CFR Marfa, companie strategica pentru Romania, cu peste 9.100 de angajati si datorii de 450 milioane de euro, va fi in curand evaluata de catre compania de consultanta Deloitte, al carei raport va fi
Procedura de vanzare a CFR Marfa este intrerupta si nu va putea fi finalizata pana la sfarsitul anului intrucat strategia de privatizare nu a primit avizul CSAT, a declarat, miercuri, intr-o
Dosarul de privatizare a companiei CFR Marfa a fost prezentat in cadrul Consiliului Suprem de Aparare a Tarii (CSAT), dar nu s-a votat nicio hotarare, a declarat, pentru Business24, purtatorul de
Dupa Oltchim, statul se pregateste de privatizarea CFR Marfa, un obiectiv ce trebuie atins cel mai tarziu in luna decembrie, potrivit calendarului asumat de Guvern in fata FMI.
Dan Diaconescu si-a exprimat intentia de a participa si la privatizarea CFR Marfa, companie cu peste 9.000 de agajati. Organizatorul procesului de privatizare, Ministerul Transportului (MTI), nu stie
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) organizeaza in 25 septembrie, o dezbatere publica privind proiectul de hotarare de Guvern pentru aprobarea strategiei de privatizare a CFR Marfa.
Privatizarea CFR Marfa se va incheia pana la sfarsitul anului, urmand ca societatea sa fie vanduta integral. 86 de companii din domeniu, grupuri de investitii si banci si-au exprimat interesul de a
Investitori din Polonia si Cehia si-au exprimat intentia de a prelua CFR Marfa, a declarat directorul general al companiei, Constantin Zaharia, care a adaugat ca procesul de privatizare poate atrage
Macar si numai din curiozitate - desi pentru cei implicati este vorba si de preocupari directe de prestigiu si de pozitionare in afaceri -, este foarte interesant cum vor arata topurile firmelor din
Ministerul Transporturilor va obtine din privatizarea CFR Marfa cel putin un miliard de euro, iar strategia de privatizare va fi facuta in urmatoarele 3 luni de un consortiu format din Deloitte si