Stim cu totii ca YouTube a devenit al doilea cel mai mare motor de cautare. Aici fiecare dintre noi cauta o multime de informatii zilnic. Astfel se formeaza unele trenduri de cautare pe platforma.
Ei bine unele tendinte vin si pleaca la fel de rapid pe YouTube, in timp ce altele continua sa adune comunitati si sa creasca in viteza. Acestea ajung sa genereze opinii nebunesti si o multime de engagement pe Youtube, scrie Seomark.
Fie ca va vine sa credeti, fie ca nu, videoclipurile cu slime sunt azi doar una dintre acele tendinte care au aparut in urma cu doar cativa ani si car pur si simplu nu se opresc. Aceste clipuri continua sa creasca, iar utilizatorii furnizeaza nonstop continut pentru divertisment, inmultind vizualizarile din partea spectatorilor ca prin magie.
25 MILIARDE de vizualizari intr-un an pe categoria videoclipurilor cu slime
In 2018, continutul cu video slime a generat 25,4 miliarde de vizionari pe YouTube, avand o crestere de 78% fata de 2016, ceea ce face ca aceasta sa devina o adevarata tendinta cu o putere extrem de mare pe platforma. Potrivit Google, "slime" a fost cea mai mare tendinta DIY din 2017 - provocand chiar o lipsa nationala de adeziv in S.U.A.
Iar in 2018 s-a observat la fel de multa activitate atunci cand a fost vorba despre videoclipurile online slime. Peste 1,7 milioane de incarcari din aceasta categorie s-au facut pe YouTube pe diferite canale. Rata medie de engagement pentru continutul de slime a fost de 1,5 ori mai mare... mai mult
Joi, 31 Ianuarie 2019, ora 09:31