Coca Cola si Pepsi, doi rivali consacrati, vor fi reprezentanti de cea mai mare agentie de publicitate din lume, infiintata prin fuziunea Omnicom si Publicis, companiile care ocupau locurile 2, respectiv 3 in ierarhia mondiala a jucatorilor din industria de profil.
John Wren, CEO al Omnicom, si Maurice Levy, seful Publicis, vor imparti frateste conducerea noii companii care se va numi WPP, si care va avea o valoare de piata de 26 miliarde de euro, conform Business Week.
Prin unirea portofoliilor de clienti se vor crea si o serie de conflicte, cel mai mare fiind intre Coca-Cola si Pepsi. Pana acum, cele doua branduri puternice din industria bauturilor carbogazoase si-au disputat suprematia in domeniul bauturilor racoritoare si au adoptat strategii diferite.
In urma acestei fuziuni este dificil de spus care dintre planurile de business va fi cel mai potrivit - fie asocierea cu vedete, intens folosite de Pepsi, fie prin implementarea unei politici de promovare de lunga durata, adoptata de Coca-Cola.
Strategii de promovare diferite, acelasi rezultat
Coca-Cola si-a propus sa fie asociata cu cele mai importante momente din viata unei persoane, dar si cu momente cheie ale anului, cum ar fi Sarbatorile de iarna.
"Introducerea automatelor Coca-Cola in universitati, la statiile de metrou, in locurile cu flux mare de persoane au facut din bautura racoritoare una mai accesibila, iar plasarea acesteia in cadrul emisiunilor cu un grad ridicat de rating i-au... mai mult
Joi, 01 August 2013, ora 18:10
Pepsi pierde o lupta in favoarea Coca-Cola. In timp ce Pepsi a raportat o scadere a profitului cu 5 procente, Coca-Cola a anuntat castiguri mai mari cu 3,9% in al treilea trimestru din acest an.
Cel mai mare producator de snack-uri din lume, PepsiCo a raportat o scadere a profitului de la 2 miliarde de dolari anul trecut la 1,9 miliarde de dolari potrivit Bloomberg, citat de Newsin.
Rezultatul PepsiCo a depasit insa asteptarile analistilor, sustinut de cresteri de pret si avansul volmului vanzarilor.
Veniturile au avut un declin de 5%, la 16,65 miliarde de dolari.
Castigul pe actiune a fost de 1,2 dolari, in timp ce analistii estimau un profit pe titlu de 1,16 dolari, la venituri usor sub 17 miliarde de dolari.
Directorul general al PepsiCo, Indra Nooyi, a suplimentat cheltuielile de marketing incepand din februarie, cu scopul de a creste vanzarile de bauturi racoritoare in America de Nord si America de Sud, dar si pentru a majora profitul diviziei de snack-uri.
Coca-Cola isi sporeste profitul, pe fondul cresterii vanzarilor in Europa
PepsiCo ocupa pozitia a doua la nivel global pe piata bauturilor racoritoare, dupa Coca-Cola.
Coca-Cola a raportat, marti, profit in crestere cu 4% pentru trimestrul al treilea, la 2,3 miliarde de dolari, in linie cu estimarile analistilor. mai mult
Miercuri, 17 Octombrie 2012, ora 18:02
PepsiCo intentioneaza sa desfiinteze 8.700 de locuri de munca la nivel mondial, respectiv 3% din totalul angajatilor, si sa majoreze cheltuielile de marketing cu pana la 600 de milioane de dolari, pentru imbunatatirea profitabilitatii.
Cresterea cheltuielilor se va concentra in mod special pe regiunea Americii de Nord, transmite Bloomberg.
PepsiCo a obtinut in ultimul trimestru din 2011 un profit net de 1,47 miliarde de dolari, in crestere cu 3% de la 1,37 miliarde de dolari in urma cu un an.
Veniturile au avansat cu 11%, de la 18,15 miliarde dolari la 20,15 miliarde de dolari.
Pe ansamblul anului trecut, PepsiCo si-a majorat profitul net cu 2%, la 6,46 miliarde de dolari, iar veniturile cu 15%, la 66,5 miliarde de dolari.
Directorul general, Indra Nooyi, vrea sa mareasca vanzarile de bauturi racoritoare in Statele Unite si sa recastige cota de piata de la Coca-Cola. mai mult
Joi, 09 Februarie 2012, ora 17:38