Numerosi oameni cu datorii au invatat, cat timp au fost clienti KRUK, ca saltul pe care l-au facut de la statutul de datornic la cel de bun platnic fara datorii nu a presupus eforturi supraomenesti. Agentii KRUK le-au fost alaturi in toata perioada de rambursare a datoriei, ajutandu-i inclusiv cu informatii despre cat de important este sa economiseasca.
Cum ajuta economisirea in procesul de plata al datoriilor
Economisirea reprezinta o decizie foarte importanta, fiind un factor esential in plata datoriilor. Din cauza unei educatii financiare precare, multi nu fac diferenta intre nevoi si dorinte, motiv pentru care este important sa se clarificeacesti termeni.
Nevoile sunt acele lucruri de baza care nu pot fi amanate sau eliminate: hrana, produse de ingrijire, intretinerelocuinta etc. In schimb, dorintele se transpun in lucruri pe care oamenii le vor, pentru a-si satisface anumite placeri, dar care nu sunt neaparat necesare. In concluzie, nevoile nu pot sa astepte, pe canddorintele da. Din banii economisiti cu o parte din dorinte se pot plati ratele in contul datoriei existente.
Facand economii si fiind deschisi la comunicarea cu agentii KRUK Romania SRL, numerosiclientireusesc sa ajunga mai repede la ziua fara datorii.
Cum isi ajuta compania KRUK concret clientii
KRUK se afla pe piata din Romania din 2007. De atunci si pana acum, compania a ajutat numeroase persoane sa scape de datorii.
Cauzele din care se acumuleaza datorii sunt destul de variate:... mai mult
Joi, 23 Septembrie 2021, ora 18:05
Exista o serie de definitii ale satisfactiei clientilor, dar toate se concentreaza pe acelasi lucru - modul in care produsele sau serviciile unei companii se ridica la nivelul asteptarilor lor. Satisfactia clientilor poate avea un impact major asupra veniturilor - cu cat nivelul acesteia este mai mare, cu atat vor creste si vanzarile.
Un nivel mare de satisfactie a clientilor ii va determina pe acestia sa se ataseze de brandul tau si sa revina in viitor la serviciile si produsele oferite de tine. In plus, gradul inalt de satisfactie este un element important prin care te diferentiezi de companiile concurente si care iti creste sansele ca multi dintre clienti sa te recomande si altor persoane.
Care este importanta satisfactiei clientilor?
Satisfactia este un indicator important pentru companii, deoarece ofera o perspectiva asupra unor aspecte precum loialitatea clientilor ori probabilitatea lor de a renunta la serviciile si/sau produsele oferite, facilitand si identificarea potentialelor probleme din interiorul companiei.
Moduri prin care companiile pot stimula satisfactia clientilor
In peisajul actual, centrat pe consumator, satisfactia clientilor devine un obiectiv esential pentru companiile de orice fel. Iata o lista ce prezinta cateva metode care garanteaza cresterea nivelului de multumire al clientilor fata de un brand si serviciile oferite de acesta. De remarcat ca, pe langa elementele de baza legate de pret si calitatea produselor vandute, mai exista... mai mult
Vineri, 28 Mai 2021, ora 14:23
Patronii de localuri din organizatia "HORA" au publicat un "Ghid de siguranta in restaurante" care defineste masurile de siguranta destinate atat operatorilor, cat si consumatorilor. Scopul este de a limita raspandirea COVID-19.
Astfel, personalul restaurantelor trebuie sa treaca printr-un triaj inainte de inceperea programului, dar si sa faca teste pentru depistarea COVID-19 de cate ori este necesar.
"- Inainte de inceperea programului, personalul resturantului trece printr-un triaj intern pentru verificarea temperaturii si a starii de sanatate. In plus, angajatii sunt instruiti ca la primele simptome de boala sa ramana acasa si sa ia legatura cu medicul de familie.
- Efectuam testari rapide ori de cate ori este nevoie pentru identificarea si izolarea imediata a cazurilor pozitive.
- Sustinem campania nationala de vaccinare si incurajam personalul sa se vaccineze, angajatii din domeniul HoReCa avand prioritate pentru a vaccinare incepand cu luna aprilie", sunt cateva dintre recomandarile pentru restaurante.
Clientii trebuie sa pastreze distanta, dar si sa poarte masca atunci cand se ridica de la masa.
"- Respecta cirucuitele semnalizate corespunzator si pastreaza distanta de 1,5 - 2 metri intre tine si ceilalti.
