financiar, spun ca operatorul ar putea alege sa isi externalizeze call center-ul, cu exceptia echipei dedicate clientilor de business. Angajatii vizati de aceasta masura lucreaza in cadrul diviziei Customer (Clienti) al companiei, majoritatea fiind din Departamentul de Relatii cu Clientii (Help Line) care are in total aproximativ 300 de oameni. Singurele departamente din Customer neafectate de aceasta masura sunt Reclamatii (Problem Solving) si Plati (Credit and Collection), au mai precizat sursele citate. "Colaborarile cu agent de munca temporar sunt incheiate in functie de diferitele faze de dezvoltare ale unor departamente sau proiecte si pentru nevoi specifice. Orange Romania are contracte pe durata determinata incheiate cu diversi furnizori, nu numai cu cel citat. La expirarea contractelor, in functie de prioritatile de business, managementul hotaraste in ce departamente sau pe ce proiecte este justificata prelungirea acestora", au mentionat reprezentantii companiei. Orange Romania are in total aproximativ 3.000 de angajati. In prezent, in centrele de relatii cu clienti pe care Orange le are in Bucuresti, Cluj si Timisoara lucreaza aproximativ 700 de angajati (cu contracte pe durate determinate sau nedeterminate) si 300 de consultanti externi. "De... mai mult
Marti, 03 Martie 2009, ora 09:32