Magazinul online evoMAG tinteste anul acesta o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro, in crestere cu cel putin 30% fata de vanzarile inregistrate in 2013, avans superior evolutiei pietei de retail online IT&C, care va avea anul acesta o majorare de cel mult 15 - 20%.
"Am atins la finele anului trecut o cifra de afaceri de 15,5 milioane de euro, in crestere cu 35% fata de nivelul vanzarilor din 2012. Ne-am depasit astfel tinta propusa si suntem increzatori ca vom reusi acest lucru si in 2014. Inceputul de an este unul promitator. Ne asteptam la un an foarte bun pentru comertul online pentru ca este, in continuare, un domeniu favorabil, iar clientii constientizeaza tot mai mult beneficiile de a face cumparaturi online", a spus Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro.
2014, an al investitiilor pentru evoMAG
Pentru acest an, compania are in plan mai multe investitii. Estimarea se ridica la nivelul a 500.000 de euro. Investitii importante se vor face si in oamenii care alcatuiesc echipa evoMAG si care vor beneficia pe parcursul acestui an de mai multe training-uri.
"Vom pune accent pe acapararea de cota de piata, pe cresterea increderii clientilor nostri in produsele si serviciile evoMAG. Pe plan secund trece dorinta de a face profit. Cu toate acestea, am fost intotdeauna o companie profitabila. Aproape tot castigul evoMAG a fost investit in dezvoltarea companiei si in achizitia altor business-uri. Iar aceasta strategie o vom aplica si in 2014.
Referitor la... mai mult
Miercuri, 22 Ianuarie 2014, ora 11:46
Societatea Evolution Prest Systems, care detine magazinul online evomag.ro, estimeaza afaceri de 15 milioane de euro in acest an, in crestere cu 30% fata de 2012, pe fondul majorarii cu 35% a numarului de clienti si extinderii portofoliului de produse comercializate.
"Afacerile evomag.ro au crescut organic in ultimii ani, cu rate de peste 30%. In 2011, afacerile au atins 8,6 milioane de euro, au urcat in 2012 la 11,5 milioane de euro si vom incheia acest an cu 15 milioane de euro. Cresterea afacerilor a fost sustinuta de avansul numarului de clienti cu 35% si extinderea portofoliului de produse comercializate", a declarat, intr-o conferinta de presa, directorul general al Evolution Prest Systems, Mihai Patrascu.
Potrivit datelor evomag.ro, 35% din vanzari provin din produse portabile si tablete, urmate de componentele PC - 19% si terminale mobile (smartphone) - 9%.
"Valoarea cosului mediu pe evomag.ro este de 1.000 de lei, TVA inclusa", a spus Patrascu.
Investitiile Evomag.ro
El a afirmat ca societatea a investit 100.000 de euro in deschiderea unui showroom in Capitala, situat pe bulevardul Mihai Bravu, motivul principal fiind dorinta clientilor evomag.ro de a atinge produsele pe care intentioneaza sa le cumpere, mai ales cele scumpe.
"Noul showroom are o suprafata de 200 metri patrati, de trei ori mai mare decat a celui anterior, la care se adauga un spatiu de depozitare de 1.000 de metri patrati, de cinci ori mai mare, care permite dublarea stocului de... mai mult
Luni, 04 Noiembrie 2013, ora 14:29
Black Friday 2012 a generat vanzari peste asteptari pentru unii retaileri, in timp ce pentru altii a insemnat blocarea site-urilor. Principalele site-uri de profil de pe piata, altex.ro, domo.ro, flanco.ro, evomag.ro sau clickshop.ro, au inregistrat reale probleme in acest interval si nu au putut fi accesate.
Pana la 09.30, eMAG.ro epuizase 40% din stocul de produse desktop si monitor si 69% din stocul de produse electrocasnice. Cele mai mari procente au fost inregistrate de laptopuri (83%), imprimante (84%) si produsele de ingrijire personala (77%).
La ora 12:00, eMAG a anuntat noile cifre record pentru Black Friday: peste 100.000 de produse comandate. Pana la acea ora, peste 1,2 milioane de vizitatori intrasera pe site-ul eMAG.ro, care s-a blocat in cateva momente, cumuland 20 de minute de inactivitate.
Un alt site IT, evoMAG a anuntat pe Twitter in jurul orei 13:30 ca magazinul a vandut pana 60% din stocul de produse aflate in promotia Black Friday 2012.
Flanco si-a indemnat clientii sa viziteze magazinele, iar la doua ore de la lansarea campaniei Black Friday inregistrase vanzari de peste 30 de ori mai mari decat intr-o zi obisnuita, dupa cum au anuntat reprezentantii companiei.
Cele mai vandute produse, in primele doua ore, fusesera televizoarele cu ecran plat, notebook-urile si masinile de spalat.
Ulterior, la ora 13:25, oficialii Flanco au anuntat noi cifre de vanzari. Mai precis, dupa cinci ore de la inceperea Black Friday, Flanco vanduse peste... mai mult
Vineri, 23 Noiembrie 2012, ora 18:36
Magazinul online evoMAG.ro, specializat in vanzarea de produse IT&C, a platit in ultimii trei ani comisioane in valoare de peste 140.000 de lei catre afiliatii din pltforma 2Parale.
Compania care detine evoMAG.ro, Evolution Prest Systems, a obtinut anul trecut o cifra de afaceri in valoare de 36,52 milioane de lei si un profit net in valoare de 291.000 de lei. Firma avea anul trecut un numar de 27 de angajati.
"In 2012 estimam o cifra de afaceri in valoare de 14 milioane de euro", a declarat pentru Business24 directorul executiv al evoMAG.ro, Mihai Patrascu.
2Parale este un serviciul de marketing online afiliat, care permite magazinelor online sa ofere comisioane de vanzare website-urilor care le promoveaza produsele.
2Parale are un portofoliu de peste 122 de campanii si peste 8.700 de afiliati, care au generat 42 de milioane de click-uri, dar si vanzari de peste 24 de milioane de lei.
Mihai Patrascu a declarat, in luna mai a acestui an, ca aproximativ 30% din veniturile generate lunar de catre evoMAG.ro sunt investite in promovare si marketing online. mai mult
Marti, 13 Noiembrie 2012, ora 11:02