- Poarta masca de protectie atat la intrare, cat si la iesire, si ori de cate ori tranzitezi restaurantul", se arata in recomandarile pentru clienti. ...citeste mai departe despre ""Ghidul de siguranta in restaurante" publicat de organizatia... mai mult
Marti, 11 Mai 2021, ora 15:07
Visul oricarui proprietar de magazin online este sa obtina cat mai multe achizitii. Una dintre cele mai intalnite modalitati de a genera vanzari este promovarea pe retelele sociale, ce presupune insa un buget ridicat.
CONVERTIMO, agentia de marketing digital infiintata in anul 2019, a creat un top al unora dintre cele mai eficiente metode de fidelizare a clientilor pentru magazine online.
Fidelizarea clientilor reprezinta o metoda eficienta si necostitisoare prin care sunt generate vanzari semnificative, pe termen lung.
Iata cele 5 TACTICI prin care ii vei determina pe clientii existenti sa se reintoarca pe site-ul tau:
1. NEWSLETTER
Persoanele care au efectuat cel putin o achizitie pe site-ul tau stiu deja cine esti, au o parere despre calitatea produselor tale si sunt interesati de brand-ul tau, dat fiind faptul ca si-au exprimat acordul de a ramane in baza ta de date. Astfel, newsletterele trimise catre acesti clienti au o putere mare de conversie.
Subiectele pe care le poti aborda in campania ta de newsletter: produse noi adaugate pe site, oferte, reduceri, concursuri, testiomaniale, persoane care au influenta in mediul online si care au incercat produsele tale.
2. THANK YOU LETTER
Fie ca o trimiti in mod traditional in interiorul coletului ori online pe adresa de e-mail, scrisoarea de multumire pune accentul pe experienta pe care o oferi clientului tau. Gesturile de apreciere au rolul de a consolida relatia cu clientul, astfel incat magazinul... mai mult
Marti, 23 Martie 2021, ora 13:40
Specialistii in securitate informatica de la Bitdefender avertizeaza asupra unei noi campanii de e-mail-uri frauduloase care pretind a fi trimise din partea unor banci cunoscute pe piata locala, precum Banca Transilvania, BCR, CEC Bank, ING, Raiffeisen Bank si UniCredit Bank, cu scopul de a-i convinge pe oameni sa acceseze linkuri sau sa descarce fisiere periculoase care ii pot lasa fara bani.
Potrivit unui comunicat al companiei, mesajele sunt scrise coerent si indeamna la actualizarea datelor personale, descarcarea unor extrase de cont, confirmarea unor tranzactii, deblocarea unui cont suspendat temporar sau reactivarea platilor online cu cardul.
Unele mesaje le sugereaza tintelor sa acceseze link-uri care duc catre o pagina frauduloasa unde isi vor introduce datele de acces pentru contul online corespunzator fiecarei banci. Practic, victimele isi ofera de bunavoie informatiile de conectare atacatorilor, iar apoi ei pot face transferuri din conturile bancare pana la golirea acestora.
A doua metoda este cea a fisierelor atasate in diverse e-mail-uri, iar cei care le acceseaza se infecteaza cu amenintari informatice care permit raufacatorilor sa urmaresca tot traficul de date de pe dispozitiv, inclusiv sa sustraga parole si sa aiba apoi acces neingradit la toate conturile online ale victimei.
Pentru a parea cat mai credibile, e-mail-urile se folosesc in mod fraudulos de logo-urile si culorile companiilor in cauza si sunt scrise concis si lizibil. Atacatorii au... mai mult
Miercuri, 24 Februarie 2021, ora 16:27
Compania Electrica Furnizare ofera o reducere de pret clientilor care inca nu au incheiat un contract pe piata concurentiala, reducere care se va aplica din 1 ianuarie si pana la momentul in care clientii vor opta pentru un contract din piata concurentiala, dar pana cel tarziu la finalul lunii august, potrivit unui comunicat remis marti de Electrica Furnizare.
" (...) compania ofera benevol un discount consumatorilor care doresc trecerea in piata concurentiala, dar nu au avut inca timpul sa ia o decizie informata. Discount-ul se aplica pentru intervalul cuprins intre data de 1 ianuarie 2021 si momentul in care acestia opteaza pentru o oferta de pe piata libera, oricand pana la data de 31 august 2021.
Discount-ul va reflecta diferenta dintre pretul de serviciu universal si pretul ofertei concurentiale pentru care a optat consumatorul, sprijinind astfel tranzitia facila a acestuia in piata concurentiala si oferindu-i suficient timp pentru a face cea mai buna alegere", se mentioneaza in comunicatul remis de Electrica Furnizare.
