Inflatia si cursul de schimb sunt factorii care creeaza pentru Banca Nationala a Romaniei (BNR) o baza a unei decizii de continuare a relaxarii politicii monetare, sustin analistii contactati de
Inflatia si cursul de schimb sunt factorii care au determinat Banca Nationala a Romaniei (BNR) sa reduca rata dobanzii de politica monetara la nivelul de 4,0 la suta pe an, de la 4,25 la suta
Dupa ce in ultima vreme Guvernul a facut "jocul" bancilor in razboiul clauzelor abuzive sub pretextul ca sistemul bancar ar putea inregistra pierderi insemnate, acum tot Guvernul este cel care "taie
Clientii bancilor obtin o victorie fara drept de apel: de la 1 octombrie 2013, judecatorii pot solicita unei banci sa scoata clauzele abuzive din toate contractele de credit. Numarul proceselor
Banca "Mama" recomanda "pacea" prin negociere intre clienti si institutiile financiare pe tema clauzelor abuzive. Practic, BNR le sugereaza bancilor sa mearga la masa tratativelor cu clientii
O decizie a Judecatoriei 2 produce un precedent important in toate procesele pe clauze abuzive, dupa ce instanta a constatat nulitatea absoluta a unui act aditional semnat de catre un client
Dupa ce au tinut opinia publica in suspans pana aproape in ultima clipa, parlamentarii au decis pe ce parte a baricadei se pozitioneaza: au cedat "lobby-ului" bancilor si au amanat cu inca trei luni
Volksbank Romania se va concentra pe creditarea in moneda nationala, dupa ce alte cateva banci din piata - BCR, ING Bank sau BRD au anuntat masuri similare in cursul anului trecut.
Banca olandeza Credit Europe Bank N.V a pierdut primul proces intentat de un client pentru clauzele abuzive din contractele de credit. Credit Europe se alatura astfel "listei negre" a bancilor cu
Banca Nationala a Romaniei vrea ca procesele colective intentate bancilor sa fie judecate de Inalta Curte de Casatie si Justitie, pentru ca astfel de spete vizeaza o masa larga de populatie, a
Bancilor le este teama ca ar putea fi obligate sa returneze in mod colectiv comisioanele abuzive pe care le-au aplicat de-a lungul timpului clientilor. Pana in prezent, au avut castig de cauza,