Industria siderurgică din România operează în prezent la aproximativ un sfert din capacitatea pe care o avea în 1989, trecând printr-un amplu proces de restructurare care a implicat reducerea
Comisia Europeana anunta ca a luat astazi decizia pe care statul roman o astepta, cu inima stransa, de mai multa vreme. Anume: Guvernul trebuie sa recupereze nu mai putin de 570 de milioane de euro
Comisia Europeana a decis ca ajutorul de stat acordat companiei CFR Marfa in 2013 a fost ilegal, iar statul roman va trebui sa recupereze circa 400 de milioane de euro, a declarat, luni, Bogdan
Ministerul Transporturilor informeaza ca, in urma unui control, a constatat ca CFR Marfa ar fi pierdut un posibil profit in valoare de peste 19 milioane de lei, in urma unei licitatii pentru
Ceea ce se intampla acum la CFR Marfa este legal, desi nu este moral, spune ministrul Transporturilor, Lucian Sova, care explica: la CFR Marfa acum actioneaza un executor care valorifica niste bunuri
Sindicalistii din Federatia Mecanicilor de Locomotiva sustin ca CFR Marfa are popriri pe toate conturile si, in consecinta, nu le va putea plati, pe 30 martie, salariile celor 7.500 de angajati.
Cei mai mari datornici la bugetul asigurarilor sociale si bugetul asigurarilor de sanatate erau la data de 30 septembrie 2017 cateva companii din domeniul minier, carora li se adauga nume cunoscute
Reprezentantii companiei de stat CFR Marfa considera ilegal demersul unui cabinet de avocatura din Ploiesti, care a cerut in instanta intrarea in insolventa a transportatorului de marfa, invocand
CFR Marfa prejudiciaza anual, cu 166 de milioane de lei, bugetul CFR Infrastructura, a declarat joi Vlad Nichita, presedintele Organizatiei Patronale a Societatilor Private din Romania (OPSFPR).
Un lider sindical l-a notificat, miercuri, pe ministrul Transporturilor, Ioan Rus, pintr-o scrisoare deschisa, ca a depus o plangere penala la Directia Nationala Anticoruptie (DNA) cu privire la
Ovidiu Putura, secretar de stat in Ministerul Justitiei, este noul presedinte al Consiliului de Administratie, dupa ce actionarii CFR SA au revocat, saptamana trecuta, administratorii CFR, invocand
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, afirma ca a respins propunerea FMI de intrare in insolventa a unor companii cu datorii, precum CFR Marfa si CFR Calatori,ca asteapta bani de la buget, dar
CFR Calatori estimeaza ca va inregistra in acest an pierderi de 395 milioane lei, de 2,5 ori mai reduse fata de rezultatul negativ de 992 milioane lei inregistrat in 2012, iar bugetul propus de
CFR Marfa poate sa devina rentabila, trebuie doar sa vrea managementul acest lucru, insa in sistem sunt in continuare persoane care lucreaza mai mult in avantajul concurentei, a afirmat, marti seara,
CFR Marfa va renunta la 2.500 de angajati anul viitor, estimand ca in cadrul companiei vor mai ramane 6.376 de salariati, potrivit proiectului de buget de venituri si cheltuieli pentru 2014, care
Autoritatile de la Bucuresti s-au angajat sa reduca arieratele la societatile de stat de la 8,2 miliarde lei in luna iunie 2013 (aproximativ 1,3% din PIB) pana la 3,7 miliarde de lei in luna iunie
CFR Marfa estimeaza venituri de 1,11 miliarde lei anul viitor, in crestere cu 8,6% fata de nivelul de 1,02 miliarde lei prevazut in proiectul de buget aferent acestui an, si pierderi de 82 milioane
Minsterul Transporturilor a pregatit un nou proiect de buget pentru CFR Marfa, in care sunt prevazute bonusuri si cheltuieli aferente contractului de mandat mai mari, venituri in scadere cu peste 9%
Guvernul si FMI au decis ca CFR Marfa sa fie restructurata "agresiv", prin reducerea costurilor de personal, vanzarea vagoanelor invechite ca fier vechi si oprirea de livrari catre clientii care au
CFR Marfa ar trebui sa evite acumularea de noi arierate, a declarat, luni, seful Misiunii FMI pentru Romania, Andrea Schaechter, adaugand ca planul de restructurare a companiei poate functiona.
Esecul privatizarilor totale in Romania transmite investitorilor semnale negative. "Asul din maneca" ce ne mai ramane in directia unei privatizarii cu succes il constituie listarea unei parti din
Activele companiei GFR Marfa, controlata de omul de afaceri Gruia Stoica, cel care a castigat licitatia pentru privatizarea CFR Marfa, au fost puse sub sechestru de procurorii din Iasi, intr-un dosar
Executivul a publicat miercuri seara in Monitorul Oficial Hotararea de Guvern privind vanzarea pachetului majoritar de actiuni la CFR Marfa. Guvernul a stabilit ca termenul de finalizare a
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,
Responsabilitatea pentru privatizarea CFR Marfa este in continuare pasata de la un palat la altul. Presedintia a postat pe site-ul CSAT o Hotarare a acestei institutii, care inca din 5 februarie 2013
Bogdan Chiritoiu, seful Consiliului Concurentei, spune ca se analizeaza privatizarea CFR Marfa si preluarea companiei de stat de catre Grup Feroviar Roman (GFR), grup controlat de omul de afaceri
Directoarea Fondului Monetar International Christine Lagarde se va afla in 15 si 16 iulie in vizita in Romania, o tara pe care FMI o forteaza sa se vanda, comenteaza luni Slate.fr.
Romanii de la Transferoviar Grup s-au retras din cursa pentru cumpararea pachetului majoritar de actiuni de la CFR Marfa. Singur ofertant in aceasta cursa a ramas Grupul Feroviar Roman (GFR),