De asemenea, clientii companiei care au la dispozitie un proces simplificat de incheiere a unui contract in regim concurential, fiindu-le necesar doar actul de identitate. Procedura este una facila si in cazul clientilor noi, pe langa cartea de identitate fiind necesar doar un act de proprietate sau o declaratie pe proprie raspundere, conform Electrica Furnizare.
Pe de alta parte, compania a suplimentat numarul de angajati in Call Center,... mai mult
Marti, 19 Ianuarie 2021, ora 21:13
In unul dintre articolele anterioare din cadrul rubricii Educatie Financiara vorbeam despre drepturile pe care clientul unei banci le are, dar acestuia ii revin, odata cu drepturile, si anumite obligatii, pe care, uneori, "uita" sa si le indeplineasca.
Ziare.com iti explica, in cadrul rubricii Educatie Financiara,, obligatiile pe care clientul trebuie sa le respecte in relatia cu banca.
Una dintre cele mai importante obligatii ale clientului este de a se informa cu privire la toate caracteristicile unui produs financiar, inainte de a lua decizia de contractare. De asemenea, una dintre cele mai ignorate obligatii de catre client este aceea de a notifica banca imediat ce au survenit modificari cu privire la adresa, locul de munca, veniturile titularului de contract/codebitor/garant.
Mai mult, clientul este obligat sa comunice imediat bancii optiunea sa de acceptare sau de neacceptare a noilor conditii, in cazul modificarilor contractuale propuse de banca.
Clientul mai este obligat sa pastreze integritatea garantiilor constituite la garantarea creditului, pe toata perioada de valabilitate a contractului de credit. Nu putine sunt cazurile in care, de exemplu, cei care au "pierdut" locuinta cu care garantasera un credit, au vandalizat-o inainte de a fi evacuati.
Le fel, clientul este obligat sa semnaleze, fara intarziere nejustificata, prestatorului sau de servicii de plata, dar nu mai tarziu de 13 luni de la data debitarii, faptul ca a constatat o operatiune de... mai mult
Marti, 13 Octombrie 2020, ora 08:00
O femeie din Barlad, angajata a unei banci, a fost plasata sub control judiciar pentru 60 de zile, fiind acuzata ca in ultimii patru ani ar fi sustras bani din conturile unor clienti, producand un prejudiciu de peste 42.000 de lei.
"Din cercetarile efectuate pana in prezent, a reiesit faptul ca, in perioada august 2015 - aprilie 2019, persoana banuita, in calitate de ofiter cont in cadrul unei agentii bancare din municipiul Barlad, a efectuat un numar de 40 operatiuni bancare neautorizate, producand un prejudiciu de peste 42.000 lei.
Impotriva femeii de 60 ani, banuita de comiterea infractiunii de delapidare, procurorul din cadrul Parchetului de pe langa Judecatoria Barlad a dispus masura preventiva a controlului judiciar pentru o perioada de 60 de zile", a declarat purtatorul de cuvant al IPJ Vaslui, Bogdan Gheorghita.
Cercetarile in acest caz sunt continuate in vederea probarii intregii activitati infractionale. ...citeste mai departe despre "O angajata a unei banci din Barlad a furat 42.000 de lei din conturile clientilor" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 11 Octombrie 2019, ora 11:26
Data Revolt aniverseaza primul an de activitate, un an ce a insemnat confirmarea unei idei - data marketing - precum si a unui nou mod de abordare a performance marketing-ului, construirea echipei, identificarea de solutii pentru clientii din portofoliu, multe intalniri si calatorii de afaceri, precum si intrarea in hub-ul de tehnologie si comunicare Cloud Connection din Elvetia, in care ocupa exclusiv zona de data & performance.
Data Revolt a debutat in urma cu un an pe piata din Romania, pozitionandu-se drept o agentie de data marketing, care implementeaza principiile aferente si care vorbeste de performance ca actiune abia dupa analiza business-ului si a datelor.
Fiind o agentie axata pe introducerea si folosirea datelor in procesele de performance marketing, Data Revolt a ajuns sa colaboreze cu diverse tipuri de companii, fiecare cu cerinte si obiective diferite.
Printre acestea se numara companiile mari, unde prioritara este integrarea datelor in procesul decizional, in setarea obiectivelor si in implementarea strategiilor de digital.
Acestea sunt urmate de business-urile de mari dimensiuni, active in zona de e-commerce, din industrii precum fashion sau home&deco, unde organizarea datelor este cu atat mai complexa (un exemplu fiind prezenta in mai multe tari) cu cat calitatea lor si insight-urile generate de acestea au un efect direct in deciziile de business luate.
Totodata, in portofoliul Data Revolt se numara companii medii din e-commerce, care vor... mai mult
Luni, 12 August 2019, ora 11